Skip to main content
Vastattu

verkkokauppa


Tilasin television 15.07. ja tilaus onnistui sain vahvistuksen ja sitten tulikin viesti että kyseistä tuotetta ei ollutkaan varastossa mutta tänään on kumminkin pitänyt sopimuksen mukaan tilaus lähteä.

Onko tavarantoimittajan tilanne niin tarkka kun pystyivät määrittämään heti seuraavina tunteina lähetysajankohdan toisessa viestissä (18.07. ) , nyt tilaus on käsittelyssä  ollut tämän päivän?

Onko tämä tilaus jäänyt sutimaan paikalleen ?

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Lautturi

Moikka @Hartikaene ja tervetuloa OmaYhteisöön! Hmm.. Nyt on paha sanoa tarkemmin mitä tuolla taustalla tapahtuu. Kannattanee olla yhteydessä asiakaspalveluumme niin he voivat selvittää tuon tilauksen tilan. 

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

Lautturi
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+12
  • Elisalainen
  • 994 kommenttia
  • Vastaus
  • 19. heinäkuuta 2022

Moikka @Hartikaene ja tervetuloa OmaYhteisöön! Hmm.. Nyt on paha sanoa tarkemmin mitä tuolla taustalla tapahtuu. Kannattanee olla yhteydessä asiakaspalveluumme niin he voivat selvittää tuon tilauksen tilan. 


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • 1 kommentti
  • 19. heinäkuuta 2022

hei , sain jtiedon päivällä  , että oli lähetyksissä viivettä ja siirtyy mutta juuri nyt tuli uusi tekstari , että on lähetetty , asia kunnossa 😎