ZTE MC888 Pro 5G -mobiilireitittimen ohjelmistopäivitys
Aloitamme 21.5.2025 alkaen ohjelmistopäivitykset mobiilireitittimelle ZTE MC888 Pro 5G, ja päivitämme Elisalta ostetut ZTE MC888 Pro 5G -reitittimet toukokuun 2025 aikana.
Päivitys ei vaadi asiakkailtamme toimenpiteitä.
Päivitykset tehdään erissä toukokuun aikana yöaikaan. Älä siis huoli, jos et saa päivitystä ensimmäisten joukossa.
Jos huomaat, että yhteys lakkaa toimimasta ja laitteen valot vilkkuvat, laite on päivittymässä. Älä sammuta tai irrota laitetta verkkovirrasta päivityksen aikana.
Päivitys kestää noin 5-10 minuuttia.
Ohjelmistoversio MC888_Pro_Elisa1_B13 sisältää mm. seuraavia parannuksia:
Haluatko jatkossa lukea OmaYhteisöstä uusimmista ohjelmistopäivityksistä Elisalta ostetuille modeemeille ja reitittimille? Kerro meille kommenteissa!
Sivu 1 / 2
en voi sanoa varmasti mutta näyttää että tässä päivityksessä on joku häikkä
siitä asti kun sain tämä päivityksen, niin modeemi restoi joka tunti prikulleen samaan aikaan, ja jos menen katsomaan mitä tapahtuu, modeemin, niin tulee msg että päivitys epäonnistui.
Olen tässä odottanut tätä päivitystä joka luvattiin. Eipä ole vielä tullut. Ongelma on se, että reititin ei toimi halutulla tavalla. Olen tehnyt vikailmoituksen jo kuukausia sitten ja minulle kerrottiin, että uudella ohjelmistopäivityksellä asia tulee kuntoon. Liittymäni on tonninen, latausnopeus on parhaimmillaan 50. Voinko pyytää alennusta liittymäni kuukausihintaan siltä ajalta, jolloin liittymän toiminta on vajavainen?
en voi sanoa varmasti mutta näyttää että tässä päivityksessä on joku häikkä
siitä asti kun sain tämä päivityksen, niin modeemi restoi joka tunti prikulleen samaan aikaan, ja jos menen katsomaan mitä tapahtuu, modeemin, niin tulee msg että päivitys epäonnistui.
Mulla on täsmälleen sama ongelma.
en voi sanoa varmasti mutta näyttää että tässä päivityksessä on joku häikkä
siitä asti kun sain tämä päivityksen, niin modeemi restoi joka tunti prikulleen samaan aikaan, ja jos menen katsomaan mitä tapahtuu, modeemin, niin tulee msg että päivitys epäonnistui.
Mulla on täsmälleen sama ongelma.
aika varma siitä että se modeemi on loppu nytt, kun ei voi vaihtaa vanhempaan softaan ennä, mikä tekee sen että ei ole mitään tehtävissä.
näyttää myös niin että just tämä modeemi ei edes valmisteta enää, ZTE sivulla ei löydy ihan mitään siitä enää.
näyttää myös niin että just tämä modeemi ei edes valmisteta enää, ZTE sivulla ei löydy ihan mitään siitä enää.
Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen24h ympäri vuoden.
Arjet, pyhät. (Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)
Omaelisassa:
Omaelisa /Tuki>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit>Uusi viesti> Häiriöilmoitukset
en voi sanoa varmasti mutta näyttää että tässä päivityksessä on joku häikkä
siitä asti kun sain tämä päivityksen, niin modeemi restoi joka tunti prikulleen samaan aikaan, ja jos menen katsomaan mitä tapahtuu, modeemin, niin tulee msg että päivitys epäonnistui.
Mulla on täsmälleen sama ongelma.
Ota yhteyttä asiakaspalveluun, tai tee vika/häiriöilmoitus.
Ohjetta tuossa aiempana.
Ongelma näyttää korjaantuneen yön aikana, kun otin virrat pois reitittimestä ja poistin SIM-kortin koko yöksi. Tai ehkä todennäköisempää on, että laitteeseen tuli jokin pieni päivitys tai patchi yöllä? Nyt jo melkein 4 tuntia toiminut ilman katkoja.
Poistan tämän viestin jos ongelma palaa.
Olen tässä odottanut tätä päivitystä joka luvattiin. Eipä ole vielä tullut. Ongelma on se, että reititin ei toimi halutulla tavalla. Olen tehnyt vikailmoituksen jo kuukausia sitten ja minulle kerrottiin, että uudella ohjelmistopäivityksellä asia tulee kuntoon. Liittymäni on tonninen, latausnopeus on parhaimmillaan 50. Voinko pyytää alennusta liittymäni kuukausihintaan siltä ajalta, jolloin liittymän toiminta on vajavainen?
Mahdolliset kompensaatiot katsotaan yleensä siinä kohtaa, kun vika on selvinnyt ja kokonaiskesto selvillä. Nämä hoidetaan aina tapauskohtaisesti asiakkaan ja asiakaspalvelun häiriöpuolen välisesti, eli otathan tarvittaessa asiakaspalvelun suuntaan yhteyttä.
Vähän harmittaa ku ostanut uuden reitittimen joka ei ole pelannut päivääkään kunnolla,pätkii ja pingi on korkeimmalla ku 10 vuotta vanhassa reitittimessä. Varmaan 5 kk kaapissa olleena nyt otin käyttöön ku luin että päivitys tullut siispä kokeiluun ja pingi 5G llä pomppi 80- 800 välillä… monta kertaa vikailmoitus tehty
Nyt on jo kesäkuu, eikä luvattua päivitystä ole vieläkään näkynyt. Onko se peruttu vai mikä mättää?
Nyt on jo kesäkuu, eikä luvattua päivitystä ole vieläkään näkynyt. Onko se peruttu vai mikä mättää?
Toisessa ketjussa kirjoitin että olin eilen yhteydessä elisan vikapalveluun ja he sanoivat että 16.6.2025 mennessä tulee päivitys. Jos ei silloinkaan vielä näy niin uutta soittoa vaan.
Voiko se, että minulla on ennakkoon maksettu tilaus, estää päivityksen saamisen?
Reitittimeni toimii pääreitittimenä mesh-verkossa. Voiko tämä vaikuttaa päivityksen saatavuuteen?
ZTE MC888 Pro 5G
Kontakti asiakaspalveluun saatu ja sovittiin jonkinlaisesta kompensaatiosta liittymäni kuukausimaksuun, en tiedä alennuksen määrää, mutta kuitenkin ongelmani on huomioitu ja hyväksytty. Tuota päivitystä reitittimeeni yhä odottelen. Nyt luvattiin se ehkä tulevan ensi viikolla. Ans kattoo ny, että tuleeko edes tänä vuonna.
Liekköhön ton kaupan voi purkaa ja pyytää rahansa takaisin? Onko tietoa? Vois melkein siirtää kaikki liittymät kilpailijalle ku on tämä nii syvältä maksaa semmosesta puolivalmisteesta joka ei toimi ollenkaan
Maksutapa ei vaikuta laitteen päivityksen saamiseen. Onko tuo reititin siis jonkun toisen päätelaitteen takana vielä eli se ei ole suoraan mobiiliverkkoyhteydessä? @oleh23
Maksutapa ei vaikuta laitteen päivityksen saamiseen. Onko tuo reititin siis jonkun toisen päätelaitteen takana vielä eli se ei ole suoraan mobiiliverkkoyhteydessä? @oleh23
ZTE MC888 Pro. Это основное оборудование, которое напрямую подключено к сети Elisa через SIM-карту.
Miksi netin nopeus on niin hidas, vaikka paketti on tilattu 200 megatavun nopeudella?
Toisella operaattorilla, Telialla, netin nopeus vastaa luvattua.
Onko laitteen päivitys mahdollista, jos käytössä on Elisan reititin, mutta toisen operaattorin SIM-kortti – saako laite silti päivityksiä?
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
Skannataan tiedostoa virusten varalta
Pahoittelut, tarkistamme vielä tiedoston sisältöä varmistaaksemme, onko sen lataaminen turvallista. Ole hyvä ja yritä uudestaan muutaman minuutin kuluttua.