Spacetalk Adventurer kellopuhelin meni rikki ja ei lähtenyt enää käyntiin. Spacetalkin kautta rikkoutunut kellopuhelin vaihdettiin uuteen samanlaiseen kellopuhelimeen.
Nyt yritän yhdistää uutta kellopuhelinta älypuhelimen sovellukseen. Asiassa on vain yksi vika. En saa Spacetalk kellopuhelinta yhdistettyä älypuhelimen sovellukseen vaan sovellus vaatii minua hankkimaan sopimuksen ja maksamaan kuukausimaksua Spacetalkin käytössä.
Olen ostanut Spacetalk kellopuhelimen ja liittymän Elisan kaupasta ja silloin sovelluksen pitäisi olla ilmainen.
Miten saan Spacetalkin jälleen käyttöön? Osaako joku täällä auttaa?
Josko se uusi kello ei ns. tunnistukaan Elisalta ostetuksi, niin pyytää maksua.
Kysäise asiakaspalvelusta, josko apua moiseen:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
ChattaaOmaelisassa ma-pe 8-21 ja la 9-17.
Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Soittakaa minulle
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)
Omaelisassa:
Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.
Voihan Spacetalkiltakin kysellä:
https://eu.spacetalkwatch.com/pages/adventurer-support/contact#shopify-section-support-tabs