Vastattu

Ulkokamera

  • 24 July 2021
  • 4 kommenttia
  • 112 katselukerrat

Käyttäjätaso 2

Moikka! Olisiko kenelläkään antaa opastusta seuraavaan. Kun yhdistän ulkokameran langattomasti, niin pitäisikö se liittää reitittimen, vai ( laajentavan decon ) salasanan kautta. Olen yrittänyt molempia kyllä, mutta vielä siinä onnistumatta. Ps. Sehän liitetään ensin ethernet kaapelin kanssa, ja sitten irroitetaan, ja viedään ulos, mutta en saa sitä liitettyä puhelimen appiin, muuta kuin aluksi kaapelin kautta, vaan en saa siinä kohtaa liitettyä wi- fiin.

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Jallu58 30 July 2021, 09:39

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

4 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

Mikähän ulkokamera on kyseessä ?

 Oma ulkokamerani tekee ensin oman wifi verkon, johon kännykän asennusohjelma ottaa yhteyden, ja sitten tässä ohjelmassa kerrotaan se oman kotiverkon tunnus ja salasana, jonka jälkeen kamera käynnistyy uudelleen ja ottaa yhteyden kotiverkkoon.

-T

Käyttäjätaso 2

Kiitos vastauksesta, kamerani on y-cam pro, jotenkin tälleen, sovelluksessa myös lukee Y-cam. On toiminut siis vuosia, mutta pudotin reitittimen, joka hajosi, tuli uusi elisalta, 400€, myyjä väitti että todella vahvistava, mutta vanhaa reititintä pystyi säätämään apista voimakkaampaan tolppaan, tätä uutta  ei, joten uusi automaatilla, kaistat tukossa jatkuvasti, huonoista huonoin nettiyhteys, joten vaihdan kokeeksi dna nettiin, jos luvatut paremmat yhteydet sillä. Silti ihmetelen että ei meinaa hyväksyä mitään salasanaa. Yhdistän myös ensin kameran nettiin, mutta en saa sitä y-cam appiin. Tosiaan toiminut ennen vuosia. Kokeilempa siis mahdollisesti vahvemmalla wi-fillä.

Käyttäjätaso 2

Helou vielä, olikin aivan oma floppi, en enään muistanutkaan että deco laajentimilla olikin oma "vanha sala-sana", nyt toimii katkeamatta, kun vaihdoin vielä operaattorin DNA:han, elisan yhteydet aivan tukossa, käytöt lisääntyneet erittäin paljon, ja elisalla sanottiin että meidän osoitteeseen ei tiedossa parempaa toimivuutta, täytyy myös vielä vaihtaa myös puhelimet sinne, koska niitteenkin netti yhteydet on 1-3 tolppaa, yleensä 0-1 tolppaa. Viihteen pidän vielä, kun sekin alkoi toimimaan paremmin. Kiitos vielä kiinnostuksesta neuvoa!

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Hyvä kuulla @Jallu58 että ratkaisu löytyi! :thumbsup_tone2:  Kurja tosin kuulla että meidän yhteydet ovat sielläpäin varsin ruuhkautuneet. :confused:  Olit ilmeisesti kerennyt katsomaan tilanteen jo tarkemmin läpi meidän vianrajaus- ja häiriöilmoituspuolen kanssa? Jos et vielä ollut niin voit aina laitella meille myös viestiä profiilin @OmaYhteisö-tiimi kautta ja voidaan kurkata tuo alueen mobiiliverkon tilanne vielä tarpeen mukaan. :thumbsup_tone2: