Laiteeseen syttyy jatkuvasti palava punainen valo (3g/4g) eikä se yhdistä nettiin. Katselin ohjekirjaa ja tarkistin, että SIM-kortti on paikallaan ja Elisan verkko on toiminnassa. Tehnyt tämän muutaman kerran, aluksi uudelleenkäynnistys auttoi, mutta enää ei. Palautin tehdasasetukset, ei auttanut. Päivityksiä en pääse hakemaan kun laite ei yhdisty nettiin. Takuu meni umpeen pari kuukautta sitten, korjata tätä ei varmaan kannata? Neuvoja?
ZTE MF286A ongelma
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Sokrates
Kiitos neuvoista! Hallintasivu kertoo SIM-kortin olevan voimassa, eikä SIM-kortin ulosotto ja puhdistus muuttanut tilannetta. PIN-koodikysely ei ole päällä. En ole tarkoituksella muuttanut hallintasivun kautta aiemmin mitään asetuksia, kun laite toimi hyvin. Ongelmien tultua esiin tein hallintasivun kautta tehdasasetusten palautuksen, mutta apua ei ollut. Nettihakujen perusteella löytyy aika monta kommenttia, että tämä laite on vikaherkkä. Ehkäpä se osui nyt omalle kohdalle!
Voihan se modeemi olla tullut tiensä päähän. Jos mahdollista , niin ehkä kannattaisi kokeilla toisella SIM:llä vielä varmuuden vuoksi , esim. puhelimen SIM:llä , kun se ilmeisesti verkkoon menee.
Jos ei toimi silläkään , niin sitten modeemi lienee kaput.
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi


