Skip to main content
Vastaus

ZTE K1 Pro kellopuhelin paikannus

  • July 21, 2025
  • 3 kommenttia
  • 142 katselukerrat

Hei, 

Uusi kellopuhelin lapsella käytössä, eikä paikannus toimi. 
Nyt näyttäisi edellistä paikannusta viikon päähän vaikka laitettu käytetty lähes päivittäin. 

Olisiko tähän jotain vinkkejä vai viedäänkö laite vain takaisin liikkeeseen?

 

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

Huollostahan voi kysäistä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/laitteet/laitehuolto/

Laitevalmistajien huoltokumppanit

ZTE Resete

Vaikka huoltopisteestä.

Tuolla peruutuksesta:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/sopimukset/sopimuksen-peruuttaminen/

Esim.

“Etämyynnin peruutusoikeus kuluttajille

Etämyynnissä tekemälläsi tilauksella on 14 vuorokauden etämyynnin peruutusoikeus tilausvahvistuksen toimittamisesta tai laitteen vastaanottamisesta.

Elisan myymälästä ostetulla tuotteella ei lähtökohtaisesti ole peruutusoikeutta. Mikäli haluat palauttaa myymälästä ostetun tuotteen, ota yhteyttä myymälään, jossa olet asioinut

Jos peruutus koskee pelkkää laitetta ja laite on täysin ehjä ja myyntikelpoinen, sinun ei tarvitse ilmoittaa siitä meille erikseen. Tällöin voit lähettää alla olevan peruutuslomakkeen ja laitteen takaisin 28 vuorokauden kuluessa laitteen vastaanottamisesta. Mikäli havaitset laitteen pakkauksessa vaurioita tai laite ei ole enää myyntikelpoinen, katso lisätiedot kohdasta Laitteen ja palvelun käyttöönotosta seuraavan arvonaleneman tai palvelumaksujen korvaaminen.”

3 kommenttia

Anspandeemus
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+11
  • OmaYhteisön moderaattori
  • July 22, 2025

Onko laitteen asetuksissa säätömahdollisuuksia tuolle paikannukselle? Joko itse laitteesta tai sovelluksen kautta (ZTE Kids)? Joissakin laitteissa on säätö mahdollisuuksia tuon osalta eli päivittääkö se tuota päivitystietoa esim. jatkuvasti, 15min tai 30min välein tai jollain muilla variaatioilla.

 

Tervetuloa OmaYhteisöön ​@Jyrkihero !


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • July 30, 2025

Kävin kaikki mahdolliset asetukset useampaan kertaa läpi, mutta en löydä mitään tuohon liittyvää. 
 

Muutenkaan ei voi kyllä laadulla kehua tuota laitetta. 


  • Vastaus
  • July 30, 2025

Huollostahan voi kysäistä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/laitteet/laitehuolto/

Laitevalmistajien huoltokumppanit

ZTE Resete

Vaikka huoltopisteestä.

Tuolla peruutuksesta:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/sopimukset/sopimuksen-peruuttaminen/

Esim.

“Etämyynnin peruutusoikeus kuluttajille

Etämyynnissä tekemälläsi tilauksella on 14 vuorokauden etämyynnin peruutusoikeus tilausvahvistuksen toimittamisesta tai laitteen vastaanottamisesta.

Elisan myymälästä ostetulla tuotteella ei lähtökohtaisesti ole peruutusoikeutta. Mikäli haluat palauttaa myymälästä ostetun tuotteen, ota yhteyttä myymälään, jossa olet asioinut

Jos peruutus koskee pelkkää laitetta ja laite on täysin ehjä ja myyntikelpoinen, sinun ei tarvitse ilmoittaa siitä meille erikseen. Tällöin voit lähettää alla olevan peruutuslomakkeen ja laitteen takaisin 28 vuorokauden kuluessa laitteen vastaanottamisesta. Mikäli havaitset laitteen pakkauksessa vaurioita tai laite ei ole enää myyntikelpoinen, katso lisätiedot kohdasta Laitteen ja palvelun käyttöönotosta seuraavan arvonaleneman tai palvelumaksujen korvaaminen.”