Minulle myytiin puhelimessa 5G+ Rajaton 300M -liittymä. Siinä piti olla parempi kattavuus ja nopeus jne. Nyt luin Elisan sivuilta, ettei se edes toimi puhelimessani (iPhone13). Vaikka mainitsin vielä puhelinmyyjälle, että käytän Applen puhelinta.
Kyllä tulee taas huijattu ja tyhmä olo tälläisestä. Nytkö siis maksan kalliimpaa hintaa tyhjästä, ja vielä avausmaksu päälle? Normi 5G siis toimii kuten tähänkin asti, mutta nämä 5G+:n hienoudet jäävät nyt tavoittamattomiin, kun on väärä puhelin. Aiempi liittymä oli 5G Rajaton, maksoi 3€ vähemmän/kk, ja siinä olisi ollut tarjoushinta voimassa vielä syksyyn 2026. Kaduttaa että vastasin puhelimeen ja jouduin taas kusetetuksi.
Eikö tosiaan 5G+ -liittymä toimi iPhonessa?
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez
Eipä ole iPhonea tuolla:
https://elisa.fi/5g/itsenainen-5g/
Itsenäinen 5G toimii seuraavissa puhelimissa ja tableteissa:
Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin saat varmaan sen vanhan sopimuksen takaisin:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
ChattaaOmaelisassa ma-pe 8-19 ja la 9-17.
Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Nopeuta asiakaspalvelun yhteydenottoa
Omaelisa /Varaa soittoaika
Tai: Omaelisa /Asiakaspalvelu/Varaa soittoaika
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)
Omaelisassa:
Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
