Vastattu

Nintendo Switch takuuhuolto

  • 17 July 2023
  • 2 kommenttia
  • 194 katselukerrat

Hei,

Itselläni olisi tuossa Elisan kautta hankittu Switch, joka pitäisi laittaa huoltoon. En ole laitteen ensimmäinen omistaja vaan ostin sen käytettynä. Takuu on kuitenkin edelleen voimassa ja siitä on myyjältä saamani kuitti, joten tässä ei pitäisi olla ongelmaa.

Elisan sivuilla mainitaan konsolien huollosta, että  pitäisi olla  yhteydessä suoraan Nintendon huoltoon  ja siellä sivuilla taas sanotaan, että olla ensin yhteydessä jälleenmyyjään.

 

Kannattaako nyt omassa tapauksessani lähteä viemään asiaa eteenpäin Elisan kautta vai lähettää konsoli suoraan maahantuojalle huoltoon. Laitoin jo aiheesta Nintendon huollolle viestiä, mutta eivät sieltä ole vielä vastanneet.

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez 17 July 2023, 09:07

Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +26

Tervetuloa OmaYhteisöön @villek83!

 

Jälleenmyyjä on aina vastuussa myymästään tuotteesta ja on velvollinen hoitamaan tuotteen huoltoon. Mikäli kyseessä on takuun piiriin kuuluva vika, tulee korjauksen olla asiakkaalle maksuton.

 

Voit kuitenkin saada konsolin takaisin käyttöön huomattavasti nopeammin toimittamalla laitteen huoltoon itse, kuin kierrättämällä laitteen huoltoon Elisan myymälän kautta.

 

Ohjeita konsolin huoltoon toimittamista varten löytyy oheisen linkin takaa.

https://www.nintendo.fi/tuki

 

PS. Huoltoon ei yleensä kannata toimittaa mitään ylimääräistä. Ainoastaan ne osat / tarvikkeet, joihin vika liittyy.

Käyttäjätaso 7

Hei,

Itselläni olisi tuossa Elisan kautta hankittu Switch, joka pitäisi laittaa huoltoon. En ole laitteen ensimmäinen omistaja vaan ostin sen käytettynä. Takuu on kuitenkin edelleen voimassa ja siitä on myyjältä saamani kuitti, joten tässä ei pitäisi olla ongelmaa.

Elisan sivuilla mainitaan konsolien huollosta, että  pitäisi olla  yhteydessä suoraan Nintendon huoltoon  ja siellä sivuilla taas sanotaan, että olla ensin yhteydessä jälleenmyyjään.

 

Kannattaako nyt omassa tapauksessani lähteä viemään asiaa eteenpäin Elisan kautta vai lähettää konsoli suoraan maahantuojalle huoltoon. Laitoin jo aiheesta Nintendon huollolle viestiä, mutta eivät sieltä ole vielä vastanneet.

Huoltokumppanit:

Laitevalmistajien huoltokumppanit - Elisa

Nintendo: Nintendon huolto ja tuki

Eli tuollahan varmaan hoitunee.

Odottele vielä vastausta viestiisi vähän aikaa.

Eiköhän sieltä ohjeita tule.

Vielä yhteydenottovaihtoehtojakin:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa 

Lähetä viesti Facebookissa 
Lähetä viesti Twitterissä

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

Omaelisa:

Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

 

Osallistu keskusteluun