Voinko saada tilaamani ja maksamani tuoteen toiseen myymälään joka on paikkakunnalla missä asun?
Katso OmaElisassa, onnistuuko myymälän vaihto siellä:
OmaElisa/Tuotteesi ja tilauksesi/Tilaukset
Jos ei, niin,
Ota yhteyttä:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Chat. (Botti häipyy, kun vaan useammin yrittää)
Soittakaa minulle.
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm)
Omaelisassakin voi viestitellä:
Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.
Voinko saada tilaamani ja maksamani tuoteen toiseen myymälään joka on paikkakunnalla missä asun?
Todennäköisesti tässä joudutaan tekemään niin, että tilaus täytyy peruuttaa, tehdä rahanpalautus tekemästäsi maksusta ja tehdä uusi tilaus. Kannattaa olla asiakaspalveluumme yhteydessä asiasta.
Osallistu keskusteluun
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu Elisa Tunnuksella
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi