Tervehdys kaikille!
Tosiaan itselläni oli ongelma ZTE 888 Pro kanssa viimeisimmän päivityksen jälkeen, joka ilmeni huonona WiFi signaalina sekä erittäin hitaaina nopeuksina itse reitittimen kautta. Jos SIM korttia käytti kännykässä ongelmaa ei ilmennyt joten ensi reaktio oli että laitteessa on vika.
Tehdasasetusten palautus ei auttanut myöskään ongelmaan, joten otin yhteyttä Elisaan ja käytin jopa laitetta näyttämässä Elisan myymälässä jossa se toimi moiteetta. Liikkessä epäilivät ylikuumenemista, mutta siitäpä sain itse idean.
Jostain syystä päivityksen jälkeen reititin oli nimittäin asettanut itsensä kohtalaisen ruuhkaiselle WiFi kanavalle, jota vaihtamalla ongelma ratkesi saman tien.
Tämän kanavan voi vaihtaa reitittimestä kohdasta:
WiFi Asetukset → WiFi optimointi → Hae WiFi kanava
Tämä antaa sinulle näkymän WiFi kanavista ja miten monta laitetta niillä jo on. Valitse kanava jolla on vähiten laitteita.
ZTE 888 Pro päivityksen jälkeiset ongelmat ja ratkaisu niihin
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi

