Skip to main content

Ihmettelen, että Elisalta ei ole tullut vastatarjousta, kun tein siirron kilpailijalle matkapuhelinliittymästä. Kilpailijalla oli ihan ok tarjous johon tartuin, mutta Elisalla ilmeisesti tarpeeksi asiakkaita, kun eivät tehneet elettäkään pitääksen heillä. 

Et ole ollut riittävän hyvä (=maksava) asiakas Elisalle ja Elisa ei arvosta asiakkuuttasi. Ei minunkaan perään erään vaihdon yhteydessä oltu Elisan suunnalta millään tavalla yhteydessä.


Voihan se olla, että markkinointiluvat tai muuten vain kontaktointi on kielletty. Otahan yhteyttä soittamalla 0800 93 93 93. Avoinna ma-pe klo 8-19. Maksuton kaikista kotimaan liittymistä.


Kannattaa myös huomata, että tarjoukset paranevat mitä lähemmäksi siirtoajankohtaa jaksat odottaa.

Tai sitten ei, koska tarjoukset riippuvat tähtien asennosta, tuulen suunnasta ja naapurin kissan hännän käyryydestä.


Voihan se olla, että markkinointiluvat tai muuten vain kontaktointi on kielletty. Otahan yhteyttä soittamalla 0800 93 93 93. Avoinna ma-pe klo 8-19. Maksuton kaikista kotimaan liittymistä.

Markkinointiluvan puuttuminen ei estä yhteydenottoa olemassaolevan asiakassuhteen hoitamiseksi, joten komppaan wellua tässä spekuloinnissa.


Osallistu keskusteluun