Hi. Last week I received a smartwatch for my kid with sim card. Smartwatch requires a PIN code to connect the watch. On the sim card there was no PIN code written, only card number. Now SIM card is blocked. I put it in my phone to unlock with PUK code, but afterwards it requires a PIN witch I don’t have.
I’ve contacted your customer service, they said the PIN code is in user’s manual of a smartwatch. I have checked, there is none.
So far I can’t use the watch. Could you please help me? What should I do next?
Vastaus
Smartwatch issue
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez
Visit the Elisa store. They can change the SIM card, for example.
Take your smartwatch with you.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
