Minulla on kaksi liittymää. Molempiin on laitettu eri sähköpostiosoite sopimusta tehdessä. Nyt en näe toisen liittymän PUK-koodia. En siis näe koko liittymää listauksessa? Pitääkö tehdä kahdet tunnukset? Se ei vaan onnistu, sillä varmennus on verkkopankkitunnuksilla, ja se ohjaa suoraan toiseen omaelisaan.
En näe liittymääni oma elisassa
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi LucasChristian
Minulla on kaksi liittymää. Molempiin on laitettu eri sähköpostiosoite sopimusta tehdessä. Nyt en näe toisen liittymän PUK-koodia. En siis näe koko liittymää listauksessa? Pitääkö tehdä kahdet tunnukset? Se ei vaan onnistu, sillä varmennus on verkkopankkitunnuksilla, ja se ohjaa suoraan toiseen omaelisaan.
Tähän en osaa sanoa mitään, mutta kääntyisin ehkä
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi

