F.A.Q.

5G-kuukausipaketit ja Turbo 5G prepaid- ja latausliittymille

  • 28 September 2021
  • 30 kommenttia
  • 2009 katselukerrat


Näytä ensimmäinen kirjoitus

30 kommenttia

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +2

@gekker Mepäs tutkitaan tilannetta. Lisäisitkö profiiliisi puhelinnumerosi, niin päästään tarpeen vaatiessa sitä tarkemmin tutkimaan. Ethän vastaa puhelinnumeroa tähän ketjuun. 👍

Muokkasin profiiliini puhelinnumeroni, jota tämä vika koskee.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +13

@gekker Mepäs tutkitaan tilannetta. Lisäisitkö profiiliisi puhelinnumerosi, niin päästään tarpeen vaatiessa sitä tarkemmin tutkimaan. Ethän vastaa puhelinnumeroa tähän ketjuun. 👍

Muokkasin profiiliini puhelinnumeroni, jota tämä vika koskee.

Vikailmoitukselle on lisätty numerosi tutkintaa varten. 👍

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +9

@gekker toimiiko nyt normaalisti ja onko 5G kytkeytynyt pois päältä? 🤔

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +2

@gekker toimiiko nyt normaalisti ja onko 5G kytkeytynyt pois päältä? 🤔

Tänään kokeillessa vastausviesti kertoi, että liittymällä ei ollut 5G-tilausta. Asia lienee kunnossa siten. Tiedä sitten mitä Elisalle koodia naputellut koodari on toheloinut. Pidän muuten aika typeränä, että vastausviestissä kaupataan sitä tuotetta, jota on sanomassa irti.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +9

Hyvä homma @gekker ! Välitetään palautetta etiäpäin tuosta vastausviestistä. 👍

Osallistu keskusteluun