Hei! Onko tietoa kuinka saan luottokauppasopparin ja puhelinlaskun eri laskulle?
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Byte
Katso alkuperäinen viestiHei! Onko tietoa kuinka saan luottokauppasopparin ja puhelinlaskun eri laskulle?
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Byte
Katso alkuperäinen viestiOta yhteyttä:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Chat. (Botti häipyy, kun vaan useammin yrittää)
Soittakaa minulle.
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm)
Omaelisassakin voi viestitellä:
Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja
ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.
Omaelisan kautta hintaan 0€, asiakaspalvelun kautta hintaan 12,99€.
Omaelisassa tuo vaihdos tehdään tekemällä itse itselleen sopijanvaihto:
Klikkaa vaan tuosta “Vaihda liittymäsopimuksen omistajaa” kohdasta ja täytä omat tietosi + käy hyväksymässä muutos vahvalla tunnistautumisella. Vuorokauden vaihtuessa pitäs olla sitten omalla asiakasnumerolla. :)
Tarkemmat ohjeet löydät osoitteesta:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/matkapuhelinliittymat/ohje/liittymat-samalle-laskulle/
Kiitos! Samat ohjeet sain aspasta mutta mitään ei ole tapahtunut😅. Vaihtuukos tässä myös liittymän etuhinta (nyt 19,90€) kalliimpaan
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi