Skip to main content

Spacetalk Adventurer kellopuhelin meni rikki ja ei lähtenyt enää käyntiin. Spacetalkin kautta rikkoutunut kellopuhelin vaihdettiin uuteen samanlaiseen kellopuhelimeen.

Nyt yritän yhdistää uutta kellopuhelinta älypuhelimen sovellukseen. Asiassa on vain yksi vika. En saa Spacetalk kellopuhelinta yhdistettyä älypuhelimen sovellukseen vaan sovellus vaatii minua hankkimaan sopimuksen ja maksamaan kuukausimaksua Spacetalkin käytössä.

Olen ostanut Spacetalk kellopuhelimen ja liittymän Elisan kaupasta ja silloin sovelluksen pitäisi olla ilmainen. 

Miten saan Spacetalkin jälleen käyttöön? Osaako joku täällä auttaa?

 

Spacetalk Adventurer kellopuhelin meni rikki ja ei lähtenyt enää käyntiin. Spacetalkin kautta rikkoutunut kellopuhelin vaihdettiin uuteen samanlaiseen kellopuhelimeen.

Nyt yritän yhdistää uutta kellopuhelinta älypuhelimen sovellukseen. Asiassa on vain yksi vika. En saa Spacetalk kellopuhelinta yhdistettyä älypuhelimen sovellukseen vaan sovellus vaatii minua hankkimaan sopimuksen ja maksamaan kuukausimaksua Spacetalkin käytössä.

Olen ostanut Spacetalk kellopuhelimen ja liittymän Elisan kaupasta ja silloin sovelluksen pitäisi olla ilmainen. 

Miten saan Spacetalkin jälleen käyttöön? Osaako joku täällä auttaa?

 

Josko se uusi kello ei ns. tunnistukaan Elisalta ostetuksi, niin pyytää maksua.

Kysäise asiakaspalvelusta, josko apua moiseen:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.

Voihan Spacetalkiltakin kysellä:

https://eu.spacetalkwatch.com/pages/adventurer-support/contact#shopify-section-support-tabs

 


Olemme havainneet, että osalle asiakkaista on palautunut huollosta kello missä ei Elisan liittymä toimi. Tilanne on selvityksessä. 😥 Pahoittelut tilanteesta!


Kelloon ja Elisan liittymään liittyvä ongelma on korjattu, ja nyt pitäisi lähteä pelittämään normaalisti.

 

@HermanniHiiri Voisitko testata että saathan nyt toimimaan? 


Osallistu keskusteluun