Vastattu

Vaihdoin SIM-kortin ja nyt vain hätäpuhelut on sallittu

  • 20 January 2022
  • 4 kommenttia
  • 1568 katselukerrat

  • Keskustelija
  • 6 kommenttia

Olin vaihtamassa sim-kortin olemassa olevaan elisa-liittymään, mutta se ei onnistu. Ilmoittaa vain, että ainoastaan hätäpuhelut on sallittu. Vaihdoin sitten takaisin vanhan SIM-korttini, niin ilmoittaa siinäkin, että vain hätäpuhelut on sallittu. Ei lähde tekstiviestitkään. Eli asiakaspalveluun ei saa yhteyttä nyt puhelimella. Chat on tukossa jne. Mikä avuksi? Puhelimeni on Nokia 3310 3G.

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Sokrates 20 January 2022, 11:32

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

4 kommenttia

Käyttäjätaso 7

Olin vaihtamassa sim-kortin olemassa olevaan elisa-liittymään, mutta se ei onnistu. Ilmoittaa vain, että ainoastaan hätäpuhelut on sallittu. Vaihdoin sitten takaisin vanhan SIM-korttini, niin ilmoittaa siinäkin, että vain hätäpuhelut on sallittu. Ei lähde tekstiviestitkään. Eli asiakaspalveluun ei saa yhteyttä nyt puhelimella. Chat on tukossa jne. Mikä avuksi? Puhelimeni on Nokia 3310 3G.

Onko SIM-kortti aktivoitu?? Oletko kokeillut käynnistää puhelimen uudelleen??

PS. Jotakin häikkää tuntuu olevan Elisan 3G-verkossa. Minulla on vanha Nokian peruspuhelin varalaitteena ja siinä latausliittymä. Viime aikoina on alkanut ilmoittelemaan käynnistäessä , että liittymän rekisteröinti epäonnistui. No uudelleen käynnistämällä asia korjaantuu useimmiten. Ei tällaista ilmiötä ole aiemmin ollut ja muuten kaikki toimii.

Kiitos vastauksesta. On kortti aktivoitu. Laitoin sen toiseen sim-korttipesään ja siinä se alkoi pelittää. Uutta liittymää ei saa aktivoitua eikä rekisteröityä millään. Elisan asiakaspalvelun tavoitettavuus on ala-arvoista. Kyllä ottaa päähän.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

Moro @ka Mikäs siinä liittymän rekisteröinnissä mättää? 

Ja ikävä kuulla, että et ole asiakaspalvelua saanut kiinni. Tokihan meillä löytyy useita asiakaspalvelun kanavia https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/ eli pelkän soittamisen tai Chatin varassa ei tarvitse olla :)

Käyttäjätaso 7

Vanha kikka, kun karvahattumalli tökkii käytössä:

Puhelin kiinni. Akku pois. Akku kiinni. Puhelin auki.