Moikka! En todellakaan usko, että varmennetta on jätetty tahallisesti pois jos yhteydenoton aikana sen sisällyttämisestä liittymään on ollut puhetta.😊Asiakaspalvelijat meillä on edelleen ihmisiä, joten tehdään täysin inhimillisiä klikkausvirheitä välillä, mutta asia saadaan kyllä varmasti korjattua! Elisalla on tarjolla liittymätyyppejä joihin tuo varmenne kuuluu sekä liittymätyyppejä, joihin se ei kuulu. Mobiilivarmenteen sisältävissä liittymissä on nimessä mukana maininta “Liittymäturva”.
Puhelinasiakaspalvelun ja chatin puolella on nyt ollut hieman ruuhkaista, joten voisit laittaa viestiä OmaElisan tai Facebookin/X:n kautta yksitiysviestillä.👍Vastausviivettä on näissäkin yhteydenottoväylissä, mutta vastaus tulee kyllä aina.😊
Löydät kaikki meidän asiakaspalvelukanavat täältä.