
Mikä tässä asennuksessa mättää, monen yrityksen ja uudelleen käynnistyksen jälkeenkään Xploran mielestä SIM-korttia ei ole asennettu...Sain SIM-kortin liikkeestä, eikä sitä mielestäni tarvinnut enää erikseen aktivoida. Vai olenko väärässä?

Mikä tässä asennuksessa mättää, monen yrityksen ja uudelleen käynnistyksen jälkeenkään Xploran mielestä SIM-korttia ei ole asennettu...Sain SIM-kortin liikkeestä, eikä sitä mielestäni tarvinnut enää erikseen aktivoida. Vai olenko väärässä?
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Tairn
Kiitos kaikille avusta! Asia hoitui liikkeessä, eikä edes SIM-kortin vaihto auttanut, eli laite lähti huoltoon/vaihtoon.
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi