Skip to main content
Vastattu

Äitini puolesta liittymän lopetus

  • 7. tammikuuta 2025
  • 4 kommenttia
  • 257 katselukerrat

Hei

Äitini 96v, kunto romahti nopeasti viime syksynä ja haluaisin lopettaa hänen liittymänsä, koska

hän ei voi enää soittaa eikä vastata puhelimeen.

Eikö ole mitään muuta keinoa kúin edunvalvonta valtuutus( ei onnistu enää) tai käynti paikan päällä elisassa. Sekään ei onnistu. Myöskään soitto elisaan ja hetun ilmoittaminen ei onnistu, koska ei muista sitä enää.

Mitä tehdä??  Kännykkä on suljettu ja hän maksaa turhaan kk laskua.

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Snouppi

Suosittelen soittamaan yhdessä meidän asiakaspalveluun. Varmistamme sopijalta muutamat tiedot, jonka jälkeen asia saadaan saatettua maaliin. Kela -kortista on apua. jos sen satutte löytämään! Mukava kun olet löytänyt myös tien OmaYhteisöön ​@Tomppa56

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

4 kommenttia

  • 4731 kommenttia
  • 7. tammikuuta 2025
Tomppa56 kirjoitti:

Hei

Äitini 96v, kunto romahti nopeasti viime syksynä ja haluaisin lopettaa hänen liittymänsä, koska

hän ei voi enää soittaa eikä vastata puhelimeen.

Eikö ole mitään muuta keinoa kúin edunvalvonta valtuutus( ei onnistu enää) tai käynti paikan päällä elisassa. Sekään ei onnistu. Myöskään soitto elisaan ja hetun ilmoittaminen ei onnistu, koska ei muista sitä enää.

Mitä tehdä??  Kännykkä on suljettu ja hän maksaa turhaan kk laskua.

Äitisi Kela -kortissa on hetu kaikkineen, jos vain löytyy kortti.


Snouppi
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+17
  • Elisalainen
  • 1341 kommenttia
  • Vastaus
  • 9. tammikuuta 2025

Suosittelen soittamaan yhdessä meidän asiakaspalveluun. Varmistamme sopijalta muutamat tiedot, jonka jälkeen asia saadaan saatettua maaliin. Kela -kortista on apua. jos sen satutte löytämään! Mukava kun olet löytänyt myös tien OmaYhteisöön ​@Tomppa56


  • Tulokas
  • 2 kommenttia
  • 10. tammikuuta 2025

Entä, jos vanhus ei ole puhekykyinen?

 

 


Anspandeemus
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+11
  • Elisalainen
  • 573 kommenttia
  • 10. tammikuuta 2025

Tapauskohtaisesti katsotaan aina tapaukset läpi ​@VRov. Yhteydenotolla asiakaspalveluun saa asiat vietyä eteenpäin ja asiakaspalvelusta ohjeistetaan mitenkä toimitaan. 👍


Osallistu keskusteluun