Ei näyttänyt tuola olevan vielä tätä joten kysynpä sitä nyt.
Meillä on ongelmia tuon laitteen Zyxel VMG3925-B10B ja suoratoisto palveluiden kanssa.
Eniten ongelmaa ilmenee Netflixin kanssa ja tämän huomannut siksi että lapset on alkanut valittaa tästä.
Ongelma on että jostain syystä joudun käydä sulkemassa ja käynnistämässä reitittmen uusiksi koska suoratoisto palvelimet ilmoittaa että “ohjelma ei ole saatavilla alueellasi” mutta enpä minä tätä taloa kovin usein päivässä siirtele eri paikkoihin.
Ei minulla ei ole käytössä VPN tai muukaan ohjelma mikä minua “siirtelisi” päivän aikana itsestään.
Onko muita joilla sama ongelma?
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Burnett
Laitahan @AavikkoHobo asiakasnumeroa profiiliisi, niin vilkaistaan! Olitko tuolle tehdasasetukset kaiken varalta palautellut jo?
kyllä tehdasasetukset on palautettu ja se autto hetkellisesti mutta tekee sitä kuitenkin välillä ja vielä siihen sovellusten poistamis ja uudelleen asentamiseen että tämä sama vika ilmenee myös kuin menee ihan “fyysiseti netti sivulle” eikä vain aplikaatioissa.
Tarkistin tilannetta ja laitteessa on uusin ohjelmistoversiokin käytössä. 🤔 Selkeästi joku tuossa Zyxelissä tekee tuon, kun tehdasasetusten palauttamisella sait hetkeksi korjautumaan. Suosittelen uutta laitetta Zyxelin tilalle helpoimpana ja nopeimpana ratkaisuna. 🙂
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Voi vika olla tuossa zyxelissä. Eivät ole kovinkaan laadukkaita ja muutkin valitellut niistä ties mitä vikaa. En sitten tiedä onko zyxelit oikeasti niin huonoja vai pilaako Elisan firmis sen. Jos mahdollista testata jollain muulla boxilla niin koita auttaisko.
Suosittelen kyllä vaihtaan zyxelin joko telewelliin tai asuksen laitteeseen. Itsellä ollut Asus dsl tekniikalla ja nyt valokuidun kanssa asuksen reitittimet toimii. Kulemma telewell kanssa hyvä, mutta ei omaa kokemusta.
Laitahan @AavikkoHobo asiakasnumeroa profiiliisi, niin vilkaistaan! 🙂 Olitko tuolle tehdasasetukset kaiken varalta palautellut jo?
kyllä tehdasasetukset on palautettu ja se autto hetkellisesti mutta tekee sitä kuitenkin välillä ja vielä siihen sovellusten poistamis ja uudelleen asentamiseen että tämä sama vika ilmenee myös kuin menee ihan “fyysiseti netti sivulle” eikä vain aplikaatioissa.
Laitahan @AavikkoHobo asiakasnumeroa profiiliisi, niin vilkaistaan! Olitko tuolle tehdasasetukset kaiken varalta palautellut jo?
kyllä tehdasasetukset on palautettu ja se autto hetkellisesti mutta tekee sitä kuitenkin välillä ja vielä siihen sovellusten poistamis ja uudelleen asentamiseen että tämä sama vika ilmenee myös kuin menee ihan “fyysiseti netti sivulle” eikä vain aplikaatioissa.
Tarkistin tilannetta ja laitteessa on uusin ohjelmistoversiokin käytössä. 🤔 Selkeästi joku tuossa Zyxelissä tekee tuon, kun tehdasasetusten palauttamisella sait hetkeksi korjautumaan. Suosittelen uutta laitetta Zyxelin tilalle helpoimpana ja nopeimpana ratkaisuna. 🙂
Täysin paska laite. Olen takunnut tämän laitteen kanssa koko tämän ajan mitä olen omistanut tämän. 17kk pelkkää pätkimistä ja laitteen uudelleen käynnistämistä. Välillä toimii jopa pari päivää putkeen.
Pitäis kiikuttaa takaisin tämä tuonne elisan liikkeeseen ja hankkia oikeasti toimiva laite.
Tätä jopa suositeltiin 1000mbps kuituliittymän kaveriksi.
Suosittelen jotain ihan muuta kuin tätä täysin kelvotonta zyxeliä. Nopeus on (laitteen toimiessa) wifissä (ei muita laitteita verkossa testin aikana) noin 400- 500mbps. Hankkiessa sain ulos jopa 850, mutta nykyisin ei millään.
Varmaan lämpenee 5G käytössä ja siksi ei toimi.
Tälläkään hetkellä en pääse kirjautumaan 192.168.10.1 osoitteeseen vaikka kirjoitan tätäkin viestiä macbookilla tällä wifillä. On tää hurja laite.
Kyseisen boksin kanssa on käynyt kovin tutuksi pätkiminen, varsinkin wifi kaatuu säännöllisen epäsäännöllisesti.
Lisäksi porttien ohjaus ei toimi, ainut tapa saada portit auki tietylle laitteelle kotona on lisätä laitteen IP-osoite “DMZ" zonelle jolloin porttisäännöt ohitetaan kokonaan.
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
Skannataan tiedostoa virusten varalta
Pahoittelut, tarkistamme vielä tiedoston sisältöä varmistaaksemme, onko sen lataaminen turvallista. Ole hyvä ja yritä uudestaan muutaman minuutin kuluttua.