Itselläni ei ole suoranaista kokemusta noista OmaElisa-soitonsiirtomäärityksistä, mutta ihan näin yleisesti pähkäillen saattaisi olla kyse esimerkiksi siitä, etteivät nuo toimi nimettömillä prepaidliittymillä. Jos näin olisi, jälleen kerran esiin nousee, kuinka Elisalla on verraten runsaita puutteita ainakin erinäisissä sopimus- ja käyttöehtoteksteissään.
Entä oliko kyseessä tyypiltään millainen soitonsiirto vai onko ongelma kaikentyyppisissä soitonsiirroissa (välitön siirto / jos ei vastata / jos varattu / jos ei verkossa)?
Oletko muuten kokeillut soitonsiirtojen hallinnointia suoraan puhelimella? https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/matkapuhelinliittymat/ohje/soitonsiirrot#puhelin (siis otsikko “Soitonsiirtojen hallinnointi puhelimen kautta”.)
^ Nuo siis määritetään siihen puhelimeen/puhelinliittymään, johon kohdentuvat puhelinsoitot haluat ohjata johonkin toiseen puhelinnumeroon. Käytännön menettely vastaa suoraan tiettyyn puhelinnumeroon soittamista, eli puhelimesta siis valitaan ensin peruspuhelutoiminto, näppäillään numerokenttään haluttu rimpsu, ja ‘soitetaan’ sitten siihen. Ainakin nämä määritykset ovat kokemusteni mukaan toimineet myös prepaideilla.