Kävin Koskikeskuksessa Elisan myyntipisteellä, keskusaukion luona, kysymässä myyjältä mielipidettä siitä, mitä mieltä hän on, kun olen saanut kaksi eri infoa asiasta, eli kuuluuko lankapuhelimeen soitot pakettiliittymiin. Sanoin selvästi, että haluan tietää sen, mitä sillä pisteellä asiakkaille kerrotaan, enkä henkilökohtaista mielipidettä.
Sanoin, että he kertovat Elisan työntekijöinä Elisan mielipiteen, mikä onkin oikein. Mutta asia, mistä en tykännyt, oli se, että myyjä sanoi "minä vaan luen näytöltä asiat". Eli mulle jäi epäselväksi, mikä heidän tieto on asiasta.
Muutoinkaan ASIAKASTA EI SAA KOHDELLA noin, että "mä luen vaan asiat paperista, mua ei kiinnosta pätkääkään asiakkaan mielipiteet". Tällainen myyjä ei kuulu asiakaspalvelu- tai myyntihommiin.
Käytös oli todella huonoa asiakasta kohtaan. Sanoin hänelle, etten osta häneltä yhtään mitään. Kyseessä oli nainen, kello oli noin 12.45 tänään.
Mulla ei ole myyjää vastaan mitään henkilökohtaista, mutta laitoin sukupuolen, jotta ajalla ja sukupuolella voitaisiin mahdollisesti selville saada, mistä on kyse. Jos olisin huomannut kysyä nimeä, olisin ollut itse yhteydessä esimieheen, mutta en muistanut kysyä.
EDIT: 17.2.2025 // Jäsennelty viesti selkeämmäksi muokkaamatta sisältöä. -Snouppi


