Vastattu

Tilatun tuotteen hinnanmuutos ennen tuotteen saapumista

  • 8 January 2021
  • 9 kommenttia
  • 458 katselukerrat

Laitoin eilen tilaukseen Chromebookin jota olin silmäillyt jo pari viikkoa. Tänään tulin vielä tarkistamaan tietoja laitteesta ja huomasin että laitteen hinta oli pudonnut. 

Tuote ei ole vielä saapunut, mutta eikö tässä tilanteessa kannata laittaa välittömästi takaisin ja tehdä uusi tilaus halvemmalla hinnalla? Tarjous oli todellakin tuntuva.

Vai kannattaako soitella asiakaspalveluun ja kysellä miten homman saisi hoitumaan? 

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Teophne 11 January 2021, 16:00

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

9 kommenttia

Käyttäjätaso 3

Etämyynnissä on 14 vuorokauden peruutusoikeus jos vaikeaksi menee 

Näin itsekin muistelin. Byrokratia voi olla hankalaa tuolla joten saa nähdä miten menee, mutta ikävä se olisi kustia poljettaa ihan vain sen vuoksi. 

Asia saatiinkin asiakaspalvelun kanssa sujuvasti hoidettua. Vähän ehti jo jännitys nousta kun yön aikana oli tuo hinta tipahtanut ja siksi piti tuota lähteä hädissäni kyselemään. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +6

Kyllähän omaelissa on ihan nappi tilauksen perumiselle ja siellä lukee että jätä laite postiin/lokerikkoon niin se palautuu elisalle.

 

Kyllähän omaelissa on ihan nappi tilauksen perumiselle ja siellä lukee että jätä laite postiin/lokerikkoon niin se palautuu elisalle.

 

Käyttäjä taisi hakea jotain vähän mielekkäämpää vaihtoehtoa, että hinta saataisiin muutettua edullisemmaksi “lennossa”, eikä tarttiisi koko tilausta perua ja aloittaa hommaa alusta.

Näinhän se oli mutta homma ei ole niin yksinkertainen kuin ajattelin, joten nyt pitää antaa yhden laitteen vanheta pakettiautomaatissa ja odottaa että uusi lähtee matkaan. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +6

Kyllähän omaelissa on ihan nappi tilauksen perumiselle ja siellä lukee että jätä laite postiin/lokerikkoon niin se palautuu elisalle.

 

Käyttäjä taisi hakea jotain vähän mielekkäämpää vaihtoehtoa, että hinta saataisiin muutettua edullisemmaksi “lennossa”, eikä tarttiisi koko tilausta perua ja aloittaa hommaa alusta.


Juu toki, ei tainnut vaan tämä ‘mielekkäämpi’ vaihtoehto olla se helpoin.  Itse olen oppinut verkkokauppojen kanssa pelaamaan varman päälle. Aika monesti säästyy hermoja, aikaa ja vaivaa.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +1

Jännä jos sopimukselle saatiin eri hinta muutettua, mitä tilausvaiheessa oli. Mutta toki positiivista jos näin on pystynyt tekemään.

Jännä jos sopimukselle saatiin eri hinta muutettua, mitä tilausvaiheessa oli. Mutta toki positiivista jos näin on pystynyt tekemään.

Ei pystytty. Ratkaisu oli tuo että odotellaan kalliimman ostoksen palautusta ja tilataan uusi halvemmalla. 

Ikävä silleensä että toinen paketeista jo on paikkakunnan pakettiautomaatissa ja toinen vielä Elisan kaapissa. Mutta odottamallahan se korjaantuu. On vain pitkä aika odottavalla.