Peruin vahingossa tilaukseni mutta on kerennyt lähtä eli voinko vielä ottaa vastaan kotikuljetuksella ja kauan menee?
Peruin vahingossa tilaukseni mutta on kerennyt lähtä eli voinko vielä ottaa vastaan kotikuljetuksella ja kauan menee?
Ei pitäisi pystyä peruuttamaan vahingossakaan, jos on kerinnyt lähteä.
Seuraa OmaElisasta, mitä siellä näkyy:
Omaelisa /Tuotteesi ja tilaukset>Tilaukset
Jos on kerinnyt jo lähteä, niin ei varmaan enää voi ainakaan muuttaa
toimitus tapaa. Mutta, jos kotikuljetuksella tilasit, niin sieltähän se tulee.
Tuolla:
Laitteen tilaus ja toimitus Elisan verkkokaupassa
Posti ja Matkahuolto: Pääsääntöisesti 1-2 arkipäivää.
Sama aika noutopisteistä ja automaateistakin
Lukeeko OmaElisassa, että “Peruutusilmoitus huomioitu” tilauksen osalta?
Tervetuloa OmaYhteisöön
Miksi elisa perui liittymä tilaukseni,sitten lähetti minulle sim kortin postitse kun numeroni piti siirtää,tuli myös spostiin maksu,100e että pitää maksaa että saa liittymän,nyt kuitenkin se peruttu?? Miksi ?
Miksi elisa perui liittymä tilaukseni,sitten lähetti minulle sim kortin postitse kun numeroni piti siirtää,tuli myös spostiin maksu,100e että pitää maksaa että saa liittymän,nyt kuitenkin se peruttu?? Miksi ?
Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin selviää.
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
ChattaaOmaelisassa ma-pe 8-21 ja la 9-17.
Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhina9-21.
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)
Omaelisassa:
Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.
Osallistu keskusteluun
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Elisalaisten sisäänkirjautuminen Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi