Vastattu

Apple Watch eSim tuki yritysliittymiin

  • 25 helmikuu 2021
  • 3 kommenttia
  • 109 katselukerrat

Milloin yritysliittymän eSim:iin saadaan Apple Watch tuki? Toivoisin tähän selkeätä aikataulua.

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi roopeg 25 helmikuu 2021, 15:28

Moi @jiikr! Niin mieluusti kuin tarjoaisinkin tarkan aikataulun, ei meillä sellaista ole kerrottavaksi juuri nyt. :pensive: Töitä asian eteen tehdään ja sen voin vakuuttaa, ettei se ole unohtunut. :slight_smile:

Katso alkuperäinen viesti

3 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1

Moi @jiikr! Niin mieluusti kuin tarjoaisinkin tarkan aikataulun, ei meillä sellaista ole kerrottavaksi juuri nyt. :pensive: Töitä asian eteen tehdään ja sen voin vakuuttaa, ettei se ole unohtunut. :slight_smile:

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +1

Mielestäni olisi todella hieno kuulla tällä palstalla, jonkun tuotekehitysprosessin kulusta sen eri vaiheissa. No, vaikka tämä eSIM-tuki yritysliittymiin.  Mistä nämä usein jäävät kiikastamaan. Elisalla on selvästi sopimus Applen kanssa tuotteen toimivuudesta sinänsä. Tarvitaanko näihin yritysliittymiin jonkinlaisia uusia sopimuksia laitevalmistajan puolelta. 

Hinnoitteluko näissä on vaikeaa vai, mikä näissä oikein mättää. Kuluttajan näkökulmasta prosessi vaikuttaa hirvittävän hankalalta ja hitaalta. Ymmärrän, että tarvitaan uudet materiaalit jaettavaksi ja nettisivustokin pitää uusia tms. Juuri tästä haluaisi kuulla teillä Elisalta.

Jukrattaa kyllä todella paljon tilanne yritysliittymien Apple Watch -tuen kanssa. Varsinkin kun vuoden verran on saanut tukea odotella, ja asiasta kysyessä saadut vastaukset ovat ympäripyöreitä, kuin chattibotin vastauksia.

Osallistu keskusteluun