Skip to main content
Vastaus

Tuotereklamaatio

  • January 16, 2025
  • 2 kommenttia
  • 69 katselukerrat

Mihin Elisan sähköpostiin voi lähettää kuluttajaviranomaisen hyväksymän mallin mukaisen tuotereklamaation toimimattomasta Elisan laitteesta, sen palauttamisesta ja kauppahinnan takaisin maksamisesta?

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi sakarialanne

OmaElisan kautta kannattaa laittaa viestiä asiakaspalvelulle, jonka kautta asia selviää kyllä.

2 kommenttia

sakarialanne
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+24
  • OmaYhteisön moderaattori
  • Vastaus
  • January 16, 2025

OmaElisan kautta kannattaa laittaa viestiä asiakaspalvelulle, jonka kautta asia selviää kyllä.


  • January 16, 2025

Erinomaisen hyvä kanava asioiden hoitoon tuo OmaElisa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.

Liitteitäkin voi laittaa.