Skip to main content

ZTE K1 kellopuhelin on offline

  • February 20, 2025
  • 9 kommenttia
  • 452 katselukerrat

Forum|alt.badge.img+3

Yritän puhelimen apillä olla yhteydessä ZTE K1 kellopuleimeen. Se antaan aina ilmoituksen Device offline tai Ei ole verkkoa.

Kellopuhelimessa puhelut toimii kumpaankin suuntaan ja samaten näytöllä on 4g verkon kuva ja signaalin vahvuus.

Ohjeissa kehoitetaan boottamaan kello. Ei auta.

Ongelmat taisivat alkaa käyttiksen päivityksestä kelloon. Alussa niitä ei ollut.

Onko kellään ollut samaa ongelmaa ja tietoa miten ratkeaa vai onko rautavika?

February 21, 2025

ZTE:n tuestahan voisi kysäistä:

https://support.ztedevices.com/en-eu/contact-us/

Live Chattikin on.

Tai vaikka huollosta:

Laitevalmistajien huolto-ohjeet Elisalta ostetuille laitteille

ZTE Resete

 

9 kommenttia

  • February 21, 2025

ZTE:n tuestahan voisi kysäistä:

https://support.ztedevices.com/en-eu/contact-us/

Live Chattikin on.

Tai vaikka huollosta:

Laitevalmistajien huolto-ohjeet Elisalta ostetuille laitteille

ZTE Resete

 


Jaakop
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+13
  • OmaYhteisön moderaattori
  • February 25, 2025

Saitko mahdollisesti jeesiä ZTE:n tuesta? Jos buuttaaminenkaan ai auta, niin melkein tuossa kohtaa kysyisin takuuhuollosta, mikäli takuuta vielä on jäljellä 🤞


  • Keskustelija
  • March 11, 2025

Täällä sama ongelma! Vielä viime viikolla toimi, mutta nyt kello jotenkin hukannut verkkoyhteyden ja ainoastaan normaalit puhelut toimii. 


ilponen
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+11
  • OmaYhteisön moderaattori
  • March 11, 2025

Ilmenikö nuo vika tuossa myös sen jälkeen kun päivitti käyttöjärjestelmän ​@Desire? 🤔

Ja tervetuloa mukaan tänne OmaYhteisöön! 😊


  • Keskustelija
  • March 11, 2025

Meidän kello on ihan uusi ja päivitin sen ennen käyttöönottoa, siinä heti se ainakin toimi, eikä sit muutamaan päivän käytetty koko kelloa. Nyt kun taas oltiin käyttämässä, niin ei ollu enää verkkoyhteyttä. 


ilponen
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+11
  • OmaYhteisön moderaattori
  • March 11, 2025

Koititko sammuttaa ja käynnistää sen uudelleen? Tuossa vois myös kokeilla käyttää sen SIM-kortin ulkona laitteesta hetkellisesti. 😊


  • Keskustelija
  • March 11, 2025

On koitettu monta kertaa, kahdella eri sim kortillakin. Tehdasasetusten palautuskaan ei tunnu onnistuvan ilman sitä verkkoyhteyttä 😅


  • March 11, 2025

On koitettu monta kertaa, kahdella eri sim kortillakin. Tehdasasetusten palautuskaan ei tunnu onnistuvan ilman sitä verkkoyhteyttä 😅

Huoltoon Resete vaan yhteyttä, kun ihan uusi laitekin.


  • Tulokas
  • September 9, 2025

Alkuun kerrottakoon, että olen melko valveutunut IT-alan ihminen. Tämä ZTE K1 Pro tosin aiheuttaa harmaita hiuksia.

 

Jollakulla muullakin oli murheena, että laite valittaa olevansa “offline” tai “ei verkkoa”. Tämä todennäköisesti johtuu siitä, että lapsi on mennyt muuttelemaan asetuksissa → Verkko → APN tietoja johonkin ihan mihin sattuu ja lisäillyt uusia. Näiden määritteleminen tavallisiksi Elisan ohjeiden mukaan ei tuo onnea.

 

Nyt pitäisikin tietää, mitä asetuksia siellä pitäisi olla? Voiko Elisa lähettää uudet APN-tiedot kellopuhelimeen tekstiviestitse?