Skip to main content
Vastaus

Tilauksen peruutus

  • July 15, 2024
  • 4 kommenttia
  • 313 katselukerrat

Peruin vahingossa tilaukseni mutta on kerennyt lähtä eli voinko vielä ottaa vastaan kotikuljetuksella ja kauan menee?

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

Peruin vahingossa tilaukseni mutta on kerennyt lähtä eli voinko vielä ottaa vastaan kotikuljetuksella ja kauan menee?

Ei pitäisi pystyä peruuttamaan vahingossakaan, jos on kerinnyt lähteä.

Seuraa OmaElisasta, mitä siellä näkyy:

Omaelisa /Tuotteesi ja tilaukset>Tilaukset

Jos on kerinnyt jo lähteä, niin ei varmaan enää voi ainakaan muuttaa

toimitus tapaa. Mutta, jos kotikuljetuksella tilasit, niin sieltähän se tulee.

Tuolla:

Laitteen tilaus ja toimitus Elisan verkkokaupassa

Posti ja Matkahuolto: Pääsääntöisesti 1-2 arkipäivää.

Sama aika noutopisteistä ja automaateistakin

 

 

 

 

 

 

 

 

4 kommenttia

  • Vastaus
  • July 15, 2024

Peruin vahingossa tilaukseni mutta on kerennyt lähtä eli voinko vielä ottaa vastaan kotikuljetuksella ja kauan menee?

Ei pitäisi pystyä peruuttamaan vahingossakaan, jos on kerinnyt lähteä.

Seuraa OmaElisasta, mitä siellä näkyy:

Omaelisa /Tuotteesi ja tilaukset>Tilaukset

Jos on kerinnyt jo lähteä, niin ei varmaan enää voi ainakaan muuttaa

toimitus tapaa. Mutta, jos kotikuljetuksella tilasit, niin sieltähän se tulee.

Tuolla:

Laitteen tilaus ja toimitus Elisan verkkokaupassa

Posti ja Matkahuolto: Pääsääntöisesti 1-2 arkipäivää.

Sama aika noutopisteistä ja automaateistakin

 

 

 

 

 

 

 

 


Anspandeemus
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+11
  • OmaYhteisön moderaattori
  • July 15, 2024

Lukeeko OmaElisassa, että “Peruutusilmoitus huomioitu” tilauksen osalta? 🤔

Tervetuloa OmaYhteisöön @Soph ! 😊


  • Tulokas
  • September 3, 2024

Miksi elisa perui liittymä tilaukseni,sitten lähetti minulle sim kortin postitse kun numeroni piti siirtää,tuli myös spostiin maksu,100e että pitää maksaa että saa liittymän,nyt kuitenkin se peruttu?? Miksi ?


  • September 3, 2024

Miksi elisa perui liittymä tilaukseni,sitten lähetti minulle sim kortin postitse kun numeroni piti siirtää,tuli myös spostiin maksu,100e että pitää maksaa että saa liittymän,nyt kuitenkin se peruttu?? Miksi ?

Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin selviää.

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhina9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.