Vastattu

En näe liittymääni oma elisassa

  • 3 August 2021
  • 5 kommenttia
  • 94 katselukerrat

Minulla on kaksi liittymää. Molempiin on laitettu eri sähköpostiosoite sopimusta tehdessä. Nyt en näe toisen liittymän PUK-koodia. En siis näe koko liittymää listauksessa? Pitääkö tehdä kahdet tunnukset? Se ei vaan onnistu, sillä varmennus on verkkopankkitunnuksilla, ja se ohjaa suoraan toiseen omaelisaan.

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi LucasChristian 3 August 2021, 17:54

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

5 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +12

Minulla on kaksi liittymää. Molempiin on laitettu eri sähköpostiosoite sopimusta tehdessä. Nyt en näe toisen liittymän PUK-koodia. En siis näe koko liittymää listauksessa? Pitääkö tehdä kahdet tunnukset? Se ei vaan onnistu, sillä varmennus on verkkopankkitunnuksilla, ja se ohjaa suoraan toiseen omaelisaan.

Tähän en osaa sanoa mitään, mutta kääntyisin ehkä @OmaYhteisö-tiimi ja laittaisin viestin heille

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

Minä taas en näe luottokauppasopimus laskua..

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Jatketaan aloittajan kanssa yksityisviestien puolella :slight_smile:
 

Minä taas en näe luottokauppasopimus laskua..


Oletko siis saanut laskun, mutta sitä laskua ei löydy OmaElisa-palvelusta?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

Olikin toisinpäin, kaapelitv laskua ei näy, luottolasku näkyy

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Olikin toisinpäin, kaapelitv laskua ei näy, luottolasku näkyy


Aivan. Puuttuuko tuo siis OmaElisa-palvelustasi vai?

Voit laittaa yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi -k​äyttäjälle niin katsotaan mistä on kyse :slight_smile: ​​​​​​