Elisan vastatarjous operaattoria vaihtaessa

  • 2 December 2022
  • 3 kommenttia
  • 428 katselukerrat

Sain tällaisen viestin kun olen vaihtamassa operaattoria Hei! Olet meille tärkeä asiakas ja huomasimme, että olet siirtämässä liittymääsi 040xxxxxxx pois Elisalta.  Olisiko nyt hyvä hetki siirtyä 5G-vauhtiin kotimaisen Elisan nopeassa ja toimintavarmassa 5G-verkossa?  Soittamalla maksuttomaan numeroomme 0800 93866 (arkisin 9-20, la 9-17) varmistamme sinulle parhaat tarjoukset. Jokaiselle soittajalle Elisa Viihde Viaplay  -suoratoistopalvelu 1kk 0e (norm. 12,99 e/kk). Voit jättää meille myös soittopyynnön. Vastaamalla tähän viestiin kirjaimella A soitamme sinulle pian. Vastaamalla viestiin B, soitamme sinulle tänään klo 17 jälkeen (lauantaisin klo 14 jälkeen). Vastausviesti on maksuton. Lähdön peruminen on vielä helppoa!  Terveisin Elisa | Viestintäasetukset elisa.fi/omatviestit

 

Soitin tuohon ja ei ollut mitään hyviä tarjouksia teillä eikä tuota tarjous Viaplayta myös tullut, aika huono kokemus operaattorilta jolla olen ollut 20 vuotta



EDIT 2.12.2022 // muokattu puheliittymän puhelinnumero piiloon tietoturvasyistä, sekä muutettu otsikko kuvaavammaksi -draakki


3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +15

Olet varmaankin Elisalle huono asiakas ja näin vielä loppumetreillä kyykyttämällä sen haluavat tuoda esille. Nyt voit rauhassa odotella uuden liittymän avautumista kilpailjan verkossa.

Vähän samanlaista kohtelua tuli nykyisen sähkönmyyjän suunnalta, mutta niin vain vaihtoon meni.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

Moikka @Malaki! Pahoittelut tilanteesta. Laitatko yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjälle, niin tutkitaan tapahtunutta hieman tarkemmin?

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +2

Moikka @Malaki! Pahoittelut tilanteesta. Laitatko yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjälle, niin tutkitaan tapahtunutta hieman tarkemmin?

Tyypillistä Elisalaiselle. Työnantajaan vain nojataan - oli mikä oli. 🙁

Osallistu keskusteluun