Skip to main content

Tilasin black fridayna elisalta uuden laitteen ja odotin innoissani sitä. Lopulta se tuli ja väärä laitehan sieltä sit matkahuollon kuljettamana tuli. Samasta laitteesta siis pienempi ja vähän halvempi malli. Kuitilla ja tilausvahvistuksessa kuitenkin oli oikea laite oikealla hinnalla niinkun pitikin. Kieltämättä kun harvoin mitään tilailen ja heti meni pieleen, niin täytyy sanoa, että kyllä kiukutti ja varmaan aspakin pystyi sen aistimaan. No ei siinä mitä. Seuraavaksi odoteltiin aspa soiton jälkeen päivä, kun piti kuulemma lähettää selvityspyyntö ja seuraavana päivänä minulle soitettaisiin. Sitten soitettiin ja sovimme, että laitan väärän palautukseen ja tehdään minulle uusi tilaus alkuperäisestä tuotteesta. Tilaus tehtiin ja uuteen tilaukseen korjattiin black friday hinta, koska tarjoukset olivat jo päättyneet. Sain sovittua, että laitettiin nopealla toimituksella ja elisa kattaa toimitus kulut. Saisinpa laitteen ennen pyhiä. Vein samana päivänä väärän palautukseen ja seuraavana tuli jo uusi. Ja kyllä, sieltä tuli taas väärä laite!!! Ihan samanlainen kuin jonka juuri lähetin palautukseen. En päässyt tänään enää aspaan läpi ja huomenna on itsenäisyyspäivä. Eli meneekö maanantaille asti sit? Olen todella kiukkuinen nyt. Eihän tämä voi olla todellista.. päätin jo että hyväksyn tuon laitteen, jos hinta saadaan pudotettua oikealle tasolle. En luota enää kolmanteen yritykseen. Siis eikö elisalla yhtään katsota, kun joku kerää/lähettää väärän laitteen, että mokan jälkeen edes tulisi oikea laite? Tästä sais tulla jo jotain hyvitystä.. 2 kertaa jonotellut tämän asian takia aspaan ja itse päivystänyt milloin he soittaa. Joutunut lähettämään tuotteen takas heidän mokan takia ja sama moka tehdään heti perään uudestaan.. Laitteiden paketit taitaa olla samanlaiset ja niissä on siis yhden kirjaimen ero. Mutta silti. Vähän tarkkuutta. En ehkä tilaa enää mitään tämän jälkeen elisalta jos ei tämä nyt hoidu kunnialla. Ehkäpä liittymän vaihdoksenkin voisi peruuttaa saman tien.

Tilasin black fridayna elisalta uuden laitteen ja odotin innoissani sitä. Lopulta se tuli ja väärä laitehan sieltä sit matkahuollon kuljettamana tuli. Samasta laitteesta siis pienempi ja vähän halvempi malli. Kuitilla ja tilausvahvistuksessa kuitenkin oli oikea laite oikealla hinnalla niinkun pitikin. Kieltämättä kun harvoin mitään tilailen ja heti meni pieleen, niin täytyy sanoa, että kyllä kiukutti ja varmaan aspakin pystyi sen aistimaan. No ei siinä mitä. Seuraavaksi odoteltiin aspa soiton jälkeen päivä, kun piti kuulemma lähettää selvityspyyntö ja seuraavana päivänä minulle soitettaisiin. Sitten soitettiin ja sovimme, että laitan väärän palautukseen ja tehdään minulle uusi tilaus alkuperäisestä tuotteesta. Tilaus tehtiin ja uuteen tilaukseen korjattiin black friday hinta, koska tarjoukset olivat jo päättyneet. Sain sovittua, että laitettiin nopealla toimituksella ja elisa kattaa toimitus kulut. Saisinpa laitteen ennen pyhiä. Vein samana päivänä väärän palautukseen ja seuraavana tuli jo uusi. Ja kyllä, sieltä tuli taas väärä laite!!! Ihan samanlainen kuin jonka juuri lähetin palautukseen. En päässyt tänään enää aspaan läpi ja huomenna on itsenäisyyspäivä. Eli meneekö maanantaille asti sit? Olen todella kiukkuinen nyt. Eihän tämä voi olla todellista.. päätin jo että hyväksyn tuon laitteen, jos hinta saadaan pudotettua oikealle tasolle. En luota enää kolmanteen yritykseen. Siis eikö elisalla yhtään katsota, kun joku kerää/lähettää väärän laitteen, että mokan jälkeen edes tulisi oikea laite? Tästä sais tulla jo jotain hyvitystä.. 2 kertaa jonotellut tämän asian takia aspaan ja itse päivystänyt milloin he soittaa. Joutunut lähettämään tuotteen takas heidän mokan takia ja sama moka tehdään heti perään uudestaan.. Laitteiden paketit taitaa olla samanlaiset ja niissä on siis yhden kirjaimen ero. Mutta silti. Vähän tarkkuutta. En ehkä tilaa enää mitään tämän jälkeen elisalta jos ei tämä nyt hoidu kunnialla. Ehkäpä liittymän vaihdoksenkin voisi peruuttaa saman tien.

Tuossa pari vaihtoehtoa muiden lisäksi yhteydenottoon, niin eiköhän lutviudu parhain päin:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.

OmaElisa, erinomaisen hyvä kanava:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.

Liitteitäkin voi laittaa.


Ohhoh! 😥 Kieltämättä kiukuttaisi varmaan itseäkin! Pahoittelut omalta osalta, että näin on päässyt käymään. Saisitko laitettua viestin meidän Sometiimille, tällä hetkellä vastausaikaa on hieman, mutta asiaa saataisiin tehokkaasti vietyä myöskin eteenpäin. Mielellään tämä tilanne käytäisiin läpi syvemmin, että vastaavilta virheiltä vältyttäisiin jatkossa. Hyvä kun olet myös löytänyt tien OmaYhteisöön ​@Jansku2! ❤️

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.


Nyt on jo tunteet vähän rauhoittuneet ja pääsin aspan kanssa keskustelemaan asiasta😊. Päätin nyt pitää tuon pienemmän mallin, jos päästään yhteisymmärrykseen hinnan suhteen(eli sama kun blackfridayna, koska muuten tuo maksaisi enemmän kuin se isompi/parempi malli).


Eipä tämä asia ole edistynyt vieläkään. Soitin maanantaina, tiistaina, keskiviikkona aspaan.. aina vaan luvataan ottaa yhteyttä/palata asiaan mutta ei sitten oteta. Eilen viimeksi. Lupasi oikein soittaa samana päivänä meni syteen tai saveen ja ei silti soittanut. Eikä ole kuulunut tänäänkään mitään. Tekisi mieli soittaa perään mutta ei enää meinaa itse kehdata vaikka ei tämä koko juttu ole edes minun vika. Tuolla minulla odottaa kello pöydällä ja haluaisin ottaa käyttöön mutta ei uskalla.  Vanhasta jo luovuin. Eilinen aspa Harmittaa tosi paljon.. olin varma, että nyt asia menee eteen päin ja annoin aspalle täydet pisteet kyselyssä. Eipä sieltä sitten soitettu vaikka lupasi. Petti minun luottamuksen. Jatkossa hyvät palautteet tulee vasta, kun asia on kirjaimellisesti hoidettu, jos olen vielä Elisan asiakas. Tosiaan nyt viikon lojunut kello pöydällä. Pitääkö asiakaspalvelu minua pilkkana vai onko elisalla tosiaan noin huonosti asiat ettei näin yksinkertaista asiaa saada hoidettua? Miksi kun ekan kerran tuli väärä laite, niin seuraavana päivänä soitettiin ja asia lähti eteen päin..  Sitten tuli uudestaan väärä laite ja nyt ei kukaan tiedä mitään ja aina siirrettään seuraavalle jne.  Eihän asiakasta voi kohdella näin.


Ja onhan vaan Elisan mokailun takia tullut näköjään 25€ laskua jo noista aspaan soitteluista... käykö tässä pian niin, en saa kelloa mutta laskua tuli vaan itselle..


Ja onhan vaan Elisan mokailun takia tullut näköjään 25€ laskua jo noista aspaan soitteluista... käykö tässä pian niin, en saa kelloa mutta laskua tuli vaan itselle..

Laita viestiä OmaElisassa/Varaa soittoaika, niin eiköhän jotain selviä:

Omaelisa / Asiakaspalvelu/Varaa soittoaika.

“Soitamme sinulle mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään kahden tunnin kuluessa.”


Kuulostaa siltä, että asia on selvityksessä mutta onhan tuo kurjaa että olet joutunut turhaan vielä odottamaan. 😕 Sullepäin varmasti ollaan palaamassa vielä asian tiimoilta, mutta tarvittaessa tilannetta päästään näkemään mikäli laitat tietosi ja linkin tänne keskusteluun alunperin ehdotetuilla viestimillä. Ei maksa eikä tarvi odotella luurin päässä 🙏

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21
Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21

 


Miten on edes mahdollista lähettää kaksi kertaa peräkkäin väärä laite. Jos ei joku talvisesonki tekijä ole sit asialla. 

Haje korvauksia puh.laskusta ja väärän tuotteen 2x toimittamisesta. 

Tämä on yksi niistä syistä miksi ostan tietyt asiat kivijalka liikkeistä.


Osallistu keskusteluun