Vaihdoin liittymäni Telialle. Elisalta tuli viesti, että haluavat antaa vastatarjouksen. Viesti tuli 6.6. Olen ollut pahassa taudissa ja soitin saamaani numeroon vasta tänään.
Asiakaspalvelija oli erittäin töykeä. Hän kertoi, että hinta on voimassa, mutta 50€ lahjakorttia hän ei voi enää myöntää. Tämän ymmärrän, sillä siitä luki viestissä. Tälle asialle ei voi enää mitään, kipeänä olin ja that’s it.
Nuori kaveri oli asiakaspalvelussa, hän nauroi minulle kun pyysin mustaa valkoisella tarjouksella. Että laittaa tarjouksen minulle sähköpostilla niin katson sen läpi ja hyväksyn tämän. Kysyin onko tämä Elisan tapojen mukaista? Hän nauroi että nyt joko otat sen puhelimitse tai sitten et tätä tarjousta saa.
Onko Elisan tapa hoitaa asia tosiaan näin? Ei tullut sellaista kuvaa asiakaspalvelusta, että haluaisivat asiakkaansa säilyttää. Olen monta vuotta ollut asiakkaana ja tässä tulos. Jos todella välitätte asiakkaistanne, ottakaa minuun yhteyttä. Ellette välitä, antakaa asian olla - siirryn operaattorille jossa välitetään.
