Vastattu

Asiakas ollut viikon ilman liittymää ja saanut viikossa useita kymmeniä tuhansia turhia viestejä! Elisalla levitellään käsiä?

  • 7 September 2023
  • 7 kommenttia
  • 328 katselukerrat

Käyttäjätaso 1

Hei,

 

Tilanne: viikko sitten tuttavani vaihto työliittymänsä omiin nimiinsä. Siirto tapahtui: mutta alkoi tulemaan elisan palveluviestiä liittymään tulee 2,5s välein Elisan palveluviesti. Puhelinta voi käyttää vain jos pitää ko.palvelunron blokattuna.

 

Jos nron eston pitää pois päältä siihen siis tulee kokoajan 2,5s välein tekstiviesti - yksi ja sama viesti: ”Elisa Turbonappi -palvelun voimassaoloaika on umpeutunut. Liittymäsi nopeus palautuu alkuperäiseen. Jatka nopeammalla vauhdilla myös seuraava vuorokausi lähettämällä viestit TILAA TURBO numeroon 17258 (viestin hinta on 1,90 e Alv 24%). Mikäli olet jo tilannut uuden paketin, on se käytössäsi automaattisesti edellisen päättyessä. T. Elisa”

 Viestejä tuli ekan vuorokauden aikana se 34 000 kpl. 

 

Elisalla neppaillaan vaan kiviä ja ihmetellään, että ei nyt tiedetä mikä on vikana. Viimeisin viesti vikapalvelusta, että hän ei tee tälle enää mitään vaan siirtyy jollekin, koska tämä ei ole enää yritysliittymä😂


Saisikohan jostain nettipalvelusta lähetettyä samalla tahdilla viestejä vikapuolen kavereiden työpuhelimiin, alkaisikohan ärsyttää? Vai johtoryhmälle? Entä olisiko vaihtoehto vaan ottaa yhteys Iltalehteen, ketä kiinnostaa kun saat Elisalta viikossa 238 000 viestiä👍🏼👍🏼👍🏼 Ylittänee uutiskynnyksen.

 

Tuttavani on istunut tuntikausia Elisan tiskillä asiaa selvittämässä, ei apua. Ei viitsisi olla se pahvi joka alkaa tekemään asiaasta julkista, mutta käyttäjällä ei siihen energiaa ole.

 

EDIT: 8.9.2023 // Muokattu rumat sanat pois. -Snouppi

 

 

 

 

 

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Ystävän puolesta 11 September 2023, 19:08

Katso alkuperäinen viesti

7 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +15

Kieltämättä kurja tilanne! Laitatko OmaYhteisön profiiliin yksityisiin muistiinpanoihin kyseisen numeron, niin kurkkaan tilanteen. Lisäksi mukava saada siut mukaan OmaYhteisöön @Ystävän puolesta! 🙏

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

Uusi numeronsiirto vaikka pinkille operaattorille ?

Käyttäjätaso 1

Kiitos @Snouppi , jos voit asialle jotain tehdä, ja pahoittelut värikkäästä kielestä. Onhan tilanne melko absurdi.

Itsekin alalla joskus työskennelleenä ei voi kuin ihmetellä tilannetta ja ettei siihen muka ole apuja.

 

@tontze : no, sehän melko todennäköistä, jos ei asiassa nykyistä enempää tapahdu…

 

 

Käyttäjätaso 1

Vaikuttaisi siltä, että 2pvä vailla 2 viikkoa kun meni aikaa, niin ongelma on ratkaistu. Kenties @Snouppi on se sateentekijä, joka sai asian etenemään?😉👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +15

Vaikuttaisi siltä, että 2pvä vailla 2 viikkoa kun meni aikaa, niin ongelma on ratkaistu. Kenties @Snouppi on se sateentekijä, joka sai asian etenemään?😉👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼

Takapiruna kuumottelin, että homma hoituu, eipä muuta. Hyvä kun lähdit ottamaan tätä kautta yhteyttä. 🙏

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

Jotakin muutakin häikkää Elisan ilmoitusviesteissä on.

Tervetuloa Venäjälle -viesti saapui neljän päivän viiveellä. Elisa oli lähettänyt viestin 8.9. klo 18.36 ja se saapui 12.9. klo 11.54.

Ennen kuin huomasin, että viesti on päiviä vanha, piti katsoa ulos junan ikkunasta ja varmistaa, että olen Espoossa enkä Simpeleellä 🙂

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +13

Jotakin muutakin häikkää Elisan ilmoitusviesteissä on.

Tervetuloa Venäjälle -viesti saapui neljän päivän viiveellä. Elisa oli lähettänyt viestin 8.9. klo 18.36 ja se saapui 12.9. klo 11.54.

Ennen kuin huomasin, että viesti on päiviä vanha, piti katsoa ulos junan ikkunasta ja varmistaa, että olen Espoossa enkä Simpeleellä 🙂

No jopas 😮 Näitä pitää seurailla nyt, että tuleeko vastaan enempikin.

Osallistu keskusteluun