Skip to main content
Vastaus

sim kortin aktivointi maksaa

  • May 26, 2021
  • 1 kommentti
  • 163 katselukerrat

Miksi sim-kortin aktivoinnista täytyy maksaa? Mulla lakksi kortti toimimasta riistakamerasta ja se maksoi postilaatikon räjäyttäjän kuvan ``in action``! 

Ensin vaihdettiin kameraan akku eikä se toiminut ja sitten tuli huomio ettei kamera ole verkossa.

Heisiangervollinen riesa kun keikuin katonrajassa peräsin jäässä uuutenavuotena. 

Se oli ihan issekseen lakannut toimimasta ja nyt laskutetaan 7€ uuden kortin aktivoinnista?

Pieniä ovat silllit joulukaloiksi sano Elisan ex-poka! 

``Vöörst`` and ``laast`` aktivointi mun Elisa historiassa. 

Voitte pidellä tunkkianne iha ite!!

Edit // Sanavalinta -Patomiäs

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Patomiäs

Ikävä kuulla että SIM kortin kanssa on ilmennyt ongelmaa :( SIM kortin aktivoinnista muodostuu aina tuo veloitus, sillä kuitataan osaltaan jo ihan uusi fyysinen SIM-kortti ja muutenkin tuo vaihto. Käytännössä noissa kuitenkin toki on se, että mikäli tekninen tuki arvioi vikaa rajatessa että vika on SIM-kortissa eli liittymäpalvelun osasessa ja että ongelma on luonnollinen (SIM korttia käytetty ohjeistetusti) niin näissä veloituksissa on usein tultu vastaan. Käytännössä siis jos laittelet meille @OmaYhteisö-tiimi’lle yksärillä omat tietosi ja tarkemman kuvauksen tuosta ongelmasta ja vianrajauksesta niin voidaan katsoa tuota tarkemmin vielä sitä kautta :) 

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

1 kommentti

Patomiäs
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+22
  • Elisalainen
  • Vastaus
  • May 27, 2021

Ikävä kuulla että SIM kortin kanssa on ilmennyt ongelmaa :( SIM kortin aktivoinnista muodostuu aina tuo veloitus, sillä kuitataan osaltaan jo ihan uusi fyysinen SIM-kortti ja muutenkin tuo vaihto. Käytännössä noissa kuitenkin toki on se, että mikäli tekninen tuki arvioi vikaa rajatessa että vika on SIM-kortissa eli liittymäpalvelun osasessa ja että ongelma on luonnollinen (SIM korttia käytetty ohjeistetusti) niin näissä veloituksissa on usein tultu vastaan. Käytännössä siis jos laittelet meille @OmaYhteisö-tiimi’lle yksärillä omat tietosi ja tarkemman kuvauksen tuosta ongelmasta ja vianrajauksesta niin voidaan katsoa tuota tarkemmin vielä sitä kautta :)