Asiakaspalvelijat lapasen asmassa

  • 16 September 2022
  • 3 kommenttia
  • 134 katselukerrat

Eilen olin ostamassa läppäriä ja maksuvaiheessa tietoliikennekatkos (elisan netti) ja lahjakorttini nollaantuivat ja Chatissa asiakaspalvelijalla ei ollut valtuuksia aktivoida niitä ja kehoitti että osta tuote huomenna, no tietysti kävi näin että tuote oli myyty loppuun. Tämmöisiä Lapasen asemassa asiakaspalvelijoilla  lähtee kyllä asiakkaat pois. Itsellä kasvoi melkoinen k...pä otsaan tämän takia, varsinkin kun olin vaihtamassa hieman paremmilla eduilla DNA:n asiakkaaksi mutta puhelinmyyjä sai minut pysymään asiakkaana sillä arvostan pitkiä asiakassuhteita, yksi pankki, yksi vakuutusyhtiö koko aikuisikänäni eli en ole herkkä vaihtamaan mutta nyt tais tulla mitta täyteen, varsinkin kun kyse on että asiakaspalvelijoilla ei ole edes selvässä tapauksessa tehdä mitään asian hyväksi. Tähän verrattuna jopa valtion monopoli on sangen joustava laitos.


3 kommenttia

Käyttäjätaso 7

Oliko se verkkokaupan Chatti, vai OmaElisan asiakaspalvelu chatti?

Verkkokaupan myyjät kyllä yleensä siirtävät asiakaspalvelu chattiin,

jos omat eväät eivät riitä.

 

 

 

 

Verkkokaupan chatti ilmeisesti, vaikka näki tapahtuman ei valtuutus riittänyt avaamaan lahjakortteja jotka oli muuttuneet käytetyiksi kun Elisan oma linja pätkäisi maksuvaiheessa verkkopankista. Sanoi että osta tuote huomenna kun saadaan aktivoitua lahjakortit. Aivan syvältä kun oli sitten tuote viety ostoskorista, en kyllä enää voi suositella Elisaa, sillä asiakaspalvelun laatu ei ole lainkaan asiakaslähtöistä. Vika on kyllä Elisan ohjeistuksessa joissa asiakaspalvelijoiden tärkein tehtävä on asiakkaan kyykytys annettujen ohjeiden mukaan eikä myyjä saa käyttää omaa järkeä ja harkintakykyä ratkaistakseen ongelmatilanteen. Tulee enemmänkin mieleen joku valtion tai kunnanlaitos joissa tuntui virkamiesten tärkeipänä tehtävänä olevan asiakkaan nolaaminen

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

@kohta entinen Elisan asiakas - Kiitos viestistäsi ja pahoittelut tilanteesta. Lahjakortteja ei tosiaan tällä hetkellä ole asiakaspalvelun mahdollista aktivoida uudelleen käyttöön, mutta asia saadaan kyllä asiakaspalvelun kautta toimeksiannon kautta eteenpäin. 

Vien asiasta kuitenkin palautetta eteenpäin, olisiko tähän mahdollista saada muutosta tulevaisuudessa.

Osallistu keskusteluun