Vastattu

Sopimukset omille laskuille

  • 23 November 2022
  • 4 kommenttia
  • 118 katselukerrat

  • Tulokas
  • 1 kommentti

Hei! Onko tietoa kuinka saan luottokauppasopparin ja puhelinlaskun eri laskulle?

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Byte 23 November 2022, 08:17

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

4 kommenttia

Käyttäjätaso 7

Ota yhteyttä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat. (Botti häipyy, kun vaan useammin yrittää)

Soittakaa minulle.

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)

Omaelisassakin voi viestitellä:

Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja

ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.

 

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +3

Omaelisan kautta hintaan 0€, asiakaspalvelun kautta hintaan 12,99€.

Omaelisassa tuo vaihdos tehdään tekemällä itse itselleen sopijanvaihto:

Klikkaa vaan tuosta “Vaihda liittymäsopimuksen omistajaa” kohdasta ja täytä omat tietosi + käy hyväksymässä muutos vahvalla tunnistautumisella. Vuorokauden vaihtuessa pitäs olla sitten omalla asiakasnumerolla.  :)

Tarkemmat ohjeet löydät osoitteesta:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/matkapuhelinliittymat/ohje/liittymat-samalle-laskulle/

Kiitos! Samat ohjeet sain aspasta mutta mitään ei ole tapahtunut😅. Vaihtuukos tässä myös liittymän etuhinta (nyt 19,90€) kalliimpaan

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +3

Mitä noita on ite tullu vekslailtua nii liittymän etuhinta on pysyny ennallaan 😀 Mikäli siirrossa tulee jotain probleemia nii nakkele viestiä aspan puolelle nii kattovat kuntoo!