Vastattu

Elisa lahjakortti

  • 21 January 2020
  • 23 kommenttia
  • 8854 katselukerrat

Avasin  Elisan 2 liittymää ja minulle luvattiin että saan S-kaupan lahjakortit.  Minulle tuli puhelimeen myös samanlainen tarjous Telialta. Sain lahjakortit 3 kkuluttua ja yllätys oli että ne oli Elisan myymälään vaikka avatessani liittymät luvattiin ne S-kauppaan. Ei tunnu rehellisyys pesiytynyneen Elisaan !

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Patomiäs 22 January 2020, 10:04

Katso alkuperäinen viesti

23 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5

Hei. Hyvää myöhäisiltaa.

Sinun täytyy elää todellisuudessa.

Näitä sattuu telealalla koko ajan, että asioista ei pidetä. Eräs tapaus, yritti siirtyä Elisalle ja hänelle luvattiin ilmainen avaus, mutta laskussa olikin avausmaksu. Elisa hyvitti. Myyjä myy ja saa provikkaa, valiettavasti se on mennyt älyttömäksi. Luvataan jopa huijaamalla asiakkaita, olet yksi uhreista. Jos puhutaan S-lahjasta, ei se voi olla E-lahja! Hyvin epämääräistä toimintaa!

Ole yhteydessä Elisaan Chatissa. (OmaElisa).

Nyt soi Headhunterz - Takin' It Back (Radio Edit).

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Moro @tampere86 ja tervetuloa OmaYhteisöön! :) Pahoitteluni virheestä mikä on sattunut! :( Tottakai tuo korjataan sen mukaiseksi mitä sovittu :) Eli laita tosiaan meille jotain kautta yksityisempää viestiä niin voidaan käydä sopimusasioita läpi ja saadaan asiaa kuntoon :) Vaihtoehtoina on tuo mainittu OmaElisan kautta löytyvä chat, asiakaspalvelu ylipäätään ja toki myös täällä voidaan katsoa jos laitat meille yksäriä @OmaYhteisö-tiimi’lle :) 

Minulla on tullut kohta kolme kuukautta täyteen Elisaviihteen avaamisesta.Luvattuja 80 euron lahjakortteja ei vain kuulu.Olen ollut yhteydessä eri kanavien kautta,mutta ilman tulosta.Sopimuksessani luki,että saan lahjakortit kahden kuukauden kuluttua,puhelimessa sanottiin"ai niin joo se onkin kolme kuukautta",onko se lopulta "ai niin joo neljä"....Lahjakorttoen toimittiseen on kuitenkin ollut aikaa varautua neljännesvuosi.Omassa työssäni en voisi näin sopimuksia rikkoa;irtisanominen siitä seuraisi.

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +3

Minulla on tullut kohta kolme kuukautta täyteen Elisaviihteen avaamisesta.Luvattuja 80 euron lahjakortteja ei vain kuulu.Olen ollut yhteydessä eri kanavien kautta,mutta ilman tulosta.Sopimuksessani luki,että saan lahjakortit kahden kuukauden kuluttua,puhelimessa sanottiin"ai niin joo se onkin kolme kuukautta",onko se lopulta "ai niin joo neljä"....Lahjakorttoen toimittiseen on kuitenkin ollut aikaa varautua neljännesvuosi.Omassa työssäni en voisi näin sopimuksia rikkoa;irtisanominen siitä seuraisi.

@Siili62 kiitos viestistäsi ja tervetuloa OmaYhteisöön! :) Pahoittelut omasta puolestani, että lahjakorttien kanssa on ollut sekaannusta. :/ 

 

Tosiaan lahjakorttien ehtona on, että sopimuksen tulee olla avoimena kaksi kuukautta ja kortti toimitetaan asiakkaalle kolmen kuukauden kuluttua liittymän/sopimuksen avauksesta. Voidaan toki tarkistaa tilanne vielä tarkemmin täältä suunnalta! Laittaisitko ysityisviestiä käyttäjälle @OmaYhteisö-tiimi niin päästään tarkistamaan, että mikä tuo lahjakorttien tilanne on.

Kiva huomata että en ole ainoa joka on jäänyt ilman lahjakortteja. Asiakaspalvelu on tutkinut mun tapausta jo melko pitkään.

Yli 4kk liittymän avaamisesta, ja korttia ei vain kuulu.

Minulle luvattiin 30 e s-ryhmänlahjakortti, mutta tuli elisan? Näemmä meitä on useita joita huiputettiin, olisko syytä ottaa porukalla yhteyttä kuluttaja-asiamieheen. Minulle äsken Elisalta kerrottiin ettei ko.s- lahjakorttia ole ainoastaan Elisan.

Näin moni asiakas ei ole voinut kuulla väärin.

Hei! Minulle kävi samoin. Sain puhelimeeni tarjouksen, jossa luvattiin liittymän siirrosta Elisalle 50 euron S-Ryhmän lahjakortti. Liittymän vaihdon kerrottiin onnistuvan netissä. Netissä ei liittymän tilaukseen kuitenkaan saanut luvattua lahjakorttia, joten menin avamaan liittymän Elisan myymälään. Nyt, useampi kuukausi myöhemmin sain lahjakortin. 50 euron arvoinen S-Ryhmän lahjakortti oli vaihtunut samanarvoiseen Elisan lahjakorttiin. Tilaukseen oli Elisan myymälässä vaihdettu S-Ryhmän lahjakortin tilalle Elisan lahjakortti, vaikka asiakaspalvelijan kanssa oli nimenomaan puhe S-Ryhmän lahjakortista. En huomannut tarkistaa asiaa tilausvahvistukselta, tarkistin ainoastaan, että liittymän tiedot ovat oikein. Jälkikäteen on selvää miksi liittymän vaihto ei onnistunut netissä. Myymälässä luvattu tuote helpompi vaihtaa toiseen asiakkaan huomaamatta. Olisin saanut toiselta teleoperaattorilta 30 euron arvoisen S-Ryhmän lahjakortin Elisan tarjouksen kanssa samaan aikaan, mutta jätin tuon tarjouksen käyttämättä.

Käyttäjätaso 5

Minulle luvattiin 30 e s-ryhmänlahjakortti, mutta tuli elisan? Näemmä meitä on useita joita huiputettiin, olisko syytä ottaa porukalla yhteyttä kuluttaja-asiamieheen. Minulle äsken Elisalta kerrottiin ettei ko.s- lahjakorttia ole ainoastaan Elisan.

Näin moni asiakas ei ole voinut kuulla väärin.

Moi @Anzu69 ! Eihän tuo kyllä minunkaan korvaan hyvältä tai oikealta kuulosta 😓 Jos puhe on ollut kokoajan S-ryhmän lahjakortista niin ei siinä kyllä tuollaista muutosta pitäisi tapahtua ilman että myyjä asian ilmaisee muullakin kuin jälkikäteen ilmoitettuna. Voitaisiin tuota tilausta tarkistella vielä tarkemmin yksityisviestien puolella. Selvityksen nopeuttamiseksi kannattaa lisäillä asiakasnumero profiiliin .

Käyttäjätaso 5

Hei! Minulle kävi samoin. Sain puhelimeeni tarjouksen, jossa luvattiin liittymän siirrosta Elisalle 50 euron S-Ryhmän lahjakortti. Liittymän vaihdon kerrottiin onnistuvan netissä. Netissä ei liittymän tilaukseen kuitenkaan saanut luvattua lahjakorttia, joten menin avamaan liittymän Elisan myymälään. Nyt, useampi kuukausi myöhemmin sain lahjakortin. 50 euron arvoinen S-Ryhmän lahjakortti oli vaihtunut samanarvoiseen Elisan lahjakorttiin. Tilaukseen oli Elisan myymälässä vaihdettu S-Ryhmän lahjakortin tilalle Elisan lahjakortti, vaikka asiakaspalvelijan kanssa oli nimenomaan puhe S-Ryhmän lahjakortista. En huomannut tarkistaa asiaa tilausvahvistukselta, tarkistin ainoastaan, että liittymän tiedot ovat oikein. Jälkikäteen on selvää miksi liittymän vaihto ei onnistunut netissä. Myymälässä luvattu tuote helpompi vaihtaa toiseen asiakkaan huomaamatta. Olisin saanut toiselta teleoperaattorilta 30 euron arvoisen S-Ryhmän lahjakortin Elisan tarjouksen kanssa samaan aikaan, mutta jätin tuon tarjouksen käyttämättä.

Moi @Christina ! Huikkasinkin sinulle toisessa ketjussa nappaamaan meille yksityisviestiä tämän osalta.

MiikaMoi laitoin viestin ja asiakasnumero näkyy profiilissa.

 

Hei! Minulle kävi samoin. Sain puhelimeeni tarjouksen, jossa luvattiin liittymän siirrosta Elisalle 50 euron S-Ryhmän lahjakortti. Liittymän vaihdon kerrottiin onnistuvan netissä. Netissä ei liittymän tilaukseen kuitenkaan saanut luvattua lahjakorttia, joten menin avamaan liittymän Elisan myymälään. Nyt, useampi kuukausi myöhemmin sain lahjakortin. 50 euron arvoinen S-Ryhmän lahjakortti oli vaihtunut samanarvoiseen Elisan lahjakorttiin. Tilaukseen oli Elisan myymälässä vaihdettu S-Ryhmän lahjakortin tilalle Elisan lahjakortti, vaikka asiakaspalvelijan kanssa oli nimenomaan puhe S-Ryhmän lahjakortista. En huomannut tarkistaa asiaa tilausvahvistukselta, tarkistin ainoastaan, että liittymän tiedot ovat oikein. Jälkikäteen on selvää miksi liittymän vaihto ei onnistunut netissä. Myymälässä luvattu tuote helpompi vaihtaa toiseen asiakkaan huomaamatta. Olisin saanut toiselta teleoperaattorilta 30 euron arvoisen S-Ryhmän lahjakortin Elisan tarjouksen kanssa samaan aikaan, mutta jätin tuon tarjouksen käyttämättä.

Moi @Christina ! Huikkasinkin sinulle toisessa ketjussa nappaamaan meille yksityisviestiä tämän osalta.

Hei! Olin asiasta yhteydessä asiakaspalveluunne. Asia käännettiin käsiteltäväksi minua myymälässä palvelleelle asiakaspalvelijalle, joka on kuulemma minuun aikanaan yhteydessä. Toimintamalli reklamaatioiden osalta kuulostaa varsin erikoiselta. Oletan, että asiakaspalvelija toimii annettujen ohjeiden mukaan eli vastuu on ohjeiden antajalla. Mikäli asiakaspalvelija ei ole toiminut ohjeiden mukaan, tulee asia käsitellä yrityksen ja asiakaspalvelijan välillä. Lisäksi kuulostaa erikoiselta, että asiakaspalvelijalla olisi valtuudet käsitellä edellä mainitun kaltainen reklamaatio (mahdollisuus toimenpiteisiin). Asiakkaan näkökulmasta kuulostaa siltä, ettei reklamaatiota käsitellä sen vaatimalla tavalla.

Olen tässä odotellut jo tovin selvitystä lahjakortista, kun asia luvattiin selvittää. Eipä ole kuulunu enää mitään, eli ilm. ajatus että annetaan ajan kulua niin kuluttaja unohtaa, näin vain ei minun kohdalla tapahdu. Puolisoni on odottanut yli 5 vuotta elisalta luvattuja hyvityksiä, eli eipä ole ensimmäinen kerta. Taitaa olla paperit siitäkin tallella, ensiviikolla yhteys kuluttaja-asiamieheen nyt riitti.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

@Anzu69 ei missään nimessä unohdeta! Tästä olikin itseasiassa tullut selvityspyyntöön vastaus hetki sitten. Laitan sinulle yksityisviestitse tarkemmat tiedot. :slight_smile:

Mulle kanssa luvattiin  Turussa elisan myymäläss’ä 3 s-ryhmän 50 lahjakorttia 3 puhelin liittymän ja 2 nettiliittymän vaihdosta Telialta Elisalle, tänään tuli 150e lahjakortti postissa elisan myymälään. Asiakaspalvelija siirsi reklamaation sopimukset tehneelle myyjälle. Ei tämä voi olla yksittäisen myyjän vika kun tapahtuu eri puolilla Suomea samaa ja pitkällä aikavälillä eli sama saa jatkua. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Morjes @Seppä48 ja tervetuloa OmaYhteisöön! :blush:

Äh, todella kurja kuulla :disappointed_relieved:  en tiedä mikä hämminki tuossa on käynyt, mutta hyvä jos asia on pistetty eteenpäin selvitykseen. Jos haluat, että me kurkataan tilanne vielä kanssasi läpi, laitathan meille yksityisviestiä profiilin @OmaYhteisö-tiimi kautta!

Sama täällä. Marraskuussa otin liittymän ja Elisa viihteen kokeiluun  ja puhelimessa myynnin kanssa puhuttiin nimenomaan S-Ryhmän kortista. Tänään tuli Elisan lahjakortti. Aspa nyt selvittelee ja joku soittelee ens viikolla. 
 

Liittymän vaihdossa mikään ei ole mennyt putkeen. Ei mikään. Hirveä määrä ketutusta ja aikaa tuhlattu asioiden korjaamiseen. Ei olis pitänyt edes yllättyä tosta Elisan kortista kaiken tän jälkeen. Harmittaa, että erehdyin vaihtamaan liittymää. 

 

EDIT / Muokattu voimasanoja. -MiikaMoi

Morjes @Seppä48 ja tervetuloa OmaYhteisöön! :blush:

Äh, todella kurja kuulla :disappointed_relieved:  en tiedä mikä hämminki tuossa on käynyt, mutta hyvä jos asia on pistetty eteenpäin selvitykseen. Jos haluat, että me kurkataan tilanne vielä kanssasi läpi, laitathan meille yksityisviestiä profiilin @OmaYhteisö-tiimi kautta!

 

Ainahan Elisa on tuollaista “kusetusta” harrastanut, aikanaan joku Elisan myyjä pääkaupunkiseudulla sai myytyä minulle toisen Elisa Viihteen sopimuksen. Kysyin vielä, että näkyykö tällä samat tallenteet kuin toisessa sopimuksessa, niin hänen mukaansa kyllä. Ei siellä koskaan näkynyt.

Myöhemminkin koitettiin ihan samaa eri paikkakunnalla ja pari myyjää naureskeli vielä. Jätin pari valittua sanaa sanomatta. Tästä lähtien pyytäkää mustaa valkoisella ja 2-4 eri myyjän tiedot eli myyjätunnukset paperiin, että näin on sovittu. Tuolloin Elisa ei voi selitellä, että oli puhetta.

Mulle on käyny täysin samalla tänä vuonn. Sain alkuvuodesta tekstarin joka edelleen on tallessa. Tekstiviestissä luvattiin 50e lahjakortti s-ryhmälle. Kyselin lahjakortin perään puoli vuotta. Lopulta yli puolen vuoden jälkeen sain elisan lahjakortin. Laitoin viestiä aspaan ja vastauksena tuli että tilausvahvistuksessa luki elisa. No itse en pränteistä kyseistä virhettä huomannut vaan tuli yllätyksenä. En itse tee mitään elisan lahjakortilla joka käy vain myymälässä. Miten tämä voi olla näin, ett mokaatte näitä jatkuvasti ja myönnätte virheenne vasta kun asia laitetaan julkiseksi?

Käyttäjätaso 1

Myyntisopimukseen kun kirjataan että kaksi kuukautta liittymien käyttön otosta toimitetaan postitse elisalta 80€ lahjakortit ja neljän kyselykerran jälkeen vieläkään moisia lahjakortteja ei toimiteta niin onhan kyseessä elisan suunnalta sopimusrikkomus, onhan? Tässä tapauksessa näkisin että moinen sopimus purkautuu ilman mitään ihmettelyjä. 80€ on iso summa rahaa mutta tietysti näin kun asia on viety kireälle elisan suunnasta niin en enään odottele mitään onnettomia lahjakortteja vaan vaihdan operaattoria neljän puhelinliittymän kanssa ja taistellaan tuon viihdepalvelun kanssa. Varsinkin kun puhelinliittymät ei toimi vieläkään vaikka 5-vuotta sitten edellisen kerran siirryin elisalta pois samoista syistä. No, rupean nyt somessa jakamaan tätä “ilosanomaa”. Sanonta on ollut että kepu pettää aina mutta muodistetaan sitä; elisa pettää aina :)

 

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki

Tekisin tutkintapyynnön poliisille näistä suoraan. Tälläkin hetkellä on kaksi tutkintapyyntöä päällä konkurssiin ajautuneesta Ketkufirma Oy:stä ja erikseen vielä sen ex-toimitusjohtajasta. Nämä psykopaatit ei pelkää kuin väkivaltaa ja poliisitutkintaa.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +23

Tekisin tutkintapyynnön poliisille näistä suoraan.

Soita toki myös hätäkeskukseen.

Asiat kannattaa hoitaa, siellä missä ne kuuluu hoitaa, poliisi tuskin on oikea taho.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki

Tekisin tutkintapyynnön poliisille näistä suoraan.

Soita toki myös hätäkeskukseen.

Asiat kannattaa hoitaa, siellä missä ne kuuluu hoitaa, poliisi tuskin on oikea taho.

Poliisin tehtävä onkin selvittää onko kyseessä petos vai lievä petos ja sen jälkeen tehdään jutusta syyttämispäätös. Oma vanhempi on lakimies niin opetti että tutkintapyynnön voi tehdä hyvin kevyin perustein koska oikeusvaltioperiaate suojaa kaikkia jutun osapuolia.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +5

Tämähän kuullostaa erikoiselta että postitetaan vääriä lahja kortteja..Itsekkin tässä hommasin tämän uuden liittymän elisalta jossa luvataan 50€ ostos juttu s-markettiin kahden kuukauden jälkeen..Eli siis käytännössä meneekin kolmannelle kuukaudelle että mahdollisesti sen sitten saa käyttöönsä.?

Toivottavasti tämä homma sitten toteutuu kun kuulostaa siltä että käytäntö tämänkin asian kanssa on aika värikästä ja myös hieman ontuvaakin..

Osallistu keskusteluun