Skip to main content
Vastattu

Sopimukset omille laskuille

  • 23 November 2022
  • 4 kommenttia
  • 119 katselukerrat

Hei! Onko tietoa kuinka saan luottokauppasopparin ja puhelinlaskun eri laskulle?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

4 kommenttia

Käyttäjätaso 7

Ota yhteyttä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat. (Botti häipyy, kun vaan useammin yrittää)

Soittakaa minulle.

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)

Omaelisassakin voi viestitellä:

Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja

ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.

 

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +3

Omaelisan kautta hintaan 0€, asiakaspalvelun kautta hintaan 12,99€.

Omaelisassa tuo vaihdos tehdään tekemällä itse itselleen sopijanvaihto:

Klikkaa vaan tuosta “Vaihda liittymäsopimuksen omistajaa” kohdasta ja täytä omat tietosi + käy hyväksymässä muutos vahvalla tunnistautumisella. Vuorokauden vaihtuessa pitäs olla sitten omalla asiakasnumerolla.  :)

Tarkemmat ohjeet löydät osoitteesta:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/matkapuhelinliittymat/ohje/liittymat-samalle-laskulle/

Kiitos! Samat ohjeet sain aspasta mutta mitään ei ole tapahtunut😅. Vaihtuukos tässä myös liittymän etuhinta (nyt 19,90€) kalliimpaan

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +3

Mitä noita on ite tullu vekslailtua nii liittymän etuhinta on pysyny ennallaan 😀 Mikäli siirrossa tulee jotain probleemia nii nakkele viestiä aspan puolelle nii kattovat kuntoo!