Vastattu

Samsung Galaxy S21 FE 5G 128 Gt + kuulokkeet

  • 15 March 2022
  • 5 kommenttia
  • 260 katselukerrat

Tilasin em. puhelimen Elisalta 7.1.2022 ja Samsung tilin kautta piti tilata kuulokkeet  jotka tulivat kaupan päälle. Tilaus ei meinannut ensin onnistua, mutta jätin yhteydenottopyynnön ja minulle soitettiin takaisin ja vahvistettiin, että kuulokkeiden tilaus olisi ok.

 

Vieläkään ei ole kuulokkeita näkynyt vaikka tilauksesta on mennyt jo yli 2kk? Onkohan näissä vain poikkeuksellisen pitkä toimitusaika vai mikähän mahtaa olla, kun ei ole mitään kuulunut vielä tähän päivään mennessä. Millä aikataululla näitä olisi toiveissa saada?

 

Kiitos jo etukäteen vastauksesta.

 

 

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez 16 March 2022, 08:03

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

5 kommenttia

Käyttäjätaso 7

Ota vaan uudestaan yhteyttä:

https://www.samsung.com/fi/support/contact/

Kampanja näkyy päättyneen 21.2.2022, jos kuulokkeet on lähetetty sen jälkeen

niin voivatpa olla vielä matkallakin.

 

 

Eipä ole näkynyt eikä sieltä mitään kuulu, vaikka kaikki tiedot pitäisi olla lähetetty.  Soittivat joskus viikkoja sitten ja kaiken piti olla kunnossa. 

 

Onko joku saanut nämä kuulokkeet?

 

Nyt saisi kelloonkin jo e-sim liittymän, mutta eipä viitsi tilatata, kun tarvisi edelleen ne kuulokkeet...

Onpa ikävä kuulla! Enia Oy siis tekee urakalla tämmöistä kaupanpäälliskauppaa puhelimessa ja minuakin ovat vastikään huijanneet. Täytynee palauttaa puhelin, jonka mulle kaupanpäällisten avulla möivät, koska Samsung ja Enia eivät näemmä auta ollenkaan tässä asiassa. Elisalta asiakaspalvelija kertoi viime viikolla myös laittaneensa viestiä Enialle asiasta, mutta minulle ei ole palattu asiaan.

Miksi maksaisin puhelimen kun en saa kirjallista todistetta kaupanpäällisten olemassaolosta? Kamppis päättyi eilen 15.5. Laitoin ajoissa tilausvahvistuksen Samsungille ja sieltä ei ole mitään vahvistusta tullut.

Käyttäjätaso 7

Kyselkää tuolta kuulokkeiden perään:

https://www.samsung.com/fi/support/livechat/

 

Kyllä minä kysyin, mutta ongelma on ruotsalainen Veddesta! Sekä Enia, joka valehtelee eli jättää kertomatta tuosta Veddestan toiminnasta. Elisa on myös ongelma, koska sallii Enian käydä kauppaa puolestaan.

Veddesta sinänsä on hyvin epämääräinen toimija ja kaikki yhteydenotot kestävät nettisivun mukaan vähintään 4 viikkoa. Heille lähetetystä rekisteröitymisestä ei saa kuittausta! Ei minkäänlaista kuittausta!

Samsungin asiakaspalvelija oli pahoillaan että asiakkaat joutuvat kokemaan tällaista. Hän kuitenkin vakuutti, että 45 päivän päästä kuulokkeet ja laturi minulle saapuvat. En henkeäni kyllä pidättele!

https://www.veddestagruppen.se/campaign-support-3/

Kampanja, johon osallistuin loppui eilen 15.5. eikä siihen ole enää tuolla sivulla edes tikettiä.

Puhelumyyntiesto lienee ainoa keino, jolla jatkossa välttyy pahalta mieleltä. En tykkää yleensäkään, että soittelevat - mutta kun puhelinmyyjä valehteli olevansa Elisalta niin suostuin kuuntelemaan.

Huijaaminen on suomalaisessa kulttuurissa aiemmin tuomittu, nykyään on siis todella ikävää, että vaihtoehtotodellisuuksissa elävät valehtelijamyyjät soittelevat jo koteihinkin.