Skip to main content
Vastaus

En näe liittymääni OmaElisassa

  • August 21, 2025
  • 6 kommenttia
  • 101 katselukerrat

Moi! 

Liittymän siirto Telialta Elisalle, piti tapahtua tänään, mutta en näe OmaElisasta mitään liittymiä itselläni, omalla tilillläni. En pääse soittamaan asiakaspalveluun, kun liittymää ei ole ;D surkuhupaisaa. Mitä voin tehdä?

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

Kysäise Chatissa, tai (jos mahdollista) somessa.

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat Omaelisassa  ma-pe  8-18.

Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21. 

6 kommenttia

  • Vastaus
  • August 21, 2025

Kysäise Chatissa, tai (jos mahdollista) somessa.

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat Omaelisassa  ma-pe  8-18.

Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21. 


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • August 21, 2025

Näitä kokeiltu. Kiitos avusta, ei kai auta muu kuin jatkaa yhteydenottoja...


  • August 21, 2025

Näitä kokeiltu. Kiitos avusta, ei kai auta muu kuin jatkaa yhteydenottoja...

Laita viestiä varmuuden vuoksi OmaElisan kauttakin. Voi selvitä huomenissakin.

Omaelisa /Tuki>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit


Forum|alt.badge.img+6
  • Älyniekka
  • August 21, 2025

Näitä kokeiltu. Kiitos avusta, ei kai auta muu kuin jatkaa yhteydenottoja...

 

Tiedustele vielä Telialta onko ilmaantunut viime hetken este siirrolle esim. lasku erääntynyt jota et ole maksanut. Siirron ehtona on että erääntyneet laskut pitää olla maksettu ellei muuta ole sovittu.


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • August 21, 2025

Tämä selvisi :)


  • August 21, 2025

Tämä selvisi :)

Erinomaisen hyvä juttu.