Skip to main content
Vastaus

Elisalla ei vissiin toimi 5G-verkko ollenkaan?

  • February 19, 2024
  • 13 kommenttia
  • 1874 katselukerrat

Eli minulle avautui tänään 15.19 Elisan Rajaton 5G 300M-liittymä ja puhelin Oneplus Nord 3. Tiedän paikkakunnalla olevan Elisan 5G-verkkoa ja Telialla 5G-verkkoon meni oikein nätisti sekä kokeilin aikaisemmin Elisan Prepaid+turbo 5G:tä. Eli Prepaid-liittymä meni nätisti 5G-verkkoon, mutta tämä liittymä pysyy vain 4G-verkossa. Ei auta puhelimen käynnistys ja puhelimen asetuksissa on automaattisesti 2G/3G/4G/5G.

 

Minkälainen puhelin/liittymä-kombo Elisalla pitää olla, että 5G-verkkoon pääsee käyttämään?

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Burnett

Otin yhteyttä OmaElisan kautta ja lopulta asiakaspalvelija ei osannu auttaa muuten et jätä soittopyyntö vikapalveluun. Todennäköisesti väärä profiili, kun nopeudet jää max 100/10Mbit/s.

Siltä tuo kieltämättä kuulostaa. 🤔 Vikapalvelu osaa kyllä korjata liittymäsi. 😊

Ei tää ole ensimmäinen kerta Elisalta. Oli joskus aikaisemminkin Elisalla liittymä, vaihdoin silloinkin jäi vanha profiili. Mutta etkös sä edes pysty sieltä päin ajamaan uutta profiilia?

Voin kurkata liittymää, kun laitat profiilisi tietoihin asiakasnumerosi. 😊

Nyt pitäs olla asiakasnumero 👍🤘

Liittymä tarkistettu ja voisin tehdä sille toimenpiteen vielä, jos siulle sopii? Eli toimenpide pudottaa liittymän verkosta ja puhelin täytyy sitten käynnistää uudelleen.

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

13 kommenttia

  • Keskustelun aloittaja
  • February 20, 2024

Otin yhteyttä OmaElisan kautta ja lopulta asiakaspalvelija ei osannu auttaa muuten et jätä soittopyyntö vikapalveluun. Todennäköisesti väärä profiili, kun nopeudet jää max 100/10Mbit/s.


Burnett
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+16
  • OmaYhteisön moderaattori
  • February 20, 2024

Otin yhteyttä OmaElisan kautta ja lopulta asiakaspalvelija ei osannu auttaa muuten et jätä soittopyyntö vikapalveluun. Todennäköisesti väärä profiili, kun nopeudet jää max 100/10Mbit/s.

Siltä tuo kieltämättä kuulostaa. 🤔 Vikapalvelu osaa kyllä korjata liittymäsi. 😊


  • Keskustelun aloittaja
  • February 20, 2024

Otin yhteyttä OmaElisan kautta ja lopulta asiakaspalvelija ei osannu auttaa muuten et jätä soittopyyntö vikapalveluun. Todennäköisesti väärä profiili, kun nopeudet jää max 100/10Mbit/s.

Siltä tuo kieltämättä kuulostaa. 🤔 Vikapalvelu osaa kyllä korjata liittymäsi. 😊

Ei tää ole ensimmäinen kerta Elisalta. Oli joskus aikaisemminkin Elisalla liittymä, vaihdoin silloinkin jäi vanha profiili. Mutta etkös sä edes pysty sieltä päin ajamaan uutta profiilia?


Burnett
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+16
  • OmaYhteisön moderaattori
  • February 20, 2024

Otin yhteyttä OmaElisan kautta ja lopulta asiakaspalvelija ei osannu auttaa muuten et jätä soittopyyntö vikapalveluun. Todennäköisesti väärä profiili, kun nopeudet jää max 100/10Mbit/s.

Siltä tuo kieltämättä kuulostaa. 🤔 Vikapalvelu osaa kyllä korjata liittymäsi. 😊

Ei tää ole ensimmäinen kerta Elisalta. Oli joskus aikaisemminkin Elisalla liittymä, vaihdoin silloinkin jäi vanha profiili. Mutta etkös sä edes pysty sieltä päin ajamaan uutta profiilia?

Voin kurkata liittymää, kun laitat profiilisi tietoihin asiakasnumerosi. 😊


  • Keskustelun aloittaja
  • February 20, 2024

Otin yhteyttä OmaElisan kautta ja lopulta asiakaspalvelija ei osannu auttaa muuten et jätä soittopyyntö vikapalveluun. Todennäköisesti väärä profiili, kun nopeudet jää max 100/10Mbit/s.

Siltä tuo kieltämättä kuulostaa. 🤔 Vikapalvelu osaa kyllä korjata liittymäsi. 😊

Ei tää ole ensimmäinen kerta Elisalta. Oli joskus aikaisemminkin Elisalla liittymä, vaihdoin silloinkin jäi vanha profiili. Mutta etkös sä edes pysty sieltä päin ajamaan uutta profiilia?

Voin kurkata liittymää, kun laitat profiilisi tietoihin asiakasnumerosi. 😊

Nyt pitäs olla asiakasnumero 👍🤘


Burnett
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+16
  • OmaYhteisön moderaattori
  • Vastaus
  • February 20, 2024

Otin yhteyttä OmaElisan kautta ja lopulta asiakaspalvelija ei osannu auttaa muuten et jätä soittopyyntö vikapalveluun. Todennäköisesti väärä profiili, kun nopeudet jää max 100/10Mbit/s.

Siltä tuo kieltämättä kuulostaa. 🤔 Vikapalvelu osaa kyllä korjata liittymäsi. 😊

Ei tää ole ensimmäinen kerta Elisalta. Oli joskus aikaisemminkin Elisalla liittymä, vaihdoin silloinkin jäi vanha profiili. Mutta etkös sä edes pysty sieltä päin ajamaan uutta profiilia?

Voin kurkata liittymää, kun laitat profiilisi tietoihin asiakasnumerosi. 😊

Nyt pitäs olla asiakasnumero 👍🤘

Liittymä tarkistettu ja voisin tehdä sille toimenpiteen vielä, jos siulle sopii? Eli toimenpide pudottaa liittymän verkosta ja puhelin täytyy sitten käynnistää uudelleen.


  • Keskustelun aloittaja
  • February 20, 2024

Otin yhteyttä OmaElisan kautta ja lopulta asiakaspalvelija ei osannu auttaa muuten et jätä soittopyyntö vikapalveluun. Todennäköisesti väärä profiili, kun nopeudet jää max 100/10Mbit/s.

Siltä tuo kieltämättä kuulostaa. 🤔 Vikapalvelu osaa kyllä korjata liittymäsi. 😊

Ei tää ole ensimmäinen kerta Elisalta. Oli joskus aikaisemminkin Elisalla liittymä, vaihdoin silloinkin jäi vanha profiili. Mutta etkös sä edes pysty sieltä päin ajamaan uutta profiilia?

Voin kurkata liittymää, kun laitat profiilisi tietoihin asiakasnumerosi. 😊

Nyt pitäs olla asiakasnumero 👍🤘

Liittymä tarkistettu ja voisin tehdä sille toimenpiteen vielä, jos siulle sopii? Eli toimenpide pudottaa liittymän verkosta ja puhelin täytyy sitten käynnistää uudelleen.

Käyhän se, jos sillä on vaikutusta tähän 5G-toimintaan. Eli olin täysin oikeassa, että teidän päässä vika. 


Burnett
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+16
  • OmaYhteisön moderaattori
  • February 20, 2024

Otin yhteyttä OmaElisan kautta ja lopulta asiakaspalvelija ei osannu auttaa muuten et jätä soittopyyntö vikapalveluun. Todennäköisesti väärä profiili, kun nopeudet jää max 100/10Mbit/s.

Siltä tuo kieltämättä kuulostaa. 🤔 Vikapalvelu osaa kyllä korjata liittymäsi. 😊

Ei tää ole ensimmäinen kerta Elisalta. Oli joskus aikaisemminkin Elisalla liittymä, vaihdoin silloinkin jäi vanha profiili. Mutta etkös sä edes pysty sieltä päin ajamaan uutta profiilia?

Voin kurkata liittymää, kun laitat profiilisi tietoihin asiakasnumerosi. 😊

Nyt pitäs olla asiakasnumero 👍🤘

Liittymä tarkistettu ja voisin tehdä sille toimenpiteen vielä, jos siulle sopii? Eli toimenpide pudottaa liittymän verkosta ja puhelin täytyy sitten käynnistää uudelleen.

Käyhän se, jos sillä on vaikutusta tähän 5G-toimintaan. Eli olin täysin oikeassa, että teidän päässä vika. 

Itse liittymällä oli kaikki kuten kuuluikin, mutta teen vielä tämän verkosta pudottamisen varuilta. Mikäli tämä ei auta, sitten vika on muualla. 🤔


  • Keskustelun aloittaja
  • February 20, 2024

@Burnett Nyt rupesi 5G-verkko löytymään ja antaa jopa enemmän ku liittymän "maksimi" pitäisi olla. Lähteväkin oikeassa luokassa sekä pingi tipahti kivasti. Kiitos vaivannäöstä 😋👍

 

 


Burnett
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+16
  • OmaYhteisön moderaattori
  • February 20, 2024

@Burnett Nyt rupesi 5G-verkko löytymään ja antaa jopa enemmän ku liittymän "maksimi" pitäisi olla. Lähteväkin oikeassa luokassa sekä pingi tipahti kivasti. Kiitos vaivannäöstä 😋👍

 

 

Kiva kuulla! 😊 Sitten oli jumi liittymässä selkeästi.


Forum|alt.badge.img
  • Osallistuja
  • February 20, 2024

Mikäs se vikanumero on mihin soitetaan näissä asioissa?


Forum|alt.badge.img+21
  • Elisalainen
  • February 21, 2024

Mikäs se vikanumero on mihin soitetaan näissä asioissa?

Elisan vikapalvelu ja asiakaspalvelu palvelee numerossa 010190240 (mpm/pvm) 🙂 Soittoajan voi varata osoitteesta elisa.fi/soittoaika


  • Keskustelun aloittaja
  • February 21, 2024

Mikäs se vikanumero on mihin soitetaan näissä asioissa?

Elisan vikapalvelu ja asiakaspalvelu palvelee numerossa 010190240 (mpm/pvm) 🙂 Soittoajan voi varata osoitteesta elisa.fi/soittoaika

Kannattaa illemmalla/yöllä soittaa ja odottaa nauhoitteet loppuun. Sitten vastaa ihminen