Vastattu

CS:GO virallisiin palvelimiin ei saatu yhteyttä



Näytä ensimmäinen kirjoitus

653 kommenttia

Hei minullakin on tuo sama ongelma että en saa muutoksia tehtyä vaikka olen tilannut julkisen IP ja tehnyt yllä mainitut asiat. Voitteko tehdä minulle samoja taikoja mitä muillekkin tässä ketjussa oleville on tehty :blush:

Minulla sama vika, kaikkea on kokeiltu mutta mikään ei tunnu toimivan

 

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

@Borggi ja @Joel22 
Lisäilettekö vielä asiakasnumerot tuonne profiilin yksityisiin muistiinpanoihin niin me tätä kautta tehdään noita toimenpiteitä jos se sopii,  että liittymälle tehdään näin arkisin meidän moderaattorien päivystysaikana toimenpide mikä tiputtaa liittymän hetkeksi verkosta.

@JJesseJ Mielestäni olin lisännyt sen jo sinne yksityiset muistiinpanot kohtaan. Laitoin sen nyt asiakasnumero kohtaan kanssa toivottavasti sen nyt saa siitä otettua :smile:

 

Edit. Huomasimpa just että olinkin laittanu väärän numeronsarjan siihen nyt pitäis olla oikea :joy:

Käyttäjätaso 5

@JJesseJ Mielestäni olin lisännyt sen jo sinne yksityiset muistiinpanot kohtaan. Laitoin sen nyt asiakasnumero kohtaan kanssa toivottavasti sen nyt saa siitä otettua :smile:

 

Edit. Huomasimpa just että olinkin laittanu väärän numeronsarjan siihen nyt pitäis olla oikea :joy:

Nyt numerot täsmää. 🤭 Kävin nyt herättelemässä tuota nettiliittymääsi ja julkisen IP:n pitäisi aktivoitua nyt käyttöön. Voit tarkistaa IPv-tyyppisi täältä: https://ipv6-test.com/

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

@Borggi, lähtikös Julkinen IP pelittämään? :)

Sama ongelma täälläkin, toimi hetken aikaa julkisen ip:n ja internet4-muokkausten jälkeen, mutta nyt ei enää. Saa tehdä tarvittavat toimenpiteet tännekin.

@Keinotekoinen Joo kyllä nyt homma toimii niinkuin pitääkin kiitoksia tästä hyvästä palvelusta :grinning::thumbsup_tone1::muscle_tone1:

@Keinotekoinen Täällä sama ongelma. Julkinen IP piti olla tilattuna, mutta olikin väärällä liittymällä. Tilasin sen äsken, tarkistin APN:n ja uudelleen käynnistin modeemin. Mutta eipä auttanut.

Kokoonpanona Huawei B525s-23a(wifi pois käytöstä) ja perässä useampia TP-link deko 5m ja 4m malleja joista vain päädeko piuhalla. Cs:go ei saa yhteyttä Decojen eikä myöskään suoraan Huawein kautta(piuhalla kytkettynä).

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

Sama ongelma täälläkin, toimi hetken aikaa julkisen ip:n ja internet4-muokkausten jälkeen, mutta nyt ei enää. Saa tehdä tarvittavat toimenpiteet tännekin.


Sepäs korjattu, käynnistätkö reitittimen uudelleen ja varmista että APN on internet4 :)
 

@Keinotekoinen Täällä sama ongelma. Julkinen IP piti olla tilattuna, mutta olikin väärällä liittymällä. Tilasin sen äsken, tarkistin APN:n ja uudelleen käynnistin modeemin. Mutta eipä auttanut.

Kokoonpanona Huawei B525s-23a(wifi pois käytöstä) ja perässä useampia TP-link deko 5m ja 4m malleja joista vain päädeko piuhalla. Cs:go ei saa yhteyttä Decojen eikä myöskään suoraan Huawein kautta(piuhalla kytkettynä).


Sama homma täälläkin, nyt korjattu tuo. Tarkista vielä että APN on edelleen internet4, ja käynnistä reititin uudelleen :)

@Keinotekoinen Paljon kiitoksia, nyt toimii. Toivotaan että toimii jatkossa kuin junan vessa.

 

Minulla sama ei yhdistä virallisiin palvelimiin ja kaikki oon kattomu läpi ja mikään ei oo auttanut. Jaa netin puhelimella mikä enne toimi moitteetomasti ja nyt yhtäkkiä töppäs. Liittymää ei ole missään vaiheessa vaihdettu.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

@tuoppiii - Lisäätkö asiakasnumeron profiiliisi, niin vilkaistaan asiaa? Tarvittaessa saatetaan joutua tekemään toimenpide liittymälle, jonka myötä netti katkeaa hetkeksi ja laite tulee käynnistää vielä uudestaan sen jälkeen. 

Nyt pitäis näkyä asiakas numero

Tänne voisi myös tehdä taikoja. Samat oireet eli virallisiin pelipalvelimiin ei saa yhteyttä. Julkinen ip hommattu ja apn on internet4. Eilen elisan tekniikkapuolen kaveri teki jotain julkiseen ip-osoitteeseen liittyen mutta ei auttanut. Sanoin hänelle kyllä virheellisesti että B715 purkki on elisalta kun se todellisuudessa on dna:n ajalta. Netin saa katkaista jos tarvii.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

@A_R Olitkos käynnistellyt laitteet eilisten toimenpiteiden jälkeen uudestaan? 
Ja oletko sen jälkeen vielä kokeillut yhteyttä suoraan reitittimestä? Jos siellä reitittimen jatkona on MESH laitteet niin ne laitteet väärin konffattuna ei julkinen-ip toimi oikein. 


@tuoppiii Laitatkos tuonne yksityisiin tietoihin vielä sen liittymänumeron millä nettiä jaat?

@JJesseJ jep laitoin

@JJesseJ On käynnistelty. Perässä on deco mutta poika käyttää suoraa tuota B715:ta.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

@A_R Liittymän puolella kaikki on nyt kunnossa ja ei ole enää mitään toimenpiteitä mitä tätä kautta voitaisiin tehdä. Nyt kannattaa vielä tarkastaa laitteiden asetukset, että niissä on kaikki kunnossa? 

@tuoppiii Tuota sun liittymää tutkittiin niin siinäkään ei ole mitään mitä voitaisiin tehdä. Kun kyseessä on puhelinliittymä niin siihen ei julkista ip osoitetta saa joten varmasti pelaamisen kanssa esiintyy ongelmia. :/

@JJesseJ Jees täällä oli vika. Kirjoitin internet4 profiilin nimeksi enkä APN-kohtaan. olisi pitänyt scrollata valikkoa alas päin:)

 

Kiitos!

Heips @Jani.mani@sama vika täälläkin@Paleniusville ja @NurmenRiku, jos näitä julkisen IP-osoitteen ongelmia vielä on, ja olette varmistaneet että julkisen IP-osoitteen lisäpalvelu on varmasti tilattu oikealle liittymälle ja reitittimen APN-osoite on vaihdettu internet :arrow_right: internet4, ettekä olleet kerenneet vielä saamaan asiaa kuntoon, niin varmistakaapa että OmaYhteisö-profiilinne yksityisistä muistiinpanoista löytyy Elisan asiakasnumero ja kuittailkaa tähän lankaan että sopiiko, että liittymälle tehdään näin arkisin meidän moderaattorien päivystysaikana toimenpide mikä tiputtaa liittymän hetkeksi verkosta. Laitteen uudelleenkäynnistys palauttaa yhteyden. Jos haluatte sopia tarkempaa aikaa niin siinä tapauksessa yksityisviestiä profiilin @OmaYhteisö-tiimi kautta ja/tai voitte myös varata suoraan soittopyynnön meidän vianrajaus- ja häiriöilmoituspuolelle täältä, valinnalla Häiriöilmoitus (mobiililiittymät) pääsette puhumaan suoraan asiakaspalvelijalle joka pystyy auttelemaan pulman kanssa. :slight_smile:

Elikkäs, kertauksena vielä myös mahdollisesti muillekin jotka tähän lankaan eksyvät: 

  1. Varmista että olet tilannut julkisen IP-osoitteen lisäpalvelun oikealle liittymälle 
  2. Varmista että olet vaihtanut reitittimesi APN-osoitteeksi internet4
  3. Lisää Elisan asiakasnumerosi OmaYhteisö -profiilisi yksityisiin muistiinpanoihin tai ole yhteydessä asiakaspalveluumme https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
  4. Jos lisäsit asiakasnumeron profiilisi tietoihin niin kuittaa tähän keskusteluun, saako liittymällesi tehdä toimenpiteen meidän moderaattorien toimesta, mikä tiputtaa liittymän verkosta kunnes käynnistät laitteen uudelleen

:pray_tone2::rainbow::sparkles:

Täällä samaa ongelmaa. 

Vaihdoin julkisen IP'n; aktivoituuko se heti? Mistä voi tarkistaa? 

Mihin tuo APN osoite (internet -> internet4) vaihdetaan? Huawei B818 laitteena. 

Kiitos. 

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

Täällä samaa ongelmaa. 

Vaihdoin julkisen IP'n; aktivoituuko se heti? Mistä voi tarkistaa? 

Mihin tuo APN osoite (internet -> internet4) vaihdetaan? Huawei B818 laitteena. 

Kiitos. 

Kyllä se Julkinen IP aikalailla heti liittymälle aktivoituu. Sen jälkeen pitäisi reitittimen asetuksista käydä tuo APN asetus muuttamassa. https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/mobiililaajakaista/ohje/ip-osoitteet/

Täällä samaa ongelmaa. 

Vaihdoin julkisen IP'n; aktivoituuko se heti? Mistä voi tarkistaa? 

Mihin tuo APN osoite (internet -> internet4) vaihdetaan? Huawei B818 laitteena. 

Kiitos. 

Kyllä se Julkinen IP aikalailla heti liittymälle aktivoituu. Sen jälkeen pitäisi reitittimen asetuksista käydä tuo APN asetus muuttamassa. https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/mobiililaajakaista/ohje/ip-osoitteet/

Soittelin Elisan kanssa, ja oli jokin kummallisuus, ettei ollut tilamuutos julkiseksi mennyt loppuun saakka. Mutta saatiin heti asiantuntijan toimesta kuntoon. APN osoitteen muutos oli helpompi kuin uskalsin ajatella - tuntui niin hullulta "vain kirjoittaa" se internet4 siihen kenttään. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

Täällä samaa ongelmaa. 

Vaihdoin julkisen IP'n; aktivoituuko se heti? Mistä voi tarkistaa? 

Mihin tuo APN osoite (internet -> internet4) vaihdetaan? Huawei B818 laitteena. 

Kiitos. 

Kyllä se Julkinen IP aikalailla heti liittymälle aktivoituu. Sen jälkeen pitäisi reitittimen asetuksista käydä tuo APN asetus muuttamassa. https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/mobiililaajakaista/ohje/ip-osoitteet/

Soittelin Elisan kanssa, ja oli jokin kummallisuus, ettei ollut tilamuutos julkiseksi mennyt loppuun saakka. Mutta saatiin heti asiantuntijan toimesta kuntoon. APN osoitteen muutos oli helpompi kuin uskalsin ajatella - tuntui niin hullulta "vain kirjoittaa" se internet4 siihen kenttään. 


Hieno homma että sait asian kuntoon! Juu, tuo onkin yllättävän helppo toimenpide lopulta saada tuo IP-osoite julkiseksi :slight_smile:  

Sama vika täällä. Kaikki pitäisi olla kunnossa tällä. Laitoin asiakasnumeroni OmaYhteisö -profiiliin yksityisiin muistiinpanoihin. Saatte tehdä muutokset.

Osallistu keskusteluun