Vastattu

CS:GO virallisiin palvelimiin ei saatu yhteyttä



Näytä ensimmäinen kirjoitus

653 kommenttia

Sama ongelma täälläkin. Vaihdettu nuo asetukset, IP osoite julkiseksi. 

 

Saa tehdä tarvittavat toimenpiteet Heti. 

 

 

Hei, 

 

Saisiko tämän mahdollisesti hoidettua tänään pois alta??? 

 

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

Sama ongelma täälläkin. Vaihdettu nuo asetukset, IP osoite julkiseksi. 

 

Saa tehdä tarvittavat toimenpiteet Heti. 

 

 

Hei, 

 

Saisiko tämän mahdollisesti hoidettua tänään pois alta??? 

 

Nyt on toimenpide tehty niin käynnistele reititintä uudelleen. :)

Moi, samaa vikaa tääläkin. Tilasin uuden 5g reitittimen, sekä uuden 5G sim kortin siihen ja eilen laitoin ne toimintaan. Puhelimessa sanottiin, että ilmaiseksi saa julkisen ip osoitteen ja sen halusin. Voisitteko tarkistaa että mikä mättää tai antaa ohjeita kuinka saisin kynärin taas pelaamaan, teki siis samaa jo 4G modeemilla ja sim kortilla...

Itsellä sama ongelma, lisäsin yksityisiin muistiinpanoihin asiakasnumeron, ja tilasin julkisen ip osoitteen. nyt tarvitsisi saada se käyttöön

Itsellä sama ongelma, lisäsin yksityisiin muistiinpanoihin asiakasnumeron, ja tilasin julkisen ip osoitteen. nyt tarvitsisi saada se käyttöön

Jos onnistuisi mahdollisimman pian tämä niin olisi hyvä.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

Itsellä sama ongelma, lisäsin yksityisiin muistiinpanoihin asiakasnumeron, ja tilasin julkisen ip osoitteen. nyt tarvitsisi saada se käyttöön

Katsoin liittymäsi läpi, ja Julkinen IP-osoite on aktivoitunut liittymällesi normaalisti kyllä. Olithan muuttanut APN-yhteysosoitteeksi internet4 reitittimen asetuksissa?

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

Moi, samaa vikaa tääläkin. Tilasin uuden 5g reitittimen, sekä uuden 5G sim kortin siihen ja eilen laitoin ne toimintaan. Puhelimessa sanottiin, että ilmaiseksi saa julkisen ip osoitteen ja sen halusin. Voisitteko tarkistaa että mikä mättää tai antaa ohjeita kuinka saisin kynärin taas pelaamaan, teki siis samaa jo 4G modeemilla ja sim kortilla...

Tuolta liittymältä puuttuu Julkinen IP-lisäpalvelu. Tuon saat käyttöön seuraavasti:

 

  1. Kirjaudu OmaElisaan ja valitse mobiililaajakaistan numero, jolle haluat julkisen IP-osoitteen.
  2. Klikkaa Lisäpalvelut-välilehdelle ja tilaa maksuton Julkinen IP-osoite 4G/5G.
  3. Julkinen IP-osoite -palvelu luo uuden internet4-yhteysosoitteen (APN) nykyisen internet-yhteysosoitteen rinnalle.
  4. Vaihda laitteesi (esim. mobiilireititin) asetuksista APN-yhteysosoitteeksi internet4 (oletusasetus: internet), jolloin laite saa julkisen ip-osoitteen 2G/3G/4G/5G-verkossa.

Itsellä sama ongelma, lisäsin yksityisiin muistiinpanoihin asiakasnumeron, ja tilasin julkisen ip osoitteen. nyt tarvitsisi saada se käyttöön

Katsoin liittymäsi läpi, ja Julkinen IP-osoite on aktivoitunut liittymällesi normaalisti kyllä. Olithan muuttanut APN-yhteysosoitteeksi internet4 reitittimen asetuksissa?

Joo alkoi illalla vielä toimimaan täältä löytyneiden ohjeiden avulla 👍🏼

 

Täälläkin samaa ongelmaa. Julkinen IP-osoite ollut käytössä ja toiminut, mutta nyt jokin aika sitten lakannut toimimasta.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

Tervetuloa OmaYhteisöön @Peccata 
Laitatko vielä asiakasnumerosi tuonne profiilin yksityisiin tietoihin niin me voidaan tätä kautta käydä katsomassa, että onko liittymän puolella kaikki kunnossa?

Tervetuloa OmaYhteisöön @Peccata 
Laitatko vielä asiakasnumerosi tuonne profiilin yksityisiin tietoihin niin me voidaan tätä kautta käydä katsomassa, että onko liittymän puolella kaikki kunnossa?

Laitettu

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

Tervetuloa OmaYhteisöön @Peccata 
Laitatko vielä asiakasnumerosi tuonne profiilin yksityisiin tietoihin niin me voidaan tätä kautta käydä katsomassa, että onko liittymän puolella kaikki kunnossa?

Laitettu

Me voitais liittymälle täältä päästä toimenpiteitä tehdä. Se aiheuttaa katoksen liittymälle jonka jälkeen vielä pitäis se reititin käynnistellä uudelleen niin onko se ok tehdä ihan missä vaiheessa tahansa?

Tervetuloa OmaYhteisöön @Peccata 
Laitatko vielä asiakasnumerosi tuonne profiilin yksityisiin tietoihin niin me voidaan tätä kautta käydä katsomassa, että onko liittymän puolella kaikki kunnossa?

Laitettu

Me voitais liittymälle täältä päästä toimenpiteitä tehdä. Se aiheuttaa katoksen liittymälle jonka jälkeen vielä pitäis se reititin käynnistellä uudelleen niin onko se ok tehdä ihan missä vaiheessa tahansa?

Kyllä on ok

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

@Peccata Käynnistelepä nyt se reititin uudestaan. Ulkoyksiköstä saa virran pois ottamalla sen sisäyksikköön menevän johdon hetkeksi irti. :)

@Peccata Käynnistelepä nyt se reititin uudestaan. Ulkoyksiköstä saa virran pois ottamalla sen sisäyksikköön menevän johdon hetkeksi irti. :)

Kiitoksia! Nyt homma Rockkaaa!!

Moi, samaa vikaa tääläkin. Tilasin uuden 5g reitittimen, sekä uuden 5G sim kortin siihen ja eilen laitoin ne toimintaan. Puhelimessa sanottiin, että ilmaiseksi saa julkisen ip osoitteen ja sen halusin. Voisitteko tarkistaa että mikä mättää tai antaa ohjeita kuinka saisin kynärin taas pelaamaan, teki siis samaa jo 4G modeemilla ja sim kortilla...

Tuolta liittymältä puuttuu Julkinen IP-lisäpalvelu. Tuon saat käyttöön seuraavasti:

 

  1. Kirjaudu OmaElisaan ja valitse mobiililaajakaistan numero, jolle haluat julkisen IP-osoitteen.
  2. Klikkaa Lisäpalvelut-välilehdelle ja tilaa maksuton Julkinen IP-osoite 4G/5G.
  3. Julkinen IP-osoite -palvelu luo uuden internet4-yhteysosoitteen (APN) nykyisen internet-yhteysosoitteen rinnalle.
  4. Vaihda laitteesi (esim. mobiilireititin) asetuksista APN-yhteysosoitteeksi internet4 (oletusasetus: internet), jolloin laite saa julkisen ip-osoitteen 2G/3G/4G/5G-verkossa.

Joo tällä kyllä rupesi toimimaan (Y) Kiitos!

Hei, meillä myös ongelma cs pelissa > virallisiin palvelimiin ei saatu yhteyttä! Saisiko tätä kautta apuja? 

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +12

Hei, meillä myös ongelma cs pelissa > virallisiin palvelimiin ei saatu yhteyttä! Saisiko tätä kautta apuja? 

@Mi_Pe Lisää vain profiiliisi asiakasnumero sille pyhitettyyn paikkaan niin voidaan täältä tilannetta tarkastella 😎

Minulla sama probleema. verkko on julkinen ja modeemin apn: internet 4 mutta ei toimi. Asiakasnumeron laitoin omiintietoihin.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

Minulla sama probleema. verkko on julkinen ja modeemin apn: internet 4 mutta ei toimi. Asiakasnumeron laitoin omiintietoihin.

Hmm, Liittymän puolella tuolla liittymällä, jolle lisäpalvelu oli tilattu, kaikki oli kunnossa. Oliko tuo APN sinulla muodossa internet4 vai internet 4 ? Jos siinä on välilyönti mukana, niin kannattaa ottaa se pois :thumbsup:

Minulla sama probleema. verkko on julkinen ja modeemin apn: internet 4 mutta ei toimi. Asiakasnumeron laitoin omiintietoihin.

Hmm, Liittymän puolella tuolla liittymällä, jolle lisäpalvelu oli tilattu, kaikki oli kunnossa. Oliko tuo APN sinulla muodossa internet4 vai internet 4 ? Jos siinä on välilyönti mukana, niin kannattaa ottaa se pois :thumbsup:

Ilman välilyöntiä on. ja modeemia ja tietokonetta olen sammutellut mutta ei enää toimi. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

Minulla sama probleema. verkko on julkinen ja modeemin apn: internet 4 mutta ei toimi. Asiakasnumeron laitoin omiintietoihin.

Hmm, Liittymän puolella tuolla liittymällä, jolle lisäpalvelu oli tilattu, kaikki oli kunnossa. Oliko tuo APN sinulla muodossa internet4 vai internet 4 ? Jos siinä on välilyönti mukana, niin kannattaa ottaa se pois :thumbsup:

Ilman välilyöntiä on. ja modeemia ja tietokonetta olen sammutellut mutta ei enää toimi. 


Onpas erikoista. Laitatko yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjälle niin tutkitaan asiaa tarkemmin?

Voisitteko laittaa minun liittymäni kuntoon?

CS ei löydä palvelinta. Julkinen ip ok ja internet4 & nat2

Lisäsin asiakasnumeron. Ja saa tehdä milloin vain jotain.

No niin, pelittää. Ei tarvitse toimenpiteitä. Mulla auttoi reitittimen siirto toiseen huoneeseen..

 

Osallistu keskusteluun