Skip to main content
Vastaus

Eikö tosiaan 5G+ -liittymä toimi iPhonessa?

  • February 25, 2025
  • 3 kommenttia
  • 429 katselukerrat

Minulle myytiin puhelimessa 5G+ Rajaton 300M -liittymä. Siinä piti olla parempi kattavuus ja nopeus jne. Nyt luin Elisan sivuilta, ettei se edes toimi puhelimessani (iPhone13). Vaikka mainitsin vielä puhelinmyyjälle, että käytän Applen puhelinta. 

Kyllä tulee taas huijattu ja tyhmä olo tälläisestä. Nytkö siis maksan kalliimpaa hintaa tyhjästä, ja vielä avausmaksu päälle? Normi 5G siis toimii kuten tähänkin asti, mutta nämä 5G+:n hienoudet jäävät nyt tavoittamattomiin, kun on väärä puhelin. Aiempi liittymä oli 5G Rajaton, maksoi 3€ vähemmän/kk, ja siinä olisi ollut tarjoushinta voimassa vielä syksyyn 2026. Kaduttaa että vastasin puhelimeen ja jouduin taas kusetetuksi.

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

Eipä ole iPhonea tuolla:

https://elisa.fi/5g/itsenainen-5g/

Itsenäinen 5G toimii seuraavissa puhelimissa ja tableteissa:

Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin saat varmaan sen vanhan sopimuksen takaisin:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-19 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.

Soittakaa minulle

Nopeuta asiakaspalvelun yhteydenottoa

 Omaelisa /Varaa soittoaika

Tai: Omaelisa /Asiakaspalvelu/Varaa soittoaika

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

 

3 kommenttia

  • Vastaus
  • February 25, 2025

Eipä ole iPhonea tuolla:

https://elisa.fi/5g/itsenainen-5g/

Itsenäinen 5G toimii seuraavissa puhelimissa ja tableteissa:

Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin saat varmaan sen vanhan sopimuksen takaisin:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-19 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.

Soittakaa minulle

Nopeuta asiakaspalvelun yhteydenottoa

 Omaelisa /Varaa soittoaika

Tai: Omaelisa /Asiakaspalvelu/Varaa soittoaika

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

 


  • February 25, 2025

Minulle myytiin puhelimessa 5G+ Rajaton 300M -liittymä. Siinä piti olla parempi kattavuus ja nopeus jne. 

Myyjän höpinöitä taas vaihteeksi. Et tee mitään sillä SA liittymällä puhelimessa vaikka saisit sen itsenäisen 5G:n toimaan siinä. Nopeus on hitaampi kuin NSA ja mitään muutakaan parempaa siinä ei ole puhelin käyttöön. Kuuluvuuskin on kattavampi, kun käytössä puheluissa VoLTE.


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • February 25, 2025

Kiitos vastauksista! Otankin aspaan yhteyttä. 
Luulin, että olen vielä vähän kärryillä näistä jutuista. Mutta nyt alkaa ote herpaantua, kun menin jo näin komeasti myyjän retkuun.