Vastattu

spacetalk

  • 25 December 2021
  • 6 kommenttia
  • 146 katselukerrat

  • Uusi keskustelija
  • 2 kommenttia

Ostettiin jälkikasvulle spacetalk kello, että sen uskaltaisi päästää yksin ulos. Kuitenkin näin nyt parin päivän käytön jälkeen on tultu siihen tulokseen, ettei tuosta ole mihinkään. Ääniviestejä ei pysty kuuntelemaan vaikka niitä voi lähettää ja vastaanottaa, mitkään rajoitetun käytön tilat ei toimi eli rajoituksista huolimatta kaikki kellon ominaisuudet on koko ajan käytössä. Ihan sitä vaan tässä mietin että viedäänkö vaan suosiolla vehje takaisin liikkeeseen ja käsketää pyyhkiä sillä persettä vai onko tässä jotain toivoa? Heitettiin kolikkoa tuon ja xploran välillä...

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Keinotekoinen 30 December 2021, 11:21

Katso alkuperäinen viesti

6 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5

@H3nnaTervetuloa Elisa OmaYhteisöön.

Ikävää ettei kello toimi niin kuin pitäisi.

Linkissä Spacetalk Adventurer 4G pikaopas EU maihin.

 

Spacetalk Adventurer support

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

Moi @H3nna Tervetuloa Omayhteisöön minunkin puolesta. 

Olitkos noiden @Huopa:n antamien linkkien kautta saanut mitään vinkkejä tuon kellon käyttöön ja asetuksiin?

Kellossa on hyvin vähän mitään muutettavia asetuksia. Rajoitetun käytön ajat joko menevät päälle tai eivät, vielä ei ole keksitty millä logiikalla. Ääniviestien kohdalla on sovellusvika mikä ei korjaannu edes tehdasasetuksilla mutta liike ei suostunut ottamaan kelloa takaisin. Uskovat vakaasti että vika korjaantuu soittamalla spacetalkin omaan asiakaspalveluun mutta mä taas uskon että ongelman korjaa vain kokonaan uusi laite. Ääniviestiä painaessa saan vain herjan "keskustelu pysähtyi, avaa uudelleen"

Käyttäjätaso 6

Tuommoinen ohje ulkomaalaiselta sivulta, tosin ongelmana: Ei yhteyttä.

Kääntäjällä otettu.

 

Korjaaksesi tämän ongelman, sinun on päivitettävä Spacetalk, jos et ole jo tehnyt niin, sitten irrota SPACETALK- ja Spacetalk-sovelluksen pariliitos ja muodosta pariliitos uudelleen.

**On tärkeää huomata, että sekä Spacetalk-kellon että sovelluksella varustetun puhelimen on säilytettävä signaali seuraavien vaiheiden aikana**

Ohjelmistopäivityksen suorittamiseksi valitse Spacetalkin ”Tiedot”-valikko ja sitten vaihtoehtoluettelosta ”Järjestelmäpäivitykset”. Spacetalk tarkistaa päivitykset ja antaa sitten mahdollisuuden ladata uusimman ohjelmiston, jos et vielä käytä sitä.

Jos haluat purkaa Spacetalkin ja Spacetalk-sovelluksen pariliitoksen ja yhdistää ne uudelleen, siirry ensin Spacetalkin Asetukset-valikkoon ja valitse Nollaa kello -vaihtoehto. Sinua saatetaan pyytää antamaan PIN-koodi, kun yrität nollata. tämän PIN-koodi on Spacetalkin IMEI-numeron 4 viimeistä numeroa. Tämä IMEI-numero löytyy Spacetalkin Information-sovelluksesta tai Spacetalkin alkuperäisen laatikon viivakoodin läheltä. Kun seuraavat kehotteet on vahvistettu, Spacetalk sammuu ja aloittaa nollauksen.

Siirry seuraavaksi Spacetalk-sovelluksessa kellon asetuspaneeliin (kolme vaakasuoraa viivaa karttanäytön vasemmassa yläkulmassa) ja valitse sitten "Oma tili". Kun olet Oma tili -näytössä, valitse "Hallitse laitteita" ja valitse laite, jonka haluat poistaa (tämä on todennäköisesti lapsesi nimi). Olet sitten "Hallinnoi LAPSEN NIMI -laitetta" -valikossa, ja sinun tulee valita "Poista laite" -vaihtoehto tämän valikon puolivälissä. Vahvista poisto painamalla OK. VAIHTOEHTOISESTI poista laite -vaihtoehto löytyy kohdasta Asetukset> Lisäasetukset.

Kun tämä on tehty ja Spacetalk on palannut päälle (ja kello näyttää Ready to Pair' näytöllä), yhdistä tämä Spacetalk uudelleen sen sijaan, että palautat vanhat asetukset - tämä varmistaa pariliitoksen onnistumisen.

Kun pariliitos on muodostettu uudelleen, ongelmasi pitäisi olla ratkaistu.

Linkki alkuperäiseen:

https://helpforum.sky.com/t5/Sky-Mobile/No-connection-say-on-the-spacetalk-watch/td-p/3698423

Olen lukenut kaikki netistä löytyvät ohjeet. Laite on jo ensimmäisenä iltana irrotettu, laitettu tehdasasetuksille ja päivitetty ja paritettu uudestaan mutta vika säilyy. Tämä ohje on vikaan mitä meillä ei ole. 

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3

Aivan, eli reilusti jo viankorjaustoimenpiteitä kokeiltukin.
Kyllä tuosta kannattaa olla yhteydessä Spacetalkin tukeen. Spacetalk osaa tässä nyt parhaiten ottaa kantaa mistä ongelma johtuu ja mikä on nopein ratkaisu ongelmaan. 

Osallistu keskusteluun