Hei,
vaihdoin muutamia viikkoja sitten 7 vuotta vanhan sim-korttini uuteen ja samalla 5G-liittymä otettiin käyttöön. Muutoksen jälkeen en kuitenkaan pääse mobiiliverkon avulla kirjautumaan esimerkiksi Omakanta- tai Suomi.fi-palveluihin Nordean tai Dansken tunnistustavoilla (muut pankit kyllä toimivat). Kun valitsen toisen näistä pankeista niin sivu lataa hetken ja sen jälkeen antaa ilmoituksen, että “Sivustoon ei saada yhteyttä, yhteys katkaistiin”. Wifi-yhteyden avulla nämäkin pankit kyllä toimivat, mutta heti kun Wifin ottaa pois niin eivät. Sain ongelman kierrettyä sillä, että otin puhelimen asetuksista vain 4G/3G/2G-yhteydet käyttöön ja sen jälkeen Nordea ja Danske toimivat ilman Wifi-yhteyttä. Tuntuu hieman turhalle maksaa 5G-yhteydestä, jos sen avulla ei pääse Nordean pankkitunnuksilla minnekään kirjautumaan mobiiliverkossa. Voiko ongelman juurisyy olla puhelimessa vai onko verkossa jotain joka tämän aiheuttaa?