Vastattu

Elisa lahjakortti

  • 21 tammikuu 2020
  • 15 kommenttia
  • 2977 katselukerrat

Avasin  Elisan 2 liittymää ja minulle luvattiin että saan S-kaupan lahjakortit.  Minulle tuli puhelimeen myös samanlainen tarjous Telialta. Sain lahjakortit 3 kkuluttua ja yllätys oli että ne oli Elisan myymälään vaikka avatessani liittymät luvattiin ne S-kauppaan. Ei tunnu rehellisyys pesiytynyneen Elisaan !

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Patomiäs 22 tammikuu 2020, 10:04

Moro @tampere86 ja tervetuloa OmaYhteisöön! 🙂 Pahoitteluni virheestä mikä on sattunut! 😞 Tottakai tuo korjataan sen mukaiseksi mitä sovittu 🙂 Eli laita tosiaan meille jotain kautta yksityisempää viestiä niin voidaan käydä sopimusasioita läpi ja saadaan asiaa kuntoon 🙂 Vaihtoehtoina on tuo mainittu OmaElisan kautta löytyvä chat, asiakaspalvelu ylipäätään ja toki myös täällä voidaan katsoa jos laitat meille yksäriä @OmaYhteisö-tiimi’lle :) 

Katso alkuperäinen viesti

15 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5

Hei. Hyvää myöhäisiltaa.

Sinun täytyy elää todellisuudessa.

Näitä sattuu telealalla koko ajan, että asioista ei pidetä. Eräs tapaus, yritti siirtyä Elisalle ja hänelle luvattiin ilmainen avaus, mutta laskussa olikin avausmaksu. Elisa hyvitti. Myyjä myy ja saa provikkaa, valiettavasti se on mennyt älyttömäksi. Luvataan jopa huijaamalla asiakkaita, olet yksi uhreista. Jos puhutaan S-lahjasta, ei se voi olla E-lahja! Hyvin epämääräistä toimintaa!

Ole yhteydessä Elisaan Chatissa. (OmaElisa).

Nyt soi Headhunterz - Takin' It Back (Radio Edit).

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

Moro @tampere86 ja tervetuloa OmaYhteisöön! :) Pahoitteluni virheestä mikä on sattunut! :( Tottakai tuo korjataan sen mukaiseksi mitä sovittu :) Eli laita tosiaan meille jotain kautta yksityisempää viestiä niin voidaan käydä sopimusasioita läpi ja saadaan asiaa kuntoon :) Vaihtoehtoina on tuo mainittu OmaElisan kautta löytyvä chat, asiakaspalvelu ylipäätään ja toki myös täällä voidaan katsoa jos laitat meille yksäriä @OmaYhteisö-tiimi’lle :) 

Minulla on tullut kohta kolme kuukautta täyteen Elisaviihteen avaamisesta.Luvattuja 80 euron lahjakortteja ei vain kuulu.Olen ollut yhteydessä eri kanavien kautta,mutta ilman tulosta.Sopimuksessani luki,että saan lahjakortit kahden kuukauden kuluttua,puhelimessa sanottiin"ai niin joo se onkin kolme kuukautta",onko se lopulta "ai niin joo neljä"....Lahjakorttoen toimittiseen on kuitenkin ollut aikaa varautua neljännesvuosi.Omassa työssäni en voisi näin sopimuksia rikkoa;irtisanominen siitä seuraisi.

Käyttäjätaso 3

Minulla on tullut kohta kolme kuukautta täyteen Elisaviihteen avaamisesta.Luvattuja 80 euron lahjakortteja ei vain kuulu.Olen ollut yhteydessä eri kanavien kautta,mutta ilman tulosta.Sopimuksessani luki,että saan lahjakortit kahden kuukauden kuluttua,puhelimessa sanottiin"ai niin joo se onkin kolme kuukautta",onko se lopulta "ai niin joo neljä"....Lahjakorttoen toimittiseen on kuitenkin ollut aikaa varautua neljännesvuosi.Omassa työssäni en voisi näin sopimuksia rikkoa;irtisanominen siitä seuraisi.

@Siili62 kiitos viestistäsi ja tervetuloa OmaYhteisöön! :) Pahoittelut omasta puolestani, että lahjakorttien kanssa on ollut sekaannusta. :/ 

 

Tosiaan lahjakorttien ehtona on, että sopimuksen tulee olla avoimena kaksi kuukautta ja kortti toimitetaan asiakkaalle kolmen kuukauden kuluttua liittymän/sopimuksen avauksesta. Voidaan toki tarkistaa tilanne vielä tarkemmin täältä suunnalta! Laittaisitko ysityisviestiä käyttäjälle @OmaYhteisö-tiimi niin päästään tarkistamaan, että mikä tuo lahjakorttien tilanne on.

Kiva huomata että en ole ainoa joka on jäänyt ilman lahjakortteja. Asiakaspalvelu on tutkinut mun tapausta jo melko pitkään.

Yli 4kk liittymän avaamisesta, ja korttia ei vain kuulu.

Minulle luvattiin 30 e s-ryhmänlahjakortti, mutta tuli elisan? Näemmä meitä on useita joita huiputettiin, olisko syytä ottaa porukalla yhteyttä kuluttaja-asiamieheen. Minulle äsken Elisalta kerrottiin ettei ko.s- lahjakorttia ole ainoastaan Elisan.

Näin moni asiakas ei ole voinut kuulla väärin.

Hei! Minulle kävi samoin. Sain puhelimeeni tarjouksen, jossa luvattiin liittymän siirrosta Elisalle 50 euron S-Ryhmän lahjakortti. Liittymän vaihdon kerrottiin onnistuvan netissä. Netissä ei liittymän tilaukseen kuitenkaan saanut luvattua lahjakorttia, joten menin avamaan liittymän Elisan myymälään. Nyt, useampi kuukausi myöhemmin sain lahjakortin. 50 euron arvoinen S-Ryhmän lahjakortti oli vaihtunut samanarvoiseen Elisan lahjakorttiin. Tilaukseen oli Elisan myymälässä vaihdettu S-Ryhmän lahjakortin tilalle Elisan lahjakortti, vaikka asiakaspalvelijan kanssa oli nimenomaan puhe S-Ryhmän lahjakortista. En huomannut tarkistaa asiaa tilausvahvistukselta, tarkistin ainoastaan, että liittymän tiedot ovat oikein. Jälkikäteen on selvää miksi liittymän vaihto ei onnistunut netissä. Myymälässä luvattu tuote helpompi vaihtaa toiseen asiakkaan huomaamatta. Olisin saanut toiselta teleoperaattorilta 30 euron arvoisen S-Ryhmän lahjakortin Elisan tarjouksen kanssa samaan aikaan, mutta jätin tuon tarjouksen käyttämättä.

Käyttäjätaso 5

Minulle luvattiin 30 e s-ryhmänlahjakortti, mutta tuli elisan? Näemmä meitä on useita joita huiputettiin, olisko syytä ottaa porukalla yhteyttä kuluttaja-asiamieheen. Minulle äsken Elisalta kerrottiin ettei ko.s- lahjakorttia ole ainoastaan Elisan.

Näin moni asiakas ei ole voinut kuulla väärin.

Moi @Anzu69 ! Eihän tuo kyllä minunkaan korvaan hyvältä tai oikealta kuulosta 😓 Jos puhe on ollut kokoajan S-ryhmän lahjakortista niin ei siinä kyllä tuollaista muutosta pitäisi tapahtua ilman että myyjä asian ilmaisee muullakin kuin jälkikäteen ilmoitettuna. Voitaisiin tuota tilausta tarkistella vielä tarkemmin yksityisviestien puolella. Selvityksen nopeuttamiseksi kannattaa lisäillä asiakasnumero profiiliin .

Käyttäjätaso 5

Hei! Minulle kävi samoin. Sain puhelimeeni tarjouksen, jossa luvattiin liittymän siirrosta Elisalle 50 euron S-Ryhmän lahjakortti. Liittymän vaihdon kerrottiin onnistuvan netissä. Netissä ei liittymän tilaukseen kuitenkaan saanut luvattua lahjakorttia, joten menin avamaan liittymän Elisan myymälään. Nyt, useampi kuukausi myöhemmin sain lahjakortin. 50 euron arvoinen S-Ryhmän lahjakortti oli vaihtunut samanarvoiseen Elisan lahjakorttiin. Tilaukseen oli Elisan myymälässä vaihdettu S-Ryhmän lahjakortin tilalle Elisan lahjakortti, vaikka asiakaspalvelijan kanssa oli nimenomaan puhe S-Ryhmän lahjakortista. En huomannut tarkistaa asiaa tilausvahvistukselta, tarkistin ainoastaan, että liittymän tiedot ovat oikein. Jälkikäteen on selvää miksi liittymän vaihto ei onnistunut netissä. Myymälässä luvattu tuote helpompi vaihtaa toiseen asiakkaan huomaamatta. Olisin saanut toiselta teleoperaattorilta 30 euron arvoisen S-Ryhmän lahjakortin Elisan tarjouksen kanssa samaan aikaan, mutta jätin tuon tarjouksen käyttämättä.

Moi @Christina ! Huikkasinkin sinulle toisessa ketjussa nappaamaan meille yksityisviestiä tämän osalta.

MiikaMoi laitoin viestin ja asiakasnumero näkyy profiilissa.

 

Hei! Minulle kävi samoin. Sain puhelimeeni tarjouksen, jossa luvattiin liittymän siirrosta Elisalle 50 euron S-Ryhmän lahjakortti. Liittymän vaihdon kerrottiin onnistuvan netissä. Netissä ei liittymän tilaukseen kuitenkaan saanut luvattua lahjakorttia, joten menin avamaan liittymän Elisan myymälään. Nyt, useampi kuukausi myöhemmin sain lahjakortin. 50 euron arvoinen S-Ryhmän lahjakortti oli vaihtunut samanarvoiseen Elisan lahjakorttiin. Tilaukseen oli Elisan myymälässä vaihdettu S-Ryhmän lahjakortin tilalle Elisan lahjakortti, vaikka asiakaspalvelijan kanssa oli nimenomaan puhe S-Ryhmän lahjakortista. En huomannut tarkistaa asiaa tilausvahvistukselta, tarkistin ainoastaan, että liittymän tiedot ovat oikein. Jälkikäteen on selvää miksi liittymän vaihto ei onnistunut netissä. Myymälässä luvattu tuote helpompi vaihtaa toiseen asiakkaan huomaamatta. Olisin saanut toiselta teleoperaattorilta 30 euron arvoisen S-Ryhmän lahjakortin Elisan tarjouksen kanssa samaan aikaan, mutta jätin tuon tarjouksen käyttämättä.

Moi @Christina ! Huikkasinkin sinulle toisessa ketjussa nappaamaan meille yksityisviestiä tämän osalta.

Hei! Olin asiasta yhteydessä asiakaspalveluunne. Asia käännettiin käsiteltäväksi minua myymälässä palvelleelle asiakaspalvelijalle, joka on kuulemma minuun aikanaan yhteydessä. Toimintamalli reklamaatioiden osalta kuulostaa varsin erikoiselta. Oletan, että asiakaspalvelija toimii annettujen ohjeiden mukaan eli vastuu on ohjeiden antajalla. Mikäli asiakaspalvelija ei ole toiminut ohjeiden mukaan, tulee asia käsitellä yrityksen ja asiakaspalvelijan välillä. Lisäksi kuulostaa erikoiselta, että asiakaspalvelijalla olisi valtuudet käsitellä edellä mainitun kaltainen reklamaatio (mahdollisuus toimenpiteisiin). Asiakkaan näkökulmasta kuulostaa siltä, ettei reklamaatiota käsitellä sen vaatimalla tavalla.

Olen tässä odotellut jo tovin selvitystä lahjakortista, kun asia luvattiin selvittää. Eipä ole kuulunu enää mitään, eli ilm. ajatus että annetaan ajan kulua niin kuluttaja unohtaa, näin vain ei minun kohdalla tapahdu. Puolisoni on odottanut yli 5 vuotta elisalta luvattuja hyvityksiä, eli eipä ole ensimmäinen kerta. Taitaa olla paperit siitäkin tallella, ensiviikolla yhteys kuluttaja-asiamieheen nyt riitti.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +1

@Anzu69 ei missään nimessä unohdeta! Tästä olikin itseasiassa tullut selvityspyyntöön vastaus hetki sitten. Laitan sinulle yksityisviestitse tarkemmat tiedot. :slight_smile:

Mulle kanssa luvattiin  Turussa elisan myymäläss’ä 3 s-ryhmän 50 lahjakorttia 3 puhelin liittymän ja 2 nettiliittymän vaihdosta Telialta Elisalle, tänään tuli 150e lahjakortti postissa elisan myymälään. Asiakaspalvelija siirsi reklamaation sopimukset tehneelle myyjälle. Ei tämä voi olla yksittäisen myyjän vika kun tapahtuu eri puolilla Suomea samaa ja pitkällä aikavälillä eli sama saa jatkua. 

Käyttäjätaso 4

Morjes @Seppä48 ja tervetuloa OmaYhteisöön! :blush:

Äh, todella kurja kuulla :disappointed_relieved:  en tiedä mikä hämminki tuossa on käynyt, mutta hyvä jos asia on pistetty eteenpäin selvitykseen. Jos haluat, että me kurkataan tilanne vielä kanssasi läpi, laitathan meille yksityisviestiä profiilin @OmaYhteisö-tiimi kautta!

Osallistu keskusteluun