Minkähän ihmeen takia Elisa haluaa muistuttaa minua kokoajan numeron vaihdosta sähköpostein? Mihin minun nyt pitäisi siis vaihtaa, kun olen jo Elisan aasiakas? Kaikki edut on vaan numeron vaihtajille, eli mihin numeroon minun nyt pitäisis siis vaihtaa 112, vai joku muu?
En kerinnyt soittoaikoihin haukkumaan viattomia asiakaspalvelun henkilökuntaa syyttä, kun se ei ole heidän vika, mutta kyllä kummastuttaa.
Jos sinulla on puhelinliittymä Elisalla, niin kuulostaa että nuo mainosviestit nyt tulevat virheellisesti sinulle. Pahoittelut tästä omalta osaltani! Voit muokata Markkinointilupia ja viestintää OmaElisasta tarvittaessa, jos et halua vastaanottaa kyseisenlaisia viestejä.
Tervetuloa OmaYhteisöön
Noissa viesteissä kehotetaan katsomaan "oma salainen tarjous". Linkin takana kuitenkin kerrotaan, ettei mitään tarjousta ole...
Jos sinulla on puhelinliittymä Elisalla, niin kuulostaa että nuo mainosviestit nyt tulevat virheellisesti sinulle. Pahoittelut tästä omalta osaltani! Voit muokata Markkinointilupia ja viestintää OmaElisasta tarvittaessa, jos et halua vastaanottaa kyseisenlaisia viestejä.
Tervetuloa OmaYhteisöön
Elisan numerot on ollut käytössä jo Jippiin ajoista lähtien, eli en edelleenkään ymmärrä mihin pitäisi vaihtaa ja miksi tuollaisia viestejä edes tulee. Ikinä ei ole ollut muiden firmojen numeroita käytössä, koska tämä nyt vaan toimii niinkuin se kuuluisa junan vessa.
Jos sinulla on puhelinliittymä Elisalla, niin kuulostaa että nuo mainosviestit nyt tulevat virheellisesti sinulle. Pahoittelut tästä omalta osaltani! Voit muokata Markkinointilupia ja viestintää OmaElisasta tarvittaessa, jos et halua vastaanottaa kyseisenlaisia viestejä.
Tervetuloa OmaYhteisöön
Elisan numerot on ollut käytössä jo Jippiin ajoista lähtien, eli en edelleenkään ymmärrä mihin pitäisi vaihtaa ja miksi tuollaisia viestejä edes tulee. Ikinä ei ole ollut muiden firmojen numeroita käytössä, koska tämä nyt vaan toimii niinkuin se kuuluisa junan vessa.
Vähän piilossahan ne viestintäasetukset Oma Elisassa ovat , jos ei ole aiemmin niitä käyttänyt.
- Kirjaudu Oma Elisaan
https://verkkoasiointi.elisa.fi/ - Napauta sivun oikeassa yläkulmassa olevaa käyttäjäkuvatetta ja valitse Omat tiedot
- Seuraavalla sivulla valitse Viestintä-välilehti , niin pääset säätämään markkinointiviestintää.
Yleensä pitäisi edes antaa se markkinointilupa, eikä toisin päin.
Yleensä pitäisi edes antaa se markkinointilupa, eikä toisin päin.
Niinhän sen kai pitäisi olla , mutta realimaailmassa yritykset markkinoivat tuotteitaan eri medioissa ja sähköposti on vain yksi kanava eikä se laitonta ole , no ärsyttävää se tuputus on.
Itse olen jo vuosia sitten kääntänyt Oma Elisassa kaikki markkinoitiluvat pois päältä eikä niitä viestejä ole sen koommin enää Elisalta tullut.
Suosittelen.
Osallistu keskusteluun
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi