Vastattu

Asiakaspalvelu

  • 9 December 2021
  • 3 kommenttia
  • 237 katselukerrat

Elisan ”asiakaspalvelua”

Sain tekstiviestillä ilmoituksen että 

08.12.2021 ilmoituksen että vapauttavat vakuusmaksun koska peruste sille on päättynyt. Olin että Ok hienoa laskuja ei avoinna😊Tilille tulossa rahaa 😊09.12.2021 tuli tekstiviesti että palauttavat kymmenesosan vakuusmaksusta? No soitinpa asiakaspalveluun ja kysyin mitä ihmettä ?? Vastaus oli että kuitattu avoimesta 

laskusta . No minähän vastasin että eihän minulla mitään avoimia laskuja ole??

Johon asiakaspalvelu että on sinne juuri

muodostunut lasku. Joo oli päivätty 10.12.2021

eli seuraavalle päivälle ja eräpäivä 27.12.2021

että sillä lailla.

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Keinotekoinen 10 December 2021, 11:12

Katso alkuperäinen viesti

3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Moikka @Reino2002 ja tervetuloa OmaYhteisöön! Laittaisitko asiasta yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjälle niin voitaisiin vielä tarkistaa tilanne? Näin yleisesti katsoen vaikuttaa siltä, että tuo lasku on muodostunut juuri samoihin aikoihin kun tuota palautusta on käsitelty ja sen vuoksi tuo palautus on kohdistettu ensin avoimeen laskua, mutta voitaisiin vielä katsoa tilanne tarkemmin läpi yksityisviestien puolella.


Siirsin ketjun samalla pois Ideapajalta sopivampaan osioon.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +4

onko mun asiakasnumero oikea ja teiltä löytyvä multa meni mobiililaajkaistan asiakasnumero hukkaan ja otin jonkun elisan asiakasnumeron joka sähköpostista löytyi ja lisäsin sen tietoihin mutta voisin laittaa elisan puhelinumeronkin jos sekin käy niin tilalle koska en tiiä saako tuota asiakasnumeroa asiakaspalvelusta kun on edunvalvoja

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

Onpa erikoinen toimintatapa. Ei pankkikaan asiakkaan laskuja maksa vaikka tilillä olis rahaa, rahathan on asiakkaan rahoja ? Toki tuossa ei mitään menetä, mutta on se silti outo tapa ?

Itse tilasin vähän aika sitten loppulaskun tietokoneesta ja maksoin sen, Omaelisassa ihmettelin kun maksua on siltikin vielä jäljellä ja maksettuna näkyy pienempi summa kuin mitä maksoin .. No oli sitten kaapelimodeemin kk-maksu vähennetty tuosta maksamastani loppulaskusta kun sellainen oli kans muodostunut… Kaks ihan eri tuotetta ja laskut menee ristiin miten sattuu …

Olisin ymmärtänyt jos olis ollut jo erääntynyt lasku, mutta juuri muodostunut ..

Osallistu keskusteluun