Itselläni olisi tuossa Elisan kautta hankittu Switch, joka pitäisi laittaa huoltoon. En ole laitteen ensimmäinen omistaja vaan ostin sen käytettynä. Takuu on kuitenkin edelleen voimassa ja siitä on myyjältä saamani kuitti, joten tässä ei pitäisi olla ongelmaa.
Elisan sivuilla mainitaan konsolien huollosta, että pitäisi olla yhteydessä suoraan Nintendon huoltoon ja siellä sivuilla taas sanotaan, että olla ensin yhteydessä jälleenmyyjään.
Kannattaako nyt omassa tapauksessani lähteä viemään asiaa eteenpäin Elisan kautta vai lähettää konsoli suoraan maahantuojalle huoltoon. Laitoin jo aiheesta Nintendon huollolle viestiä, mutta eivät sieltä ole vielä vastanneet.
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez
Hei,
Itselläni olisi tuossa Elisan kautta hankittu Switch, joka pitäisi laittaa huoltoon. En ole laitteen ensimmäinen omistaja vaan ostin sen käytettynä. Takuu on kuitenkin edelleen voimassa ja siitä on myyjältä saamani kuitti, joten tässä ei pitäisi olla ongelmaa.
Elisan sivuilla mainitaan konsolien huollosta, että pitäisi olla yhteydessä suoraan Nintendon huoltoon ja siellä sivuilla taas sanotaan, että olla ensin yhteydessä jälleenmyyjään.
Kannattaako nyt omassa tapauksessani lähteä viemään asiaa eteenpäin Elisan kautta vai lähettää konsoli suoraan maahantuojalle huoltoon. Laitoin jo aiheesta Nintendon huollolle viestiä, mutta eivät sieltä ole vielä vastanneet.
Jälleenmyyjä on aina vastuussa myymästään tuotteesta ja on velvollinen hoitamaan tuotteen huoltoon. Mikäli kyseessä on takuun piiriin kuuluva vika, tulee korjauksen olla asiakkaalle maksuton.
Voit kuitenkin saada konsolin takaisin käyttöön huomattavasti nopeammin toimittamalla laitteen huoltoon itse, kuin kierrättämällä laitteen huoltoon Elisan myymälän kautta.
Ohjeita konsolin huoltoon toimittamista varten löytyy oheisen linkin takaa.
Itselläni olisi tuossa Elisan kautta hankittu Switch, joka pitäisi laittaa huoltoon. En ole laitteen ensimmäinen omistaja vaan ostin sen käytettynä. Takuu on kuitenkin edelleen voimassa ja siitä on myyjältä saamani kuitti, joten tässä ei pitäisi olla ongelmaa.
Elisan sivuilla mainitaan konsolien huollosta, että pitäisi olla yhteydessä suoraan Nintendon huoltoon ja siellä sivuilla taas sanotaan, että olla ensin yhteydessä jälleenmyyjään.
Kannattaako nyt omassa tapauksessani lähteä viemään asiaa eteenpäin Elisan kautta vai lähettää konsoli suoraan maahantuojalle huoltoon. Laitoin jo aiheesta Nintendon huollolle viestiä, mutta eivät sieltä ole vielä vastanneet.
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
Skannataan tiedostoa virusten varalta
Pahoittelut, tarkistamme vielä tiedoston sisältöä varmistaaksemme, onko sen lataaminen turvallista. Ole hyvä ja yritä uudestaan muutaman minuutin kuluttua.