SEIKKAILU elisan KANSSA.
Äidilläni oli tasan kahden tunnin puhelu 01.01.2025 IRQ:hun hinnaltaan 134e josta seurasi ylimääräinen puhelulasku. Ensimmäinen laskumuistutus puhelusta, ei koskaan saapunut perille.(elisa, postin vika tjm.) toinen sentään tuli kait maaliskuussa. Sen jälkeen otettu yhteyttä elisan asiakaspalveluun ylimääräisen laskun vuoksi ja siellä katsottiin liittymän puhelueritelyä ja sanottiin,, että näitä sattuu aina välillä ja asiaa tutkitaan ja ilmeisesti tullut virheellinen ylimääräinen puhelu.
Puheluerittely päivätty 14.04.2025 kotiin, siellä se 134e näkyi. Muutaman kerran taas olin yhteydessä elisaan ja sanottiin, että tutkija sairaana, ensiviikolla ollaan yhteydessä, ei oltu. Jossakin vaiheessa, kun laskua ei oltu maksettu (tutkinta kesken, suoraveloitus laskutus sekaisin) laitettiin liittymään muistaakseni soiton esto. Oli pakko maksaa laskut.
Oli tylsää ja nyt muutama päivä sitten kyselin taas itse laskun perään, kun mitään ei ollut kuulunut asiasta. Nyt sitten ratkaisuna ehdotetaan ,, että hyvitetään puolet summasta;)
Joku oli ilmeisesti soittanut IRQ:sta …..
Hei, kiitos viestistänne. Olen selvittänyt asiaa uudestaan. Kuten puheluerittelyssä voitte todeta niin puhelu on tehty. On voinut käydä esimerkiksi,niin että hänelle on soitettu ja puhelu jäänyt esimerkiksi vastaamatta ja sitten soittanut takaisin. Ja ei ole sitten katkaissut puhelua. Näin on voinut käydä. Tulen nyt kuitenkin asiakaspalvelullisista syistä vastaan puolet noista veloituksista joita laskulla *********oli. Eli olen hyvittänyt 84,35 euroa. Tämä on vain kertaluontoinen hyvitys. Joten laskua ********* 38,42 euroa ei tarvitse maksaa. Mikäli laskua ei voi poistaa E-laskuista,niin hyvitys tulee seuraavaan laskuun. Lisäksi vielä jää 45,93 euroa seuraaville laskuille.
Hyvää kesän jatkoa!
MOI lliitymät;)

