Vastattu

CS:GO virallisiin palvelimiin ei saatu yhteyttä



Näytä ensimmäinen kirjoitus

653 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

Sama vika täällä. Kaikki pitäisi olla kunnossa tällä. Laitoin asiakasnumeroni OmaYhteisö -profiiliin yksityisiin muistiinpanoihin. Saatte tehdä muutokset.


Sepäs korjattu! Varmista, että apn muodossa internet4 ja käynnistä reititin uudestaan niin pitäisi toimia. :)

en saa vaihdettua ip4 päälle sillä mikään ei ole ilmeisesti oikein mitä sinne kirjoitan ja kaikki ip sun muut ovat julkisia ei vain toimi

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

@Tomy Huovilainen Olikos sulla millainen reititin käytössä ja miltä ne asetukset siellä näyttää?

Moi, täällä myös on ongelmia Strict NATin kanssa sekä Xboxilla ja PC:llä vaikka olin tilannut ja asettanut tuon julkisen IPn. Eli saa minun puolestani tsekata onko kaikki asetukset kunnossa ja muokata tarpeen mukaan, asiakasnumero löytyy muistiinpanoista :)

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

Moro @btsvgs liittymän puolelta kaikki kyllä näyttäisi olevan kunnossa. Oothan tarkastanut reitittimen asetukset, että siellä on kaikki ok? 

Moro @btsvgs liittymän puolelta kaikki kyllä näyttäisi olevan kunnossa. Oothan tarkastanut reitittimen asetukset, että siellä on kaikki ok? 

 

Moi! Kyllä mielestäni olen tehnyt kaiken mitä ohjeissa on mainittu, tein reitittimen Yhteispiste-osioon uuden profiilin johon asetin yhteispisteeksi tuon internet4, mutta siitä ei tosiaan tapahtunut mitään NATin suhteen.

Täälläkin sama vika. Julkinen IP tilattu ja käytössä, mutta ei toimi. Saa tehdä muutoksia

sain ipv4 päälle mutta ongelma ei vieläkään korjaantunut mikä neuvoksi???
 

KORJATKAA TÄMÄ!

VAIHDAN OPERAATTORIA IHAN JUURI

erittäin huono operaattori näillä hinnoilla

 

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

@risto87 Nytpä tuo toimenpide on tehty niin käynnistele reititintä uudelleen. :) 

​​​@btsvgs Sama juttu sulle, että kokeiles nyt käynnistellä reititin uudestaan ja testaa vielä kertaalleen? 

Ja @Tomy Huovilainen voi ottaa nyt ihan iisisti ja kielenkäyttö asiallisemmaksi. 
Laitatko sun asiakasnumeron tonne sun profiilin yksityisiin tietoihin niin me voidaan tätä kautta katsoa onko liittymän puolella kaikki kunnossa.



​​​@btsvgs Sama juttu sulle, että kokeiles nyt käynnistellä reititin uudestaan ja testaa vielä kertaalleen? 
 

 

Nyt pelittää, kiitoksia!

Toimii, kiitos. 

asiakas numero laitettu

Sama juttu, mutta jaan puhelimen kautta nettiä. Saa tännekkin tehdä jos pystyy.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

@Tomy Huovilainen Käynnistele reititin uudestaan niin nyt pitäisi julkisen ip:n toimia

Tervehdys,

Eli mulla tuore 5G kotinetti, pyysin mukulaa koittaamaan tuota CS:GO:ta ja toimi moitteetta.

Kävin sitten katsomassa asetuksia, modeemisssa AP on pelkkä Internet ja omissa tiedoissa en ole tilannut julkista IP:tä. Kumma homma että peli toimii noilla asetuksilla, vaikka ei pitäis.

Mutta sitten nurinaa, “muksuilla” on desktop pelikoneet, hommasin TP-Linkin USB wlan tikut, edelliset oli euron kiinanraudat ja tökki. Noh, niin tekee nämäkin, eli latenssit nousee omiaan ja kuvat välillä friisaa. Kun koneet yhdistetään suoraan piuhalla noihin Deco M4R purkkeihin, kaikki toimii moitteetta molemmissa, toinenhan purkki on yhdistetty piuhalla modeemiin ZTE-MC7010.

Testailin vielä vanhalla wifi extenderillä AP modessa, kone tulee piuhalla siihen kiinni ja extenderi yhdistetty wifillä ja silläkin kaikki toimii moitteetta. Eli noi USB wifi palikat ei jostain syystä Decojen kanssa tule juttuun.

 

 

Täällä kans tuo CS:GO-yhteysongelma. Julkinen IP-osoite oikealla liittymällä, reitittimen APN-osoitteena internet4, OmaYhteisö-profiilissa asiakasnumero. Saatte tehdä muutokset!

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +12

@timo.viisteensaari tervetuloa OmaYhteisöön! 😎👍

 

Muutos on nyt täältä tehty! Käynnisteles reititin uudestaan ja huikkaa jos onkelmia vielä on 🙂

Täällä ois sama juttu, julkinen ip on tilattu ja käytössä, APN- osoitteena internet4. Asiakasnumero ois profiilissa, saa tehdä muutokset.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +12

Täällä ois sama juttu, julkinen ip on tilattu ja käytössä, APN- osoitteena internet4. Asiakasnumero ois profiilissa, saa tehdä muutokset.

Muutokset tehty 👍

Hei, saisiko apua? Kyseinen ongelma ilmennyt jo itselläkin hetken aikaa sitten Elisa 5G Kotinetin kanssa. Tässä hetken aikaa yrittänyt etsiä jo ongelmaan ratkaisua, mutta vielä ei mikään ole tepsinyt. Netti tuntuu muutenkin hidastuneen ja usein nettisivua aukaistessa google vain ilmoittaa, että nettisivua ei saatu kiinni tarpeeksi nopeasti. Kuitenkin kyseessä aika nopea netti ja nopeudet tuntuisivat olevan kohdillaan, mutta pelipalvelimiin ei saa yhteyttä ja kaikki tuntuu normaalia hitaammalta.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

Hei, saisiko apua? Kyseinen ongelma ilmennyt jo itselläkin hetken aikaa sitten Elisa 5G Kotinetin kanssa. Tässä hetken aikaa yrittänyt etsiä jo ongelmaan ratkaisua, mutta vielä ei mikään ole tepsinyt. Netti tuntuu muutenkin hidastuneen ja usein nettisivua aukaistessa google vain ilmoittaa, että nettisivua ei saatu kiinni tarpeeksi nopeasti. Kuitenkin kyseessä aika nopea netti ja nopeudet tuntuisivat olevan kohdillaan, mutta pelipalvelimiin ei saa yhteyttä ja kaikki tuntuu normaalia hitaammalta.


Tottahan toki! Pelien osalta tuli mieleen, että onko sulla tuo internet4 APN käytössä? Jos on, lisäätkö asiakasnumerosi profiiliisi niin katsotaan sen puoli läpi :)

Tuosta Googlen osuudesta taas.. Toistuuko tuo ihan jokaisella käytettävällä laitteella? Oletko testannut kotinettiä ilman välissä olevia sisäreitittimiä? Eli käytännössä esim. läppärin kytkee suoraan ulkoreitittimen sisäyksiköstä verkkokaapelilla tietokoneeseen. Tuo on hyvä tapa rajata, että missä kohdalla tuo hidastuminen tapahtuu.

Sama ongelma täälläkin. Vaihdettu nuo asetukset, IP osoite julkiseksi. 

 

Saa tehdä tarvittavat toimenpiteet Heti. 

 

 

Osallistu keskusteluun