Mitähän pitäisi tehdä kun kaksi viikkoa käytössä ollut Xiaomi mi3 scootti lakkasi kulkemasta, se lähti helsinkiin huoltoon jossa oli kolme viikkoa, eivät osanneet korjata, tiesivät vaan kertoa laskun hinnan ja ettei mene takuuseen, outo takuu, sitten olivat laittaneet sen maahantuojalle jossa se nyt lojuu. Elisalta ei saa ketään kiinni kuka vastaisi asiaan jotain järkevää. Lasten kesä menee ilman potkulautaa. Ainoa mikä toimii on Elisan kuukasittaiset laskut tyhjästä.
scootti rikki
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez
Kysy maahantuojalta sähköpostilla tilannetta, niin jää dokumentti.
Kun se kuitenkin on maahantuojalle on lähetetty, niin vahva
epäilys on, että takuuseen se lopulta menee, jos ei ole käyttäjän aiheuttama rikkoontuminen,
ja laskukin on osoittautunee aiheettomaksi.
Takuuhommathan menee lyhyesti noin:
Takuun voi myyjän lisäksi antaa myös valmistaja tai maahantuoja, mutta myyjä vastaa aina kuluttajalle takuusta.
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
