Voi olla ongelma näytönohjaimessakin.
Kysäise asiakaspalvelusta pitääkö ottaa yhteyttä huoltoon,
vai voiko palauttaa ilman arvon alenemaa:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Chat Omaelisassa ma-pe 8-19 ja la 9-17.
Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Soittakaa minulle
Nopeuta asiakaspalvelun yhteydenottoa!
Varaa soittoaika OmaElisassa
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)
Omaelisassa:
Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit
Tuolla palautusohjetta:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/sopimukset/sopimuksen-peruuttaminen/
Etämyynnissä tekemälläsi tilauksella on 14 vuorokauden etämyynnin peruutusoikeus tilausvahvistuksen toimittamisesta tai laitteen vastaanottamisesta.
Laite tulee palauttaa ehjänä, myyntikuntoisena ja ilman ulkoisia kolhuja tai vaurioita. Myös kaikkien myyntipakkauksen sisältämien tarvikkeiden sekä kaupanpäällisten tulee olla mukana. Jos laite palautetaan käytettynä, voidaan laitteesta laskuttaa arvonalenemaa 30 prosentista aina laitteen täyteen hintaan saakka.
Tilauksella on etämyynnin 14 vuorokauden peruutus- ja palalutusoikeus.
Käytetystä laitteesta voi mennä tosiaan arvonalenemaa, mutta jos sitä tulisi niin siitä laitetaan viestiä. Halutessasi voit sitten ottaa tuotteen vielä takaisin.
Lisätiedot palautusta koskien löytyy täältä.
Tervetuloa myös mukaan tänne OmaYhteisöön @arrpk!