Vastattu

Apple Watch eSim tuki yritysliittymiin

  • 25 February 2021
  • 40 kommenttia
  • 5786 katselukerrat


Näytä ensimmäinen kirjoitus

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

40 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +12

Pitkään tätä keskustelua seuranneena ja apple watch yritysliittymää odotelleena ei voi kuin ihmetellä, mikä asian kanssa kestää?

Tuki on ollut kuluttaja-asiakkaille Saunalahden puolella jo pidempään, niin miksi tätä ei saada yritysliittymiin? Meillä lähtisi firmassa liittymät heti kilpailijalle, jos ei olisi määräaikaiset sopimukset. Voisiko tähän aikatauluasiaan saada jonkin selkeämmän vastauksen, kuin että ”mitään tarkkaa ei ole tiedossa”?

Ilmoitamme kyllä heti kunhan tarkemmin aikataulut tiedossa 🙂 Viimeksi tänään olen tähän asiaan liittyen kysellyt ja sain vastauakseksi, että kehitystä tämän eteen tehdään kaiken aikaa Applen kanssa.

Käyttäjätaso 3

Pikkulinnut kertoivat että jopa ensi viikolla olisi mahdollista tilata, tietyin rajoituksin. Virallinen vahvistus varmasti tulee vielä tähän.

Nyt liittymän lisäys Watch-appista näköjään pyytää kirjautumaan “Työntekijän OmaElisa”-tunnuksella mutta kertoo sen jälkeen ettei tunnuksiin ole liitetty liittymiä. vaikka siis on, webissä näkyy kyllä. 

 

 

Käyttäjätaso 3

Missä yritysliittymissä KelloSIM toimii ja missä ei? 

 

“Palvelu toimii toistaiseksi vain osassa Elisan yritysliittymiä.”

 

Oma liittymäni on mallia Elisa Yrityspuhe EU, saako KelloSIM palvelun tilattua ja miten?

 

Mä tiedustelin asiaa  asiakaspalvelusta, ja kun kysyin voiko yritysliittymän päivittää sellaiseksi, jossa KelloSIMin saa, oli vastaus kielteinen. Eli takaisin alkuruutuun.

Täytyy siirtää kaikki hallinnoidut yritysliittymät toisaalle, eihän tässä ole mitään järkeä enää… :-)

 

Käyttäjätaso 3

Osaako @Keinotekoinen, @JJesseJ tai @Lautturi antaa lisätietoa että missä toimii ja missä ei?

Minulla on KelloSIM yritysliittymässä, mutta vaati kaikkien firman liittymien siirtämisen johonkin “vanhaan taustajärjestelmään” että homma saatin toimimaan. Siitä seurasi lukuisia hämmennystä herättäviä liittymän irtisanomis- ja tilausmeilejä ja tervetulotoivotuksia tekstarina joka liittymään, tms… Eli aikamoinen säätö että yhteen liittymään saatiin lisättyä kyseinen lisäpalvelu.

Käyttäjätaso 3

Tänään yritysasiakaspalvelu vastasi kyselyyni että ainakin tuohon Yrityspuhe EU liittymään KelloSIM palvelun saa tilattua. 

Kello laitettu tilaukseen.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +12

Osaako @Keinotekoinen@JJesseJ tai @Lautturi antaa lisätietoa että missä toimii ja missä ei?

Ikävä kyllä en osaa nyt oikein tähän tarkempaa infoa antaa 😕 Yrityspuolellakin noita liittymiä on männävuosina ollut lukuisia erilaisia. Ilmeisesti kaikkiin noita ei tosiaan ole saatavilla. Suosittelen lämpimästi näissä asioissa olemaan yhteydessä yritysasiakaspalveluun ja sitä kautta selvittämään 👍

Vaihdoin työpaikkaa ja pettymys oli aivan valtava, kun liittymä vaihtui teliasta elisaan ja kelloon ei saanutkaan enää liittymää.

Onko tämä korjaantumassa piakkoin vai alanko masinoimaan koko työpaikan liittymien siirtoa teliaan?

oma elisa työntekijälle sanoo, ettei liittymäänole liitetty, mutta satavarmaan on ja siellä näkyy nunerot ja yrityksen tiedot. Telialla tää toimi kahdella klikillä ilman kirjautumista…

Eipä taida Elisan tuotekehityksen voimin korjautua tällä vuosikymmenellä. Yli vuosi on mennyt eikä edes aikatauluennustetta ole kyetty antamaan. Luulisi olevan perus vaatimustenhallintaa. Saati sitten että oikeasti kehittäisivät jotain.

 

vaihtoon vaan!

Tuli kysyttyä asiaa ihan yritys aspastakin ja todella tyly vastaus, että ei onnistu sillä liittymäni ei ole yhteensopiva. Ei mitään halua selvittää asiaa tai hakea ratkaisua, jatkuvasti vaan kiinni ja sitten vedotaan, että asiasta voidaan keskustella vain nimenkirjoitusoikeudellisen takia. Ei edes selvitetty voiko liittymän tyyppiä vaihtaa yhteensopivaan, tylysti kiinni vaan.
 

Naurettavan huonoa palvelua elisalta. En muista henkilökohtaisesti vuosiin saaneeni näin tylyä asiakaspalvelua mistään. Terveiset mikolle yritys aspaan!

 

vastaus siis todellisuudessa on, jos haluat yritysliittymän ja applewatchin käyttöön, niin hommaa yrityksen tuotteet telialta, heillä homma toimii!

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Hei yhteisöläiset! Yritysten asiakaspalvelusivuilta löytyy kattava infosivu KelloSIM -palvelun käyttöönottoon :blush:

Oman yritysliittymän yhteensopivuuden multiSIM eli KelloSIM -palvelun kanssa voi tarkistaa kätevästi lähettämällä viestin INFO MULTISIM numeroon 18258. Jos tilaus epäonnistuu ja/tai tekstiviestitarkistus herjaa ettei liittymätyyppi ole sopiva, niin kannattaa ehdottomasti olla kuitenkin yhteydessä Elisan yritysasiakaspalveluun missä voidaan tarkistaa liittymän/liittymien tilanne vielä tapauskohtaisesti ja selvittää tilanne KelloSIM -palvelun osalta, olisiko mitään tehtävissä että palvelu saadaan käyttöön.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Tuli kysyttyä asiaa ihan yritys aspastakin ja todella tyly vastaus, että ei onnistu sillä liittymäni ei ole yhteensopiva. Ei mitään halua selvittää asiaa tai hakea ratkaisua, jatkuvasti vaan kiinni ja sitten vedotaan, että asiasta voidaan keskustella vain nimenkirjoitusoikeudellisen takia. Ei edes selvitetty voiko liittymän tyyppiä vaihtaa yhteensopivaan, tylysti kiinni vaan.
 

Naurettavan huonoa palvelua elisalta. En muista henkilökohtaisesti vuosiin saaneeni näin tylyä asiakaspalvelua mistään. Terveiset mikolle yritys aspaan!

 

vastaus siis todellisuudessa on, jos haluat yritysliittymän ja applewatchin käyttöön, niin hommaa yrityksen tuotteet telialta, heillä homma toimii!

 

Todella isot pahoittelut @tomhat omasta puolestani ettei saamasi palvelu ollut nyt sen tasoista mitä pyrimme aina tarjoamaan kaikille asiakkaillemme :disappointed_relieved: kannustaisin silti kokeilemaan ottaa yhteyttä vielä uudestaan, jos ei henkilökohtaisesti niin jos yrityksen esimerkiksi nimenkirjoitusoikeudellinen tai henkilöstön liittymistä vastaava henkilö voisi olla yhteydessä esimerkiksi Elisalla nimettyyn yrityksen puhelinyhteyshenkilöön tai Elisan yritysasiakaspalveluun niin KelloSIM -lisäpalvelusta ja sen mahdollisesta käyttöönotosta voitaisiin neuvotella. Ymmärrän että tilanne on yksittäisen käyttäjän näkökulmasta hankala! Pahoittelut tästä :slight_frown::pray_tone2:

Hei yhteisöläiset! Yritysten asiakaspalvelusivuilta löytyy kattava infosivu KelloSIM -palvelun käyttöönottoon :blush:

Oman yritysliittymän yhteensopivuuden multiSIM eli KelloSIM -palvelun kanssa voi tarkistaa kätevästi lähettämällä viestin INFO MULTISIM numeroon 18258. Jos tilaus epäonnistuu ja/tai tekstiviestitarkistus herjaa ettei liittymätyyppi ole sopiva, niin kannattaa ehdottomasti olla kuitenkin yhteydessä Elisan yritysasiakaspalveluun missä voidaan tarkistaa liittymän/liittymien tilanne vielä tapauskohtaisesti ja selvittää tilanne KelloSIM -palvelun osalta, olisiko mitään tehtävissä että palvelu saadaan käyttöön.

Joo koitin olla yhteydessä yritys aspaan ja sanottiin, että syytä ei voida kertoa, koska minulla ei ole yhtiön nimenkirjoitusoikeutta! Pitäisikö kysyä yrityksen toimitusjohtajalta viitsisikö hän soitella puolestani elisan yritysaspaan?? 😂😂😂