Skip to main content

Elisan puhelinmyyjät

  • October 30, 2025
  • 3 kommenttia
  • 141 katselukerrat

Hei,

voisitte hieman ohjeistaa työntekijöitänne asiakaspalveluun. Jos asiakas sanoo Ei, niin mitä se tarkoittaa? Se ei tarkoita sitä, että koitetaan väkisin ”myydä” tuote asiakkaalle!

3 kommenttia

ilponen
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+11
  • OmaYhteisön moderaattori
  • October 31, 2025

Moikka! Väkisin ei tietysti myydä mitään, ja pahoittelut meidän puolesta jos on tuollainen tunnelma myyntitilanteesta jäänyt. 🙏 Meille voi laittaa asiasta tarkempien tietojen kanssa palautetta asiakaspalvelun kautta niin saadaan tietoa vietyä myös eteenpäin oikealle taholle tarvittaessa. 

Tervetuloa myös mukaan tänne OmaYhteisöön ​@Ykä! 🤩


Forum|alt.badge.img+9
  • Avulias
  • October 31, 2025

Voi myös lyödä suoraan  luurin korvaan kun huomaa et on puhelinmyyjä niin mä tein juuri äsken  ja laitoin numeron estolistalle  puhelimessa .


tontze
Forum|alt.badge.img+19
  • Superstara
  • November 2, 2025

Voi myös lyödä suoraan  luurin korvaan kun huomaa et on puhelinmyyjä niin mä tein juuri äsken  ja laitoin numeron estolistalle  puhelimessa .

Itse käytän sinnikkäiden myyjien kohdalla tapaa laittaa luuri pöydälle ja välillä vilkaista koska myyjä on katkaissut puhelun.

 Tosin Elisan myyjät eivät mua ole vaivanneet, mutta kaikenmaailman hälyttimien ja putkistokuvauksien kauppaajat kylläkin ..