Laitoin eilen tilaukseen Chromebookin jota olin silmäillyt jo pari viikkoa. Tänään tulin vielä tarkistamaan tietoja laitteesta ja huomasin että laitteen hinta oli pudonnut.
Tuote ei ole vielä saapunut, mutta eikö tässä tilanteessa kannata laittaa välittömästi takaisin ja tehdä uusi tilaus halvemmalla hinnalla? Tarjous oli todellakin tuntuva.
Vai kannattaako soitella asiakaspalveluun ja kysellä miten homman saisi hoitumaan?
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Teophne
Jännä jos sopimukselle saatiin eri hinta muutettua, mitä tilausvaiheessa oli. Mutta toki positiivista jos näin on pystynyt tekemään.
Ei pystytty. Ratkaisu oli tuo että odotellaan kalliimman ostoksen palautusta ja tilataan uusi halvemmalla.
Ikävä silleensä että toinen paketeista jo on paikkakunnan pakettiautomaatissa ja toinen vielä Elisan kaapissa. Mutta odottamallahan se korjaantuu. On vain pitkä aika odottavalla.
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Asia saatiinkin asiakaspalvelun kanssa sujuvasti hoidettua. Vähän ehti jo jännitys nousta kun yön aikana oli tuo hinta tipahtanut ja siksi piti tuota lähteä hädissäni kyselemään.
Kyllähän omaelissa on ihan nappi tilauksen perumiselle ja siellä lukee että jätä laite postiin/lokerikkoon niin se palautuu elisalle.
Käyttäjä taisi hakea jotain vähän mielekkäämpää vaihtoehtoa, että hinta saataisiin muutettua edullisemmaksi “lennossa”, eikä tarttiisi koko tilausta perua ja aloittaa hommaa alusta.
Näinhän se oli mutta homma ei ole niin yksinkertainen kuin ajattelin, joten nyt pitää antaa yhden laitteen vanheta pakettiautomaatissa ja odottaa että uusi lähtee matkaan.
Kyllähän omaelissa on ihan nappi tilauksen perumiselle ja siellä lukee että jätä laite postiin/lokerikkoon niin se palautuu elisalle.
Käyttäjä taisi hakea jotain vähän mielekkäämpää vaihtoehtoa, että hinta saataisiin muutettua edullisemmaksi “lennossa”, eikä tarttiisi koko tilausta perua ja aloittaa hommaa alusta.
Juu toki, ei tainnut vaan tämä ‘mielekkäämpi’ vaihtoehto olla se helpoin. Itse olen oppinut verkkokauppojen kanssa pelaamaan varman päälle. Aika monesti säästyy hermoja, aikaa ja vaivaa.
Jännä jos sopimukselle saatiin eri hinta muutettua, mitä tilausvaiheessa oli. Mutta toki positiivista jos näin on pystynyt tekemään.
Ei pystytty. Ratkaisu oli tuo että odotellaan kalliimman ostoksen palautusta ja tilataan uusi halvemmalla.
Ikävä silleensä että toinen paketeista jo on paikkakunnan pakettiautomaatissa ja toinen vielä Elisan kaapissa. Mutta odottamallahan se korjaantuu. On vain pitkä aika odottavalla.
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
Skannataan tiedostoa virusten varalta
Pahoittelut, tarkistamme vielä tiedoston sisältöä varmistaaksemme, onko sen lataaminen turvallista. Ole hyvä ja yritä uudestaan muutaman minuutin kuluttua.