Hei,
Uusi kellopuhelin lapsella käytössä, eikä paikannus toimi.
Nyt näyttäisi edellistä paikannusta viikon päähän vaikka laitettu käytetty lähes päivittäin.
Olisiko tähän jotain vinkkejä vai viedäänkö laite vain takaisin liikkeeseen?
ZTE K1 Pro kellopuhelin paikannus
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez
Huollostahan voi kysäistä:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/laitteet/laitehuolto/
Laitevalmistajien huoltokumppanit
| ZTE | Resete |
Vaikka huoltopisteestä.
Tuolla peruutuksesta:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/sopimukset/sopimuksen-peruuttaminen/
Esim.
“Etämyynnin peruutusoikeus kuluttajille
Etämyynnissä tekemälläsi tilauksella on 14 vuorokauden etämyynnin peruutusoikeus tilausvahvistuksen toimittamisesta tai laitteen vastaanottamisesta.
Elisan myymälästä ostetulla tuotteella ei lähtökohtaisesti ole peruutusoikeutta. Mikäli haluat palauttaa myymälästä ostetun tuotteen, ota yhteyttä myymälään, jossa olet asioinut
Jos peruutus koskee pelkkää laitetta ja laite on täysin ehjä ja myyntikelpoinen, sinun ei tarvitse ilmoittaa siitä meille erikseen. Tällöin voit lähettää alla olevan peruutuslomakkeen ja laitteen takaisin 28 vuorokauden kuluessa laitteen vastaanottamisesta. Mikäli havaitset laitteen pakkauksessa vaurioita tai laite ei ole enää myyntikelpoinen, katso lisätiedot kohdasta Laitteen ja palvelun käyttöönotosta seuraavan arvonaleneman tai palvelumaksujen korvaaminen.”
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi

