Ihmettelen, että Elisalta ei ole tullut vastatarjousta, kun tein siirron kilpailijalle matkapuhelinliittymästä. Kilpailijalla oli ihan ok tarjous johon tartuin, mutta Elisalla ilmeisesti tarpeeksi asiakkaita, kun eivät tehneet elettäkään pitääksen heillä.
Et ole ollut riittävän hyvä (=maksava) asiakas Elisalle ja Elisa ei arvosta asiakkuuttasi. Ei minunkaan perään erään vaihdon yhteydessä oltu Elisan suunnalta millään tavalla yhteydessä.
Voihan se olla, että markkinointiluvat tai muuten vain kontaktointi on kielletty. Otahan yhteyttä soittamalla 0800 93 93 93. Avoinna ma-pe klo 8-19. Maksuton kaikista kotimaan liittymistä.
Kannattaa myös huomata, että tarjoukset paranevat mitä lähemmäksi siirtoajankohtaa jaksat odottaa.
Tai sitten ei, koska tarjoukset riippuvat tähtien asennosta, tuulen suunnasta ja naapurin kissan hännän käyryydestä.
Voihan se olla, että markkinointiluvat tai muuten vain kontaktointi on kielletty. Otahan yhteyttä soittamalla 0800 93 93 93. Avoinna ma-pe klo 8-19. Maksuton kaikista kotimaan liittymistä.
Markkinointiluvan puuttuminen ei estä yhteydenottoa olemassaolevan asiakassuhteen hoitamiseksi, joten komppaan wellua tässä spekuloinnissa.
Osallistu keskusteluun
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi