Skip to main content
Vastaus

Elisalla hyväksyttävä tarjous ilman mustaa valkoisella

  • June 9, 2022
  • 5 kommenttia
  • 324 katselukerrat

Vaihdoin liittymäni Telialle. Elisalta tuli viesti, että haluavat antaa vastatarjouksen. Viesti tuli 6.6. Olen ollut pahassa taudissa ja soitin saamaani numeroon vasta tänään. 
 

Asiakaspalvelija oli erittäin töykeä. Hän kertoi, että hinta on voimassa, mutta 50€ lahjakorttia hän ei voi enää myöntää. Tämän ymmärrän, sillä siitä luki viestissä. Tälle asialle ei voi enää mitään, kipeänä olin ja that’s it. 
 

Nuori kaveri oli asiakaspalvelussa, hän nauroi minulle kun pyysin mustaa valkoisella tarjouksella. Että laittaa tarjouksen minulle sähköpostilla niin katson sen läpi ja hyväksyn tämän. Kysyin onko tämä Elisan tapojen mukaista? Hän nauroi että nyt joko otat sen puhelimitse tai sitten et tätä tarjousta saa.

 

Onko Elisan tapa hoitaa asia tosiaan näin? Ei tullut sellaista kuvaa asiakaspalvelusta, että haluaisivat asiakkaansa säilyttää. Olen monta vuotta ollut asiakkaana ja tässä tulos. Jos todella välitätte asiakkaistanne, ottakaa minuun yhteyttä. Ellette välitä, antakaa asian olla - siirryn operaattorille jossa välitetään. 

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

Kai siellä on ruuhkaa kasautunut. Odotan, että Elisalta joku fiksu henkilö näkee tämän ja ottaa yhteyttä. Odotan ensiviikon loppuun. 

Kokeile kuitenkin odotellessa viestitellä tuonne:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteyslomake/

On toiminut suht hyvin lakonkin aikana.

Tai valitse tuolta:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot

Soittakaa minulle. Arkisin klo 8-18

 

 

 

 

 

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

5 kommenttia

Forum|alt.badge.img+15
  • Älyniekka
  • June 9, 2022

On kyllä ylimielistä touhua. Toivottavasti vain yksittäisen henkilön hölmö teko. Ainakin itse olen saanut Elisalta hyvää asiakaspalvelua, mutta sinun tilanteessasi saattaisin antaa numeronsiirron mennä loppuun asti, koska toiminta on ollut kertomasi perusteella ala-arvoista.


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • June 9, 2022

Haluaisin antaa vielä mahdollisuuden, mutta Elisalle ei voi laittaa edes viestiä ICT-alan lakon vuoksi. 


  • June 10, 2022

Lakko on päättynyt.

Ote asiakaspalvelusivulta:

ICT-alan lakko on päättynyt. Tällä hetkellä asiakaspalveluumme saapuu runsaasti yhteydenottoja ja asiakaspalvelussamme voi olla ruuhkaa. Pahoittelemme mahdollisia pitkittyneitä vastausaikoja.

OmaElisassa ei näköjään Asiakaspalvelun viestit toimi vielä.


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • June 10, 2022

Kai siellä on ruuhkaa kasautunut. Odotan, että Elisalta joku fiksu henkilö näkee tämän ja ottaa yhteyttä. Odotan ensiviikon loppuun. 


  • Vastaus
  • June 10, 2022

Kai siellä on ruuhkaa kasautunut. Odotan, että Elisalta joku fiksu henkilö näkee tämän ja ottaa yhteyttä. Odotan ensiviikon loppuun. 

Kokeile kuitenkin odotellessa viestitellä tuonne:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteyslomake/

On toiminut suht hyvin lakonkin aikana.

Tai valitse tuolta:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot

Soittakaa minulle. Arkisin klo 8-18