Skip to main content
Vastattu

Tilauksen peruutus

  • 15 July 2024
  • 4 kommenttia
  • 142 katselukerrat

Peruin vahingossa tilaukseni mutta on kerennyt lähtä eli voinko vielä ottaa vastaan kotikuljetuksella ja kauan menee?

4 kommenttia

Käyttäjätaso 7

Peruin vahingossa tilaukseni mutta on kerennyt lähtä eli voinko vielä ottaa vastaan kotikuljetuksella ja kauan menee?

Ei pitäisi pystyä peruuttamaan vahingossakaan, jos on kerinnyt lähteä.

Seuraa OmaElisasta, mitä siellä näkyy:

Omaelisa /Tuotteesi ja tilaukset>Tilaukset

Jos on kerinnyt jo lähteä, niin ei varmaan enää voi ainakaan muuttaa

toimitus tapaa. Mutta, jos kotikuljetuksella tilasit, niin sieltähän se tulee.

Tuolla:

Laitteen tilaus ja toimitus Elisan verkkokaupassa

Posti ja Matkahuolto: Pääsääntöisesti 1-2 arkipäivää.

Sama aika noutopisteistä ja automaateistakin

 

 

 

 

 

 

 

 

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +9

Lukeeko OmaElisassa, että “Peruutusilmoitus huomioitu” tilauksen osalta? 🤔

Tervetuloa OmaYhteisöön @Soph ! 😊

Miksi elisa perui liittymä tilaukseni,sitten lähetti minulle sim kortin postitse kun numeroni piti siirtää,tuli myös spostiin maksu,100e että pitää maksaa että saa liittymän,nyt kuitenkin se peruttu?? Miksi ?

Käyttäjätaso 7

Miksi elisa perui liittymä tilaukseni,sitten lähetti minulle sim kortin postitse kun numeroni piti siirtää,tuli myös spostiin maksu,100e että pitää maksaa että saa liittymän,nyt kuitenkin se peruttu?? Miksi ?

Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin selviää.

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhina9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.

Osallistu keskusteluun