Skip to main content
Vastaus

Uuden Spacetalk kellopuhelimen yhdistäminen sovellukseen

  • September 30, 2024
  • 3 kommenttia
  • 348 katselukerrat

Spacetalk Adventurer kellopuhelin meni rikki ja ei lähtenyt enää käyntiin. Spacetalkin kautta rikkoutunut kellopuhelin vaihdettiin uuteen samanlaiseen kellopuhelimeen.

Nyt yritän yhdistää uutta kellopuhelinta älypuhelimen sovellukseen. Asiassa on vain yksi vika. En saa Spacetalk kellopuhelinta yhdistettyä älypuhelimen sovellukseen vaan sovellus vaatii minua hankkimaan sopimuksen ja maksamaan kuukausimaksua Spacetalkin käytössä.

Olen ostanut Spacetalk kellopuhelimen ja liittymän Elisan kaupasta ja silloin sovelluksen pitäisi olla ilmainen. 

Miten saan Spacetalkin jälleen käyttöön? Osaako joku täällä auttaa?

 

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi error404

Kelloon ja Elisan liittymään liittyvä ongelma on korjattu, ja nyt pitäisi lähteä pelittämään normaalisti.

 

@HermanniHiiri Voisitko testata että saathan nyt toimimaan? 

3 kommenttia

  • October 1, 2024

Spacetalk Adventurer kellopuhelin meni rikki ja ei lähtenyt enää käyntiin. Spacetalkin kautta rikkoutunut kellopuhelin vaihdettiin uuteen samanlaiseen kellopuhelimeen.

Nyt yritän yhdistää uutta kellopuhelinta älypuhelimen sovellukseen. Asiassa on vain yksi vika. En saa Spacetalk kellopuhelinta yhdistettyä älypuhelimen sovellukseen vaan sovellus vaatii minua hankkimaan sopimuksen ja maksamaan kuukausimaksua Spacetalkin käytössä.

Olen ostanut Spacetalk kellopuhelimen ja liittymän Elisan kaupasta ja silloin sovelluksen pitäisi olla ilmainen. 

Miten saan Spacetalkin jälleen käyttöön? Osaako joku täällä auttaa?

 

Josko se uusi kello ei ns. tunnistukaan Elisalta ostetuksi, niin pyytää maksua.

Kysäise asiakaspalvelusta, josko apua moiseen:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.

Voihan Spacetalkiltakin kysellä:

https://eu.spacetalkwatch.com/pages/adventurer-support/contact#shopify-section-support-tabs

 


Burnett
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+16
  • OmaYhteisön moderaattori
  • October 25, 2024

Olemme havainneet, että osalle asiakkaista on palautunut huollosta kello missä ei Elisan liittymä toimi. Tilanne on selvityksessä. 😥 Pahoittelut tilanteesta!


error404
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+11
  • OmaYhteisön moderaattori
  • Vastaus
  • October 30, 2024

Kelloon ja Elisan liittymään liittyvä ongelma on korjattu, ja nyt pitäisi lähteä pelittämään normaalisti.

 

@HermanniHiiri Voisitko testata että saathan nyt toimimaan?