Isälleni avattiin uusi puhelinliittymä tammikuussa 2024 (kirjoitan tässä nyt hänen tunnuksillaan) . Kaikkein simppelein liittymä simppeliin senioripuhelimeen (Beafon 2G). Ja sen jälkeen on tapahtunut! Vanhalle miehelle myyty ElisaRajaton (!!) ja ElisaViihde ja liekö digiboksikin (tiedot näkyy sivuilla). Jännästi itse sopimustietoja ei löydy mitenkään, vain niiden numerot.
Isäni katsoo televisiota vain ja ainoastaan lineaarisesti, soittelee muutaman puhelun kuukaudessa, ei seurantatietojen mukaan edes tekstaile. Mistä herääkin seuraava epäilykseni: kun puhelinmyyntilaki vuodenvaihteessa muuttui ja vaati tekstarivahvistuksen, eivätkö myyjät noudatakaan lakia. Erään toisenkin ison suomalaisen firman kohdalla vaikuttaa siltä.
Arvaan ettei tämä viesti tällä forumilla ratkaise mitään, mutten todellakaan jätä asiaa tähän. Nyhdätte satoja euroja vuodessa palveluista joita asiakas ei käytä. Ette anna perua ElisaViihdettä koska sopimusaika vielä voimassa (13,9.24 asti), koska sitähän ei saa perua ennakkoon!
Ja te sitten mainostatte olevanne aito kotimainen yhtiö. Samalla linjalla näköjään kuin suomalaiset marjafirmat.
Pidän huolen että menetätte isäni kaikki asiakkuudet muualle.
Risto
EDIT: 9.9.2024 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi. -Burnett